Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 19:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 sep 2011 13:34 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2010 01:23
Indlæg: 110
Substans/er: P. Cubensis Mexicana
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
1,7g

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Hej Psy. Jeg rendte i den her triprapport fra min første oplevelse på svampe med et par venner. Der mangler en konklussion, muligvis fordi der ikke har været nogen, og det faktisk bare var for at prøve det af. Håber i nyder den alligevel :)


Jeg vil prøve at forklare min første oplevelse med de magiske svampe, som var i form af Psilocybe Cubensis Mexicana. Længe havde jeg overvejet at dykke ind i den psykedeliske verden, med svampene, og da jeg fandt et sted at skaffe disse, satte jeg en aftale op med to venner. Inden alt dette, havde jeg læst meget om svampene.
Hvad kunne jeg forvente? Hvilke forholdsregler skulle jeg tage? Ja, alt information jeg kunne komme i nærheden af. Og det kom mig til gode, vil jeg mene, selvom trippet ikke var perfekt efter min egen mening.

Men som skrevet, havde jeg lavet en aftale med to venner(kaldes X og Z), og vi skulle trippe i X’s lejlighed.
Da jeg ankommer med svampene, har drengene gjort klar, og ryddet op. Selv, havde jeg fastet 3-4 timer, men spiste en sandwich inden vi begyndte at brygge te :) X og Z havde spist et godt måltid en time før jeg ankom.

Vil gætte på at klokken er omkring 22-23 da vi indtager vores svampe the. 5 gram fordelt på 3 personer, altså 1,7g hver ca.
Det skal også siges at inden af os havde erfaring med svampe, dog havde X og Z erfaring med LSA, men vi synes alle at en dose på 1,7g lød meget fornuftigt.

Vi nyder alle the’en, og synes faktisk godt om smagen.
Allerede ca. 20 min. efter indtagelse, begynder der at ske ting på væggen. Der bliver fremhævet mønstre ud af væggen som ikke var der før.
På et tidspunkt her i mellem, sidder jeg og Z og snakker, mens X er på sit værelse for at finde et eller andet. Jeg siger en sætning der får os alle til at seriøst flække af grin for vildt(noget med når man tager kåben på, som i morgenkåben, så er det altså ikke for sjovt mere, sagt i ironi). X smider sig på gulvet af grin. Sådan hysterisk, og det er sgu alt sammen godt! Det føltes som om at det her store grin vi alle fik, satte det hele i gang.
Kort tid efter at dette sker, bliver vi alle ret underlige, og alt i os, og omkring os ændres.
Ingen af os havde regnet med at blive sendt i svampeland, så hurtigt som vi gjorde.. But it’s all good :)

Hukommelsen stog også ret hurtigt af, så jeg husker ikke i hvilken rækkefølge det skete, men det er vel ikke noget nyt for en triprapport om svampe.

Z, gik i starten af trippet ud på toilettet, mens X og jeg lagde og kogede i sofaen. Vi kunne høre høje, dybe grin ude fra toilettet og vi kiggede på hinanden: ”haha, hvad fanden sker der?!”
Z træder så ind i stuen og siger ”ååårrh, mine arme!! HÅRHÅRHÅR”
han fortalte så senere at hans arme blev strukket helt vildt ud. Det var alt for griner for os at høre Z stå ude på toilettet gang på gang og grine af hans eget spejlbillede, eller noget andet fucked ;)

Lampen som er sat i hjørnet af det rum vi er i, lyser op mod væggene, og rammer loftet og væggene ved siden af den, hvilket ser fantastisk godt ud. Lyset flyder op ad væggen og op i loftet, og former spøgelsesagtige ansigter, men ikke noget jeg var bange for. Ledningerne der ligger på gulvet, bevæger sig. Der er en aura omkring dem, i rød, gul og grøn der langsomt bevæger sig fra side til side.
Gulvet blev spejlglans(trægulv), og det lignede nærmest en vandoverflade, der bare roligt bølgede, og jeg kunne se reflektionerne af alle visuals fra loftet osv. Det er det smukkeste syn i mit liv.
Der stod 3 små lamper på gulvet, og det gav mig en følelse af at jeg var inde i en skov nærmest. De stod og glødede, som levende lys, selvom at det var hallogen lamper(mener jeg det var).

Bordet som står foran mig bevæger sig fra side til side, og ændre roligt størrelse på alle kanter. Bordet er af træ, og man kan virkelig se teksturen, bevæge sig. Under bordet var der en gulvtæppe. Også et af de smukkeste syn i mit liv. Tæppets kontur, blev nærmest 3d, og pillede jeg ved konturerne i det, var det som om jeg kunne åbne tæppet, og der kom grønt lys ud af det. STÆRKT grøn lys, det var som om det reflekterede på min hud i ansigtet.

Jeg lagde i en sofa, sammen med X, hvor jeg lagde oven på en dyne. Den her dyne var udefinerbar! Når jeg kastede mig ned i den, var den så stor som havet. Jeg kunne bade i den her dyne, og der var nok af den til alle. Men når jeg kiggede op, var dynen mindre end mig selv. Og det var noget jeg virkelig grinede af oppe i hovedet, at svampene fuckede sådan med mig. Når jeg lagde under dynen, føltes det som om at der var flere meter ned til mine fødder! Og når jeg trak den helt op over ansigtet, formede kanten af dynen sig med de visuals jeg så i loftet, til forskellige ansigter(igen spøgelsesagtige), hvor der var arme på siden, men ingen krop.
Meget ”tegnefilmsagtigt”.

Hele rummet lyste op i en stærk grøn farve, og ude i gangen som jeg kunne se ud til, var en stærk gul farve.
Når jeg lukkede mine øjne, var det som om der stod en med en lommelygte og kørte den frem og tilbage foran øjnene på mig. Der var virkelig knald på følte jeg.
På et tidspunkt var det tæt på at forskellen mellem lukkede og åbne øjne, ikke gav den store forskel, som om billedet bare blev hængende, og det hele fortsatte med at bevæge sig i spiraler og rotationer og mønstre. Jeg oplevede også CEV’s, de var dog kun i 2d, og ikke noget jeg synes der var specielt værd at se på, men det var fedt at opleve.

Det meste af trippet lagde jeg og stenede på sofaen, med dynen, hvor jeg virkelig følte mig tryg. Her var min plads. Hele turen kom i bølger, så jeg var oppe for at komme på toilet når jeg var i mellem en bølge. Når jeg kiggede mig selv i spejlet, så jeg fuldstændig normal ud, men alt omkring mig pulserede. Toiletkummen lyste op i gul og grøn, og der fremstod mønstre. Når jeg pissede, var det som om jeg pissede ud over mig selv, men der var intet.. Det føltes endda vådt, men der var intet. Et par gange føltes det også som om jeg havde pisset mig selv i bukserne, og det var en pænt nederen følelse, men da jeg havde læst om det her før, så ignorerede jeg det så godt som jeg kunne.

Z siger på et tidspunkt til X: ”dine planter ser tørstige ud, jeg tror du skal give dem noget at drikke” hvor efter X henter et glas vand, og jeg tænker bare at han er tørstig og vil have noget vand. Da jeg så ser at han vil til at give planterne vandet er jeg ved at udbryde ”hvad laver du?” men indser hurtigt, hov, planterne drikker jo det samme som os? Det var satme sjovt at jeg ikke fattede at planterne skulle have vand, og derefter finder ud af, at de faktisk ”drikker” det samme som os. Helt utrolig fornemmelse det gav.

En anden fed visuel oplevelse jeg havde, var når jeg drak cola af mit glas. Når glasset var fuld og jeg satte det til munden, blev hele rummet mørkt, og gradvist med at jeg bundede glasset, lyste hele rummet op igen.
X havde to højtalere i hans stue, hvor den ene så ond og robust ud, og den anden så venlig og glad ud.

Jeg oplevede på et tidspunkt da jeg lagde og kiggede op i loftet, at alle spøgelsesansigterne formede en tunnel. Hele rummet buede, så der nærmest ikke var nogen kanter. Tunellen indbød mig til at komme med.
Når jeg fokuserede på tunellen, blev den større, og kom tættere på mig, men den var mørk inden i kunne jeg se, og jeg turde ikke helt give slip, da det var min første tur på svampe. Jeg satte mig brat op, og fremstammede til de andre: ”der .. der er en tunnel .. den er indbydende. De vil have mig med, men jeg tør ikke gå derind”.
Z siger helt roligt, afklaret og på den mest venlige måde ”tag da med”. Men som sagt, jeg turde ikke rigtig give helt slip, og det var der ingen af os der turde.
Jeg vil gerne vide hvad der skete hvis jeg gav slip og lod mig rive med i tunnellen :)

Endnu en fed oplevelse jeg havde var lige før comedown, hvor jeg pludselig fik det store overblik. Nu havde jeg fat i den. Det var sådan her det hele stod til. Det var derfor vi gjorde det her. Jeg rejste mig hurtigt op, og spurgte straks X ”Har du ikke noget papir?!” ”Hurtigt, jeg skal have noget papir!!”
Og Z siger ”Skriv det på væggen, skriv det på væggen!”
Da jeg endelig fik fat i papir og pen kunne jeg intet. Jeg fik skrevet ”kl 3” ”genstartet” ”svampe”.
Jeg er overbevist om at jeg havde fat i det helt store overblik, uden at jeg nu, kan forklare hvad det var.

Musikken bestod af en masse reggae og chillout musik. Musikken fik en helt specielt klang, med en slags ekko. Og nogle gange blev lyden strukket, og skiftede tempo og toner konstant. Det var meget forvirrende at høre på.

Da comedown kom, blev jeg ekstremt forvirret. Jeg blev i tvivl om hvad vi havde indtaget, og hvad der lige var sket, så jeg spurgte hele tiden ind til de andre: ”vi har taget svampe ikke?” osv.
Det var ikke særligt behageligt, men da det var ovre, følte jeg mig frisk, og genstartet. Sådan virkelig, født på ny. En fantastisk følelse. Som hvis man genstarter en computer.
Intet var tabt, men det var som om det var første gang jeg gjorde alle de ting jeg gjorde. Jeg tog min jakke på, på en ny måde, jeg drak af glasset på en ny måde, jeg tænkte, snakkede, og formulerede mig anderledes.

Før det hele var slut, gik vi en kort tur udenfor, og på en nærliggende græsplæne. Hele plænen var fyldt med mønstre, og vi så alle det samme. Vi gik ind igen, og lyset og gulvet bølgede stadig sagte, og jeg havde en O.K. rar følelse i kroppen. Dog havde jeg svært ved at sove, så jeg rullede mig en ordentlig joint, og faldt så lidt senere i søvn.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2011 09:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 mar 2007 16:08
Indlæg: 41
Geografisk sted: syd for oslo - nord for rom
lyder til at i har haft et fantastisk trip :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team