Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 08:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 nov 2011 21:18 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2011 16:12
Indlæg: 45
Geografisk sted: Mosen
Substans/er: Mexican cubenis.
Setting: I byen
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
mellem 3 og 4 gram tørrede svampe.
hash og skunk i gode mængder
et par øl.
40 mg strattera mod adhd

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
På interrail med mine tre dejlige venner, sommer og sol og højt humør.

Triprapporten
Dette er en rapport om mit første svampetrip. Det skal lige siges at jeg havde prøvet lsd, een gang forinden, men grundet lav dosi (har jeg tænkt mig til) var det overhovedet ikke så vildt. Nå, back on track:


Jeg var på interrail med mine tre mine,det er vel 2,5 år siden. og derfor kan jeg ikke huske hvad jeg, specifikt, filosoferede over.
vi kalder mine venner: L, T og B

Vi havde besluttet os for at afslutte turen i Amsterdam. Nemlig!
På anden dagen går mig og T ind i en smartshop, går op til disken og spørger; 'Shrooms?' damen bag disken hiver to poser med svampe op, og siger; 'mexican, hawaiian?'. Vi tager den mexicanske der eftersigende skulle være det mildeste trip.
senere på aftenen tager vi svampene, kun mig og T. B og L holdt sig til alkohol og cannabis.

Vi sætter os ned på en bænk ved kanalen, drikker nogle øl, ryger nogle joints og hygge snakker.

Efter en tre kvarters tid, mærker jeg en svag summen i kroppen, men er dog stadig usikker om det virker. Pludselig råber T; ÅRH mand! du skal komme og se det her!
Han står ved relingen/hegnet(?) ved kanalen og kigger ned i vandet, hvor lyset fra gadelamperne reflekteres. Og straks ser jeg at det begynder at 'pixelere'. det er meget nydeligt og jeg stener et godt øjeblik.
Lidt efter sidder jeg på bænken igen, drengene ved siden af, T sidder med ansigtet i hænderne, som hviler på hans knæ, og mumler noget om 'film med dyr'
Jeg ruller en smøg, og da den er rullet færdigt går det op for mig at jeg har siddet at kigget på den et godt stykke tid. Mit blik falder på en skraldespand, som er godt en halv meter fra mig. Den er rund, næsten øverst er der hul og på toppen, låg.
Jeg kan se over på den anden side af kanalen hvor der kører biler, går mennesker osv, og jo længere jeg stirrer på hullet og skraldespanden, jo mere bliver jeg i tvivl om det jeg ser er blot en centimeter fra mig. Da er jeg klar over at jeg tripper rimelig meget, det er meget mærkeligt, men super fedt.
Efter et stykke tid med grublen, undren og lættere farve skift på bygninger, går vi tilbage til vores hotel værelse.

Og på vej op af trappen indenfor, lægger vi os halvt ned(mig og T) og flækker af grin. Da vi endelig, efter den lange og sjove tur op af trappen, kommer ind på værelset, lægger jeg mig på min seng og stirrer ind på væggen.
Min ven B, sætter sin(daværende) debut plade på, som er noget prog-syre-70'er agtig rock, og jeg begynder at hallucinerer ret voldsomt. Det er fedt. en hvid væg har aldrig været så spænende, mærkelige streger af lys og farver, slanger sig over væggen, og videre op i loftet. Da stiller B, som er godt påvirket af cannabis og alkohol op foran mig(det gør han altid, hvis han er skæv og vil have man skal høre efter). Jeg ser hans ansigt, omringet af hvid dis, og begynder at se ham som et svævende ansigt, uden nogen krop. bare ham i en lysene og smuk ramme og jeg er helt paf.

Jeg kigger over på L, som klart nok, ikke er så betaget af vores lille hotelværelse. Vi når frem til en nogenlunde enighed om at gå en tur. Jeg kæmper mig over til døren, dasker ned på gulvet med ryggen med udgangen, og griner dumt over til drengene. Jeg beder L om at trække sine øjenbryn ned, sin mund op på samme tid, og i det han gør det, så ryger hans øjenbryn og munden, som suget, ind i knolden på ham, og jeg grinte, hold kæft hvor jeg grinte, jeg får øjenkontakt med T som tripper godt over min opførsel, og hans grin bliver ganske langsomt, ptiched ned i en meget dyb tone, jeg griner stadig. Vi når ud i gaden, det er rart med frisk luft, og jeg tripper ikke så meget mere visuelt. Jeg går ved siden af T, og ser skiftevis hans kæbeparti og pande, morhphe/bule ind og ud af. L er blevet godt stiv og er rigtig irriterende, mig og T er gode til at ikke at lade os genere, men L, som i forvejen ikke havde den mest ideelle aften, lader sig meget gå på. L og B går på Mac D, de fandt vidst ud af en enighed om at være uenige. Mig og T går ned til en plads, hvor der sidder en masse mennesker. Vi ruller en god joint, som tager god tid at producere, og snakker om en masse små og store filosofiske ting. T kigger pludselig på mig med et kæmpe smil og siger' fuck (indsæt kaldenavn)! Vi har jo kendt hinanden hele livet!' Jeg smiler, giver ham et kram og ved præcis hvad han mener, vi tænker i de samme baner.
Vi bliver joinet af to skotter, som spørger om jeg vil rulle dem en joint, naturligvis. Vi kommunikerer så ok, taget i betragtning af at vores hjerner havde kørt på højtryk og var lidt udkørt.

B og L kommer ned og møder os, og vi går hjemad. Da vi kommer hjem, er klokken vel ca. 5. og de andre falder hurtigt i søvn. Jeg kan på ingen måde sove så jeg laver en joint og går ned og ryger den på en bænk, ved kanalen. Jeg føler mig klar i hovedet og glad. Så gik jeg tilbage på værelset. Jeg sov godt.

Jeg håber i kan leve med at jeg ikke har beskrevet den fysiske følelse så meget.
Håber det var en smule fornøjeligt at læse og at det var til at finde rundt i.

GentleGiant

_________________
There's a life worth living and it's interesting
there's a calm that's real somewhere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2011 18:37 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2011 16:12
Indlæg: 45
Geografisk sted: Mosen
:peace: jeg vil lige sige at dette er min første triprapport, og vil være mere dybtegående i min næste. jeg undskylder på forhånd at den indholder hvis småfejl, som kan være forvirrende. jeg lover min næste bliver rettet igennem, grundigt før jeg poster den

_________________
There's a life worth living and it's interesting
there's a calm that's real somewhere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2011 17:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 dec 2010 13:35
Indlæg: 14
lyder som et nice trip! :D

god rapport, trods de de enkelte stavefejl der forekommer nogle steder


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2011 20:30 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2011 16:12
Indlæg: 45
Geografisk sted: Mosen
tak tak, ja jeg var lidt for ivrig så det gik lidt for stærkt. :)

_________________
There's a life worth living and it's interesting
there's a calm that's real somewhere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 feb 2012 02:53 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 feb 2012 02:29
Indlæg: 1
Det lyder som det fedt trip.
Fin rapport. :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team