Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 maj 2024 19:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 dec 2010 15:20 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2009 20:53
Indlæg: 857
Geografisk sted: Milano
Substans/er: Cubensis
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
Ca. 4 gram + 2 redoseringer senere. Vi havde ingen vægt.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Vi var to erfarne trippere og en der trippede første gang.
Os to erfarne havde fastet over stortset hele dagen (min faste var mere eller mindre ufrivillig fordi jeg havde store tømmermænd), mens den uerfarne havde fastet i ca 6 timer.

Triprapporten
Hej folkens, jeg tænkte at nu måtte jeg skrive mig en triprapport.

Det var en fredag aften/nat i starten af december og vi havde planlagt at vi ville have et ordentligt trip med masser af sjov og glæde. Vi var tre personer: S, J og undertegnede.

Aftenen starter ud med at jeg ankommer til Aalborg fra Esbjerg hvor jeg har været på besøg hos de gamle i en uge. Vi starter ud med at tage en håndfuld tørrede cubensis omkring kl. 21, vi havde ingen vægt - derfor en håndfuld. Jeg beslutter mig som det første for at tage et bad fordi jeg føler mig ulækker, jeg havde håbet på at trippet begyndte under bruseren, men det skete ikke. Jeg begynder at føle mig konfus i det øjeblik jeg står ud af bruseren og tager tøj på, hvorefter jeg hopper ind på S's værelse (vi er roommates) hvor jeg ser at J ligner en der er begyndt at trippe.

Jeg beslutter mig for at tage en cigaret og håber på at der vil ske noget nævneværdigt med min psyke inden for kort tid, jeg prøver i lang tid at tænde cigaretten, men hver gang jeg tænder lighteren begynder jeg at grine og slukke den med det samme igen, så jeg ved godt at der er ved at ske noget. J forsøger også at ryge, men han bliver ved med at tabe smøgen ud af munden. Endelig får vi smøgerne tændt og vi sidder og griner af hinanden og hopper rundt i sengen som vi sidder på. Det næste der sker er at J går på toilettet, mens S og jeg sidder og snakker i lang tid, jeg synes det er synd for ham for han mener ikke at han kan mærke nogen effekt.

Efter noget tid opdager S at J stadig er ude på toilettet og går ud og kigger på ham, jeg tripper vildt på sofaen som jeg mener er begyndt at ånde og eftersom mine hænder også ånder er begge parter glade for det de har sammen. S kommer ind til mig, han tripper stadig ikke så han snakker om at han vil ud i byen, jeg advarer ham om at det kan gå grueligt galt, men han beslutter sig alligevel for at gå ud. Lige før han går ud fortæller han at han godt kan mærke lidt, men han beslutter sig alligevel for at tage afsted.

Herefter går jeg ud til J på toilettet for at se hvad der sker, jeg ser at han sidder lænet op af væggen med et håndklæde over hovedet hvilket jeg synes ser super fedt ud, men så kommer jeg til at se mig selv i spejlet og bliver overordentlig bange for mig selv, dog på en god måde. Jeg bruger meget lang tid på at kigge mig selv i spejlet og så flygte derfra, gang på gang på gang på gang.

På at tidspunkt kommer jeg helt ind i toiletrummet uden at se mig selv i spejlet og så begynder alting at blive meget underligt. Klinkerne på gulvet og væggene bliver større og mindre hele tiden og furerne skifter farve. Efter noget tid på toilettet, jeg tror det er 1-2 timer, hvor vi blandt andet har været lige ved at blive spist af håndvasken hopper jeg ind på værelset igen for at se hvordan min ven "Sofa" har det. J kommer derind lidt efter.

Så hører vi en masse musik og snakker om religion, vi fandt bl.a. ud af at solen er gud, men også at der er mange sole i universet, så de må umiddelbart også være guder, men hvem har skabt disse guder? Det må jo være en gud der er meget mere magtfuld - så den gud tror vi selvfølgelig på.

Jeg fortæller J om min gode ven "Sofa" og om hvordan han ånder, J kan mærke med det samme at "Sofa" ånder.
På et tidspunkt snakker vi om snaps, som vi begge har en stor forkærlighed for, vi snakker om at der kun er en ting der går sammen med snaps og det er kaffe, J siger så at det er ikke rigtigt, der er én ting til, jeg svarer: "Du har ret, mere snaps." Og det var lige præcis det han tænkte på, det var som om vi havde udviklet en telepatisk evne, noget vi blev mere overbeviste om senere da J sætter sig ved computeren for at skifte nummer, jeg siger vi skal høre "Shine on you Crazy Diamond" og J bliver helt overrasket for han var lige i gang med at læse titlen på det nummer da jeg siger det.

I mellemtiden, mellem vi havde været på toilettet og udviklet telepatiske evner, havde vi spist en smule svampe mere. Vi bliver i lang tid ved med at snakke om underlige ting og jeg bliver gode venner med en pude på sofaen, jeg bliver ved med at stikke mine hænder under den pude og den smiler hver gang jeg gør det.

Efter noget tid med snakken og trippen finder vi ud af at S er væk, vi prøver at ringe til ham, men hans telefon er slukket. Vi beslutter os på et tidspunkt for at gå ud og lede efter ham, men først skulle vi lige finde nogle skove, der var i nabolejligheden, det brugte vi meget lang tid på, men fandt dem til sidst. Så hoppede vi ind på S's værelse og åd nogle flere svampe (vi kan jo ligeså godt lave udflugten til et eventyr).

Vi hopper først ned på en bar der hedder Fedtebrød som mange af jer nok kender, det var der S tog ned da han gik. Vi går gennem en park (Østre Anlæg) hvor der ligger en masse sne og alt ser meget idyllisk ud, vi ser blandt andet to harer der bare står og kigger på os. Vi når endelig ned på Fedtebrød, men finder ikke S, jeg vil spørge nogle folk om de har set S, men så begynder de, alt for højt, at spille "Rabalderstræde" og vi bliver nødt til at gå igen for ellers ville det gå galt. Herefter går vi videre mod Jomfru Ane Gade, jeg var ikke helt sikker på at det var en god idé. Vi når derned efter en LANG gåtur, da vi ankommer fortæller J at han har det ligesom Simba da han ser gnuerne, men vi beslutter os alligevel for at gå ind på to barer for at se om S er nogle af de steder. Først går vi på Rock Caféen hvor der er ALT ALT ALT for mange mennesker og vi går meget hurtigt ud igen. Derefter går vi på Rock Nielsen hvor historien fra Rock Caféen gentager sig. Derefter går vi hjem.

Da vi kommer hjem sætter vi os til at se fjernsyn og snakke om hvad fanden der mon er sket med S, vi var meget nervøse. Pludselig hører vi en dør og jeg tjekker for at se om det er S, det er dét!
Jeg spørger ham om han har haft et fedt trip og han fortæller at han har haft det vildt nice. Alle er glade!

Vi sætter os derefter til at ryge noget hash og se "It's Always Sunny in Philadelphia," efter at have røget en god stærk joint begynder jeg at få det dårligt, jeg kan mærke et begyndende bad trip, jeg fortæller det til de to andre og de hjælper mig godt igennem det, J henter noget mad til mig mens jeg snakker med S, som siger "Fuck det var en vild aften!" Jeg svarer: "Ja, ja, ja, ja, det var den vildeste!" og det fik mig på en eller anden måde på ret køl igen.

S går herefter i seng, mens J og mig ligeså stille begynder at trippe sindssygt igen. Vi er meget optagede af vores hænder (kliché), jeg finder blandt andet 7 eller 8 a'er og et hagekors i mine riller i hånden. J's riller lyste op som det brændte i håndfladen.

Så husker jeg sgu ikke mere.
Ha' det godt!

_________________
"I'm a man of honour, a truthful person, a gentleman of absolute morality."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2010 23:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2010 01:23
Indlæg: 110
fed rapport, og endnu sjovere hvis man læser S's rapport også :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jul 2011 22:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2011 14:54
Indlæg: 449
Geografisk sted: ja
HAHA! det er så nice! det er nogen nørder fra min klasse der siger at man godt kan have det sjovt uden stoffer - men det der! det kan man ikke opleve uden stoffer! det var skide sjovt at læse! jeg vil gerne joine næsten gang xD .... hvad hedder S rapport?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jul 2011 11:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 dec 2010 16:11
Indlæg: 136
Geografisk sted: Danmark
min rapport hedder 'Mit Første Trip' :) (jeg er S :p)

_________________
Sund kost og motion... og narko!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team