Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 11:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 dec 2010 17:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 dec 2010 16:11
Indlæg: 136
Geografisk sted: Danmark
Substans/er: Psilocybinsvamp
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Tørrede over ca 1½ uge. Ingen målbar dosering, da vi ingen vægt havde til formålet. ca en håndfuld x2

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Frisk og spændt.

Triprapporten
En af mine bedste venner, som i sin tid introducerede mig for cannabis-planten, ledte mig også til dette forum, og efter et par kig og læste trip rapporter så følte jeg mig nødsaget til at joine dette community :) så HEJ!!!

Mit første trip:

Allerede her vil jeg lige fortælle at jeg tidligere havde prøvet svampe, fra samme kuld som disse. Men de var ikke tørrede og vi var mætte da vi spiste dem, og alt i alt var det ikke slemmere end at være i godt humør og ryge en almindelig cigaret. så jeg vover at lade være med at tælle det som et 'rigtigt' trip. Men det hjalp dog på den eventuelle frygt der kan være første gang man prøver et substans, som kan være så upålideligt og stærkt i dets effekt, som svampe.

Så som i nok kan forstå var dette jomfrurejsen ind i mit sinds dybeste hjørner.

Jeg har dog forberedt mig i lang tid. Første gang tanken kom om at prøve svampe var for næsten 2 år siden, og siden da har jeg læst om dets virkninger, både kemisk og psykisk, da jeg gerne ville vide hvad jeg gik ind til, men som der sikkert er andre af jer der har måtte erfare, så er ord ikke altid nok.

Vi var 3 venner i alt om at starte aftenen ud. Vi havde gjort min lejlighed ren og i stand til at kunne gå lidt rundt og chille og lave hvad vi havde lyst til. Der var også sørget for sodavand osv, og det hele var generelt hyggeligt. Vi fandt så svampene frem og blev hurtige enige om at tage samme dosis(jeg var den eneste der ikke havde prøvet at trippe før) og ligeledes blev vi også enige om at tykke i 20 minutter, da vi havde læst os frem til at det ville sørge for at trippet begyndte hurtigere.

Jeg fixede playlisten således at vi skulle sluge massen i vores munde til Pink Floyd - Comfortably Numb, og som sagt så gjort. og der gik ikke lang tid før de andre 2 begyndte at blive påvirket. De havde ikke spist hele dagen, og jeg havde kun fraholdt mig mad 6 timer før trippet, så det kan måske forklare årsagen til hvad der skete bagefter. Der gik næsten en hel time uden at jeg kunne mærke noget som helst, og jeg var lidt bange for om jeg var resistent overfor psilocybinen, hvilket gav mig nederen på, fordi jeg havde glædet mig til denne aften. Mine venner foreslod så at jeg skulle spise et par stykker mere, hvilket jeg gjorde, men i frustrationen over manglen af effekt besluttede jeg mig for at smutte ud til en gratis koncert jeg kendte til. Dette var både den dummeste og bedste beslutning hele aftenen.

Efter en gåtur på 10 minutter ankom jeg på dette spillested, og jeg ved ikke om det var kulden udenfor eller at jeg havde fået rørt min krop en smule, men da jeg trådte ind af døren satte psilocybinen ind. Det første jeg tænkte var 'Yes! endelig sker der noget' og jeg gik lidt rundt derinde for at se efter nogen jeg kendte, og der var en af mine veninder, som jeg hang lidt ud med. Her vil jeg så lige nævne at dette sted er meget hippie-præget, hvilket er en atmosfære jeg normalt godt kan lide, men i aften virkede det helt fantastisk. Der var et ældre par der dansede til bandet der spillede og de kigge hele tiden på mig, som om de bare vidste at jeg påvirket, og dette gav mig en sensationel følelse af at de og jeg var forbundet i en mental tilstand, påvirket eller ej, og vi smilte bare til hinanden, mens jeg levede mig ind i musikken på en måde, som ikke engang hash kan levere.

Jeg vandrede lidt frem og tilbage mellem pigen og musikken, og konstant gik jeg rundt med fornemmelsen af at jeg var gået ind i en teenagefilm, og mit syn begyndte på dette tidspunkt at spille mig et puds, for det virkede som om at jeg så virkeligheden gennem en skærm, som når man spiller et 1st-person-view computerspil. Samtidig begyndte min krop at føles meget mere påvirkelig, i den forstand, at min krop føltes som en stor erogen zone, hvilket i jo nok kan forestille jer var ret intenst. Min veninde troede jeg var fuld, så jeg forklarede hende at jeg havde spist 2 doser af svampe, og at jeg stille og roligt var begyndt at trippe, så hun blev først lidt bange for mit helbred, men jeg forklarede hende at det eneste jeg mente hun skulle være bange for var at jeg kunne ende ude i sneen og fryse ihjel, så jeg bad hende love mig at hun ville sørge for at jeg kom hjem i løbet af aftenen. Der var også anelsen af flirt, hvilket kun gjorde fornemmelsen af at virkeligheden var blevet til en teenagefilm meget stærkere, og det morede mig rimelig meget.

Efter bandet var gået af, fulgtes hende og jeg videre om mod byens natteliv. Hele min krop var på dette tidspunkt rimelig følsom, og mine tanker føltes dybe og filosofiske, selvom det sikkert har været vrøvl det meste af det. Det var koldt hvilket gav mig lidt fokus til at gå denne tur på ca 10 minutter. Vi gik så fra hinanden og jeg kom ind på mit lokale vandhul, hvor jeg satte mig op i baren og fik en kop kaffe, og lige bagefter kom en god ven, og vi faldt straks i snak. Han spurgte for sjov om jeg var på syre, hvor jeg svarede 'nej, svampe' efterfulgt af et påvirket smil. Jeg havde stadig fornemmelsen af det var en film, for det hele virkede meget stereotypt, hvilket fik mig ind på tanken om at alle der forsøger at være noget andet bare var ligesom alle andre. Men det gjorde mig ikke noget, for jeg havde det fantastisk. Min vens kæreste dukkede op, og hyggede mig med dem i noget tid, hvorefter jeg havde set dem kysse, kom i et enormt kærlighedshumør. Som aftenen gik blev jeg mere og mere følelsesladet, og ville hele tiden have med glade mennesker at gøre, hvorefter min ven og jeg snakkede om vigtigheden i at smile, og det resulterede i en krammer til ham med ordene *jeg kan godt lide dig, dit smil lyser hele rummet op' og samtidig blev jeg meget overbevist om at den ene bartender, som også er en ven, ikke havde det godt fordi han aldrig smilte. Jeg rendte også en i en anden veninde, som er lesbisk. Men i løbet af aftenen var så dybt fascineret af kærligheden, og at det var alt der betød noget, og hun sagde at hun mente det samme, hvorpå jeg udbrød at var det ikke for hendes sexualitet, så havde vi været 'kærester for evigt'.

Med følelsen af lyksalighed følte jeg mig ret godt sat, og følelsen af at folk kiggede med forundrende øjne og glade smil var hele tiden i mig. Jeg holdte mig dog til min ven og min lesbiske veninde, og prøvede på at indlede en samtale om at der eksisterer harmoni alt, ned til den mindste detalje. men mine tanker løb af sporet da jeg rendte indi en eks, hvilket var med til at den gode fornemmelse jeg havde væk. Det var dog kun for en kort bemærkning at jeg havde det skidt med at hun var der, for jeg fik snakket med en om det, som også vidste at jeg var rimelig påvirkelig overfor følelser i min tilstand. Som aftenen gik, blev ruset lettere og lettere, og jeg besluttede mig at tage hjem.

Da jeg ankom blev jeg mødt af mine venner fra tidliigere på aftenen, og de havde trippet på mit toilet i lidt over en time, hvorefter de havde opdaget jeg var væk. Og på trods af at de var bange for at gå udenfor med deres trip havde de alligelvel gået samme tur som jeg og hjem igen(uden at vi havde opdaget hinanden) kun for at sikre sig at jeg var ok, hvilket jeg var meget benovet over, og vi samlede os alle sammen om en joint mens vi delte vores erfaringer fra den aften, og om hvor fucked og sjovt det havde været på samme tid.

De havde både haft hallucinationer og erkendt solen som gud, men at de troede på den gud der havde skabt solen(Man skulle nok have været der).

Jeg sluttede af med at fortælle denne historie, og alle var glade for at jeg havde haft et fantastisk første trip.

Inden jeg faldt i søvn kom jeg i tanke om et citat fra Bill Hicks: ' Today a young man on acid realised that all matter is merely energy condensed to a slow vibration' og jeg tænkte at jeg måske haft en realisering om kærlighed og virkeligheden i stil med dette citat, men om denne 'spiritual awakening' kun var forbeholdt dette trip, eller trip generelt vil vise sig næste gang, for der bliver en næste gang.

_________________
Sund kost og motion... og narko!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2010 18:33 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2009 20:53
Indlæg: 855
Geografisk sted: Milano
Hej ven.

God rapport, jeg vil skrive en rapport om vores andres aften snart. Det var fantastisk da du kom tilbage og havde haft et fedt trip.

_________________
"I'm a man of honour, a truthful person, a gentleman of absolute morality."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2010 19:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
Det lyder jo som et fantastik trip og sikke en følelsesmæssig oplevelse du har haft!
For mig lyder det som om at trippet har haft en 10x stærkere positivt modsat negativ virkning. Sådan bør et første trip være, hvis man dog kunne styre det :o)

Dosismæssigt virker det som russisk roulette men i lader til at have haft en god tur :)
Og syntes det er meget sjovt at dine venner har trippet på et WC i en times tid uden at opdage du var forsvundet :) Men det virker til at være helt harmløst.

Og sjovt du nævner det med at folk kigger på én, og man kigger tilbage, især når man tænker "de her folk fatter det. Hvad det helt er de fatter ved jeg ikke, men jeg føler vi er enige om det" - hvilket er en meget sjov og glædesfyldende følelse :)

Desuden syntes jeg du har skrevet rapporten rigtigt godt og du har virkelig fået de vigtige elementer med. Rart at du kunne beskrive det følelsmæssige så præcist og forståeligt. Ville dog gerne have hørt lidt mere om det visuelle, men den måde du slutter rapporten af på, er jeg ikke i tvivl om vi får en beskrivelse af hvordan DU ser verden og omgivelserne :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jul 2011 17:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Haha, hvor er det fedt at læse først Silvios og bagefter din rapport!
Lyder som noget af et trip!

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 aug 2011 22:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 aug 2010 21:28
Indlæg: 343
fantastik trip du havde men synes det er russik roulette at gå i byen når man er på svampe


Edit: Forvirrende stavefejl rettet. Mvh, Odden


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 aug 2011 23:56 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 apr 2011 22:59
Indlæg: 307
Fed rapport, kan virkelig godt forstå dig i den der "film agtige tilstand" :D Og sygt når man har fået den grumme tænker på. Jeg elsker også bare følelsen af at føle man har været på en episk rejse og til sidst ender tilbage igen helt random, så griner man lidt med vennerne og ryger en fed.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2011 11:17 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 dec 2010 16:11
Indlæg: 136
Geografisk sted: Danmark
Weed-star skrev:
fantastik trip du havde men synes det er russik roulette at gå i byen når man er på svampe


Edit: Forvirrende stavefejl rettet. Mvh, Odden


Det skal nok også lige gøres klart at det bestemt ikke er noget man skal gøre med mindre man ved hvordan man styrer sit trip! Men jeg havde jo ingen anelse om hvor kraftigt sådan noget kan være(viden er ingenting i forhold til personlig erfaring, menes der her)

Men jeg syntes at jeg slap rimelig godt fra det :rocking:

_________________
Sund kost og motion... og narko!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team