Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 11:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 dec 2012 17:43 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 dec 2012 04:23
Indlæg: 45
Substans/er: Mexikanske svampe og lidt hash
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder
Link til privat galleri eller lign fra trippet: http://funnyjunk.com/channel/stoner-humor/The+Magic+Mushroom+Experience+Repost/plTDGcy/

Dosering og anden informaton om substanserne:
1.5 svampe + en halv joint hen mod trippets slut

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Jeg var sammen med med B ude hos F, som havde hans forældres hus helt for sigselv.
B som er hærdet narko-veteran skaffede svampe men deltog kun som trip-sitter og røg joints mens mig og F gik amok.

Triprapporten
Den lille comic er lavet af min ven F omkring turen.
--------------------------------------------------------------

Del 1: Jordbær

Mig og F havde natten for inden været med til en filmscene der blev skudt på sydfyn, så vi var stadig
iklædt vores kostumer da B kom ud til os. det var om sommeren så vi gik udenfor og satte os i haven med nogle flasker vand og B havde medbragt jordbær for som han sagde "De smager af lort de svampe, men jordbær fjerner det værste". Så vi åd hver vores 1.5g og sad bare og snakkede i 45mins tid. så skete der noget.

Det hele startede med en let forvrængen af synet, jeg syntes at træerne svajede lidt mere end hvad
vinden burde gøre og F sad nærmest og gyngede, så kiggede vi på hinanden og der var et øjebliks indforståelse af "nu sker det". Så begyndte vi ellers at lege rundt i haven, vi spillede bold, hvilket var utroligt svært at kordinere men samtidig skide skægt fordi det føltes som om at vi havde fået ninja-reflekser, selv hvis tyrede på fuld smadder kunne vi nå at gribe den.

Så tågede vi lidt rundt på græsset, drak masser af vand på ordre fra B. på dette tidspunkt begyndte der at danne sig masser af pæne farver i den i forvejen smukke sydfynske sommer. græsset havde flere nuancer af grøn, skyerne og himlen skiftedes til at være henholdvis blå og hvis, det var ligesom at se på himlen i en børnetegning med blå skyer, mystisk oplevelse.

Del 2: Jurassic Park

Pludselig forslog B at NU skulle vi fannerme gå en tur ude i skoven, så det gjorde vi da. jeg tog mig en redbull med i og drikke af så jeg ikke skulle nøjes med vand og det var nok den bedste red bull nogensinde, vi gik og pjattede og snakkede på skovstien indtil vi kom til et spejderhytte, på dette tidspunkt var jeg færdig med min redbull og i forsøget på at losse den hen med en skraldespand, flyver min venstre sko af og vi flækkede af grin i små 15 minutter. så satte vi os hen på nogle stole ved spejderhytten og chillede. der går omkring... 2 min. så nyser F... og ikke bare et normalt nys, han fyrer den ækleste klat ud på bordet og det var nok den mest uhyggelige oplevelse hele den dag, for nøhj det var klamt. Anyways, så gik vi videre i skoven men denne gang væk fra stien, ud i mellem træerne og der begyndte fantasien for mig og F virkelig at tage fart. vi når til den konklusion at vi nu er i Jurassic Park og skal vare på vagt over for velociraptorer.

Vi når ud til stranden, hvor B siger vi ikke må gå i vandet... selvfølgelig, men vi skulle da lige dyppe tæerne,
det var så surrealistisk, det føltes ikke vådt, mere som en meget solid luft, mens vi står derude og sopper lidt så vender vi os om mod stranden hvor B står på en skråning med solen i ryggen der fik ham til at ligne en gud, det morede vi os godt med i et par minutter og så gik turen hjemad igen.

Vi når til en mark lige vede siden af F's hus hvor vi står og kigger ud over den, klokken er omkring 8 så solen er så småt på vej ned. B kigger på mig og F, griner og siger "lilla" og Wham! himlen blev lilla, træerne bliv lilla'ish, selv F begyndte at ligne en smølf. Vi kunne slet ikke komme os over det. men ja, vi nåede så tilbage hjem.

Del 3: Filosofi og god mad

B er et geni i et køkken og tilbød at lave aftensmad, imens han gjorde det sad mig og F ude i indkørslen på gruset
og snakkede filosofi af alle arter, et emne vi gik meget på var "hvad er definitionen af perfekt". Jeg husker at have en
følelse af ultimativ viden på dette tidspunkt, som om jeg havde regnet alle universets gåder ud og bare vidste alt.
vi snakkede i godt en time og så var der mad. Vi kommer ind til en forret bestående af; Rødvins dampet laks, med baconsvøbt asparges og et glad vin. og så til hovedret en gigantisk portion spaghetti med kødsovs, nøhj der blev frådet!

Efter den herlige middag sad vi i stuen og snakkede mens vi hørte noget stille rock... jeg husker at sidde og stirre på
højtalerne imens Led Zeppelin - Stairway to heaven spillede og den er for mig blevet en sang som jeg kan huske tilbage på med glæde. på dette tidspunkt var trippet ved at geare lidt ned, F var en smule døsig og lagde sig på sofaen mens B rullede sig en joint som jeg tog del i, det gav en sjov effekt, jeg blev behageligt træt, ikke sådan at jeg ville sove men flød bare ud. Så rejste F sig fordi han ville have en mundfuld frisk luft og så hoppede han fandme ud af vinduet (det stod åbent) og hans forklaring var "Jeg gider ikke til at åbne døren". efter 5 min. kom han så ind igen, det var alligevel for skummelt udenfor når det var helt mørkt.

aftenen ender af med at vi alle crasher i stuen, jeg lagde mig godt til rette i en lænestol og faldt i søvn til nogle liflige
toner fra Aerosmith.

Del 4: Outro

Næste morgen vågnede jeg og var virkelig frisk og glad, det havde været en super dag og jeg fik noget mad i skrutten og så hjem til sigselv og reflektere. helt klart en af mine top 3 oplevelser nogensinde og kan stærkt anbefales hvis man er med de rette mennesker og i den rette stemning.
------------------------------------

Siden dengang har jeg prøvet svampe 2 andre gange, én gang hvor jeg røg dem, det virkede lidt, men ikke helt så godt.

den anden gang var med en ven hvor vi åd 2g hver men der skete ingenting, han ville ikke have flere men jeg blev ved
med at kyle indenbords til jeg have spist 10g uden virkning, udover at jeg frøs lidt... så spillede jeg Skyrim og lige pludselig følte jeg vejrtræknings besvær, skulle virkelig koncentrere mig om at ånde ind og ud, begyndte at ryste og det hele kørte rundt. troede jeg skulle dø. Efter 5 min gik det over og så gik vi en tur og røg en joint og så var jeg ovenpå igen. Ubehageligt men det har ikke afskrækket mig fra at prøve igen.

_________________
"Hvorfor ligner det grønne nullermænd?"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2012 02:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2011 21:44
Indlæg: 256
Fed rapport! Du skriver rigtig godt :) og mega sjov tegneserie. I lol'd :lol:

_________________
When I die, since I'm a real skeptic, I'm gonna gripe to the lord and make sure I get back my original investment when I'm reincarnated (Batou)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2012 00:30 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 dec 2012 04:23
Indlæg: 45
haha jo tak jo tak :) vil jo gerne dele sin experience med andre

_________________
"Hvorfor ligner det grønne nullermænd?"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2012 00:38 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 28 okt 2011 10:37
Indlæg: 1231
" Jeg husker at have en
følelse af ultimativ viden på dette tidspunkt, som om jeg havde regnet alle universets gåder ud og bare vidste alt."

Det kan jeg godt huske - den fede fornemmelse.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2012 14:19 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 dec 2012 04:23
Indlæg: 45
" Jeg husker at have en
følelse af ultimativ viden på dette tidspunkt, som om jeg havde regnet alle universets gåder ud og bare vidste alt."

Det kan jeg godt huske - den fede fornemmelse.


Totalt surrealistisk :D

_________________
"Hvorfor ligner det grønne nullermænd?"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team