Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 16:25


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 dec 2011 19:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 maj 2010 22:06
Indlæg: 957
Geografisk sted: Syd for Skagen
Substans/er: Psilocybin og THC
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
1,3g Cubensis Cambodian
0,5g SN
2-4 hvæs af en joint

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Jeg havde været lidt syg(Tømmermænds-syge) om morgnen, men ikke noget der påvirkede mir humør specielt.

Triprapporten
Over det sidste halve års tid, har en kammerat og jeg, snakke om at tage på vores første svampe trip. Vi kan kalde ham for "E". Så da vi i september måned modtog pakken med "Cubensis Cambodian" spore, skulle det sættes i gang. Efter 4 måneder, kom vi endelig frem til et slut resultat på 2,6g, ikke det vilde, men nok til en begynder dosis.
Jeg havde dog været ude og lede efter SN'er i mellemtiden og fundet 1,g ca, hvis nu de andre svampe ikke skulle virke.

I December måned får vi så endelig en aftale i hus, om at D. 28, skal vi prøve svampe og det skulle være i hans lejlighed. For at beskrive hans lejlighed kort, så er det nærmest en stor firkant bestående af 2 rum (Badeværelse og køkken/værelse), omkring de 30M^3. Der er en sofa, seng og et fantastisk anlæg + en computer.
E's kæreste (Hun hedder "T") ville gerne være sammen med os, som tripsitter, i såfald at noget skulle gå galt. Så alt var bare helt super :)


Klokken er ca. 16.50 og vi er begge lidt nærvøse for, hvor turen ender, om der kommer badtrip eller ligende. Vi afvejer 1,3g Cubensis og 0,2g SN til hver og smider dem på et lille stykke pizza, som vi så indtager. E havde ikke fået andet end morgenmad og jeg selv havde kun fået en skive franskbrød og en banan. Så vi var begge rigtig sultne. Vi ventede i 20 minutter og spændingen steg helt vildt, men indtet skete. Efter 50 minutter ca. begyndte vi at få en smugle effekt, hvor E og jeg kiggeed på hinanden og flækkede af grin. Hvorfor ved jeg ikke, men det var sjovt :P
Jeg havde givet E en Coleus Blumei, i indflytter gave da jeg kom i grønne og røde farver og som aftenen skred frem, blev dens farver mere og mere intense, som om den havde fået et skud af energi, ud fra ingenting. Dens farve og dens skygge var fantastisk smuk og den dansede til bassen i musikken.


Der var nu gået 1 time og 10 minutter og vi kigger begge to på posen med de resterende 0,6g SN, som vi beslutter at lave en the af. 0,3g i hver kop også en thepose af ukendt smag for smagens skyld. Mens Theen trækker, siger E at jeg skal rejse mig op for at kigge på gulvet. Det gør jeg så og oplever at gulvet bevæger sig i bølgeform. Jeg træder på en bølge som forsvinder under min fod, for derefter at starte et andet sted. Jeg kigger væk fra gulvet og ser at E og T kigger på mig og vi flækker så igen af grin.


Nå men ned røg Theen og efter kort tid, forsvinder jeg fuldstændig. Alt er hyggelig og rart. Jeg kigger på E og T og siger jeg lægger mig lige i sengen, for at nyde der hvor jeg er. Mens jeg lytter til musikken, finder jeg et særdeles spændene tæppe. Jeg putter mig under det og spænder det ud mellem mine fødder og hoved, som en badun på et telt. Nede fra mine fødder kommer der lidt lys ind udefra. Det er en varm farve og jeg beundre dens svage skær og ud af ingenting spræder den sig over hele tæppet. Alverdens mønstre bliver dannet i farven grøn og jeg bliver en lille smugle skræmt, men også fasineret over det. Jeg beundre mønsterenes former og den sidste form jeg ser er hindugudinden med de 4 arme også forsvinder hun.
Jeg råber til E at han skal komme om for at se farverne, sammen med mig, men de kom ikke igen :(


Jeg sætter mig her efter om i sofaen til T, mens E bliver liggende i sengen og beundre ryggen af sofaen, da der er nogle mønstre. Mens E beundre sofa ryggen, beundre jeg hans skabe, da de alle sammen skifter farve fra rød,gul og grøn. Jeg smiler og bliver rigtig glad for at se skabene skifter farve og beslutter mig for at de også har det godt. Nu råber E så omme fra sengen at jeg skal komme og se på mønsteret i sofaen, sammen med ham. Jeg hopper over sofaen og om til ham. Jeg kigger på sofaen og danner mig et billede af en kat som kaster op i en firkantet rød kasse. Den røde kasse fordyber jeg mig så i, da jeg syntes det ligner en rubin og alt kontakt til omverden forsvinder. Ved ikke hvor lang tid jeg kigger på min rubin, men med et vågner jeg nærmest op igen.


Jeg rejser mig op og sætter mig om i sofaen igen. Jeg har lyst til at gå en tur udenfor, da jeg har en masse energi jeg gerne vil af med og E vil gerne joine mig, men så kommer der er en sang, som er så fantastisk smuk at turen må vente. Sangen var med "Gorillaz" og hedder "Melancholy Hill". Jeg syntes at den er så fantastisk smuk, at jeg får lyst til at græde, men kan ikke. Imens jeg lytter til sangen, ser jeg rundt i rummet og bemærker hvor dejligtig der er og at E og T er fantastiske mennesker. Jeg tænker at hvis jorden skulle gå under, måtte den godt gøre det nu, for nu var alt som det skulle være. Jeg var så lykkelig at det halve kunne være nok og alt var så fantastisk. Sangen stoppede og jeg smilte bare og nød det sidste lille stykke af turen.



Efter 10-15 minutter var alt som det plejede at være og jeg blev en smugle trist, over at det allerrede var slut. Under hele turen var det som om jeg kun havde prøvet toppen af isbjerget. Som når man skal hoppe fra vippen i svømmehallen og mangler lige det sidste skub.
Turen var bestemt ikke en skuffelse alligevel, da det var så utrolig fasinerende og alt var så fortryllende dejligt <3
Selv om ture kun tog 3 timer, så var jeg utrolig overrasket over hvor hårdt det tog på energien. Jeg kunne ingenting, sad bare i sofaen og slappede af og snakkede om turen.

Selv om meget af det vi lavede ikke rigtig gav så meget mening, kunne vi alligevel forstå hinanden (E og jeg). E snakkede løs og jeg lyttede efter og forstod alt, hvor i mod T havde lidt problemer med at følge med. Som om der var en kommunikations genvej mellem os, "Svampe kommunikationsvejen".
Det viste sig faktisk da trippet var slut og E gik om efter smøger til joints, at "Svampe kommunikation" faktisk virker. Da han lige var gået havde jeg en utrolig trang til at ryge på vandpipe og jeg ringer til ham, men han har glemt sin telefon i sin lejlighed :(
Da E så kommer tilbage smider han smøgerne på bordet og siger så "Jeg ved ikke med jer, men jeg fik sådan en trang til vandpipe at jeg købte en pakke tobak med hjem," hvor jeg så går totalt i shock over det. Han kan forstå mig. True Friend :)


Det her er kun et uddrag af hvad der skete, men som mange af jer nok ved er det utroligt svært at skrive en triprapport. I må selvfølgelig godt spørge ind til turen :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Bekendtgørelse om euforiserende stoffer
Cannabis Guide

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2012 19:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 dec 2011 20:32
Indlæg: 5
Super fed trip rapport :) glæder mig at se at i havde en god tur når det nu var første gang. Thumps up!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2012 21:44 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Super dejlig førstegangs-rapport :) Følelsen af, kun at have set toppen af isbjerget er virkelig også én jeg kan nikke genkendende til - nok også derfor man gang på gang begiver sig ud på trips, for at se mere og mere af det isbjerg ;)

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2012 18:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 maj 2010 22:06
Indlæg: 957
Geografisk sted: Syd for Skagen
Men får man nogensinde hele "isbjerget" at se, eller bliver det ved med at være et ubetrådt område?

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Bekendtgørelse om euforiserende stoffer
Cannabis Guide

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2012 15:05 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Ved ikke om man nogesinde får "det hele" at se... Men på et tidspunkt får de fleste NOK at se ;)

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2012 18:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 maj 2010 22:06
Indlæg: 957
Geografisk sted: Syd for Skagen
Lyder lidt scary :P

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Bekendtgørelse om euforiserende stoffer
Cannabis Guide

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team