Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 08:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 nov 2010 13:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2010 01:23
Indlæg: 110
Substans/er: Psilocybe Cubensis
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
usikker på dosering, omkr. 1.5g

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
diabetes type 1

Triprapporten
I nat tog jeg svampe. Ikke en særlig høj dose.
Der var intet formål med det i starten, men som jeg gled ind i en ny verden, skulle det handle om følelserne. Jeg konfronterede mig selv med vreden, aggressionen. Jeg blev grebet af sorg og af stor glæde.
Følelserne pulserede gennem kroppen til musikken, og jeg følte mig levende. Jeg følte mig ægte, og det var der intet forkert i.
Den nat oplevede jeg flere følelser end jeg længe har gjort, og jeg nød det.

Jeg så mit eget skjold. Visualiserede det bag lukkede øjne. Gråt, gammelt og brugt. Slidt. Enormt.
Hurtigt fandt jeg også ud af at det her skjold ingen vegne vil føre mig. Intet kan komme ud, og intet kan komme ind.
”det her var meningen” tænkte jeg ved mig selv.

Efter det lod jeg mig flyde over i det kreative. Jeg så mange nye ansigter, mange mange former og farver.
Jeg så hele billeder, jeg selv kreerede, som jeg selv tegnede oppe i hovedet.
Jeg var komplet. Jeg var hjemme.

Mod slutningen fyldtes hele min krop med en varme. Det var varmen fra følelserne. Det var som om at de frit kunne flyde, og alt føltes perfekt. Jeg kunne ikke lade være med at smile for mig selv. Ja jeg lagde faktisk og grinte af ingenting. Bare af glæde. Følte mig virkelig tryg og glad.

Jeg sagde til mig selv at hvis svampene ville efterlade mig med den her følelse, ville jeg være den lykkeligste mand.
Og herfra handlede det om selv at tage kontrollen, bare i den rigtige retning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2011 12:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 okt 2010 17:19
Indlæg: 319
Geografisk sted: Nørrebro
W00p w00p
Det lyder som et rocker dejligt trip, fyldt med masser af ærlig, ydmyg selvindsigt - og det lyder til at du også fik reflekteret over oplevelserne og følelserne du gjorde dig undervejs :) ..

Nu er det nogle måneder siden - føler du dig anderledes nu ift. før trippet? :) Er der noget som du tog med dig fra dit trip som du stadig har med dig i dag? :-)
Hvordan med det her skjold du visualiserede?

Namaste


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2011 05:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2010 01:23
Indlæg: 110
Hej Quaz.
Well, jeg tænker ofte over de ting jeg selv har skrevet her. Om jeg har det med mig i dag, det tror jeg ikke på. Det fik mig til at indse nogle ting, føle nogle ting, som var langt langt væk efter trippet.
Jeg har muligvis bare været for dum til at reagere på det jeg fik givet.
Ang. "skjoldet", var det bare noget der kom frem som et billede i hovedet, og pludselig kunne jeg se hvad jeg havde gang i. Altså i mit liv, generelt.
Kan ikke rigtigt forklare det bedre end det der står i rapporten.

Men tak for din respons :) håber du kan bruge svaret til noget


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2011 20:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 okt 2010 17:19
Indlæg: 319
Geografisk sted: Nørrebro
Så de ting du indså og følte .. har du ingen idé om hvad var? ... Heller ikke bare sådan en "sum" ?

Man er aldrig nogensinde for dum :-) man træffer de nødvendige valg, og det kunne ikke være blevet gjort anderledes, fordi - det er gjort, og man kan ikke gå tilbage i tiden ;) - endnu? .. men om ik andet kan vi nok blive enige om at det du tror du ikke reagerede på, stadig ligger et sted derinde? jeg mener - en tanke, dem har vi sgu i overflod - så hvis man prøvede at rydde lidt ud i det (meditation) kunne det være det dukkede op igen?

Eller som jeg selv har oplevet så kom jeg i tanke om alt fra mit første svampe trip, som jeg siden havde glemt og misset at reagere på, på mit andet svampe trip ... selvom det egentlig også havde nået det samme stadie som dit "langt langt væk" ... måske man skal laang laangt derud for at finde det igen så ;-)? ..

Okay, så mener du at skjoldet var et andet, måske objektivt perspektiv på dit liv/eksistens? .. gav det dig nogle nye overvejelser? måske ligefrem ført til ændringer ift. dit liv? ..

... Well det er altid nice at høre hvordan forskellige folk har forskellige trips og bruger dem vidt forskelligt ift. reflektion/spekulation ^^,


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2011 13:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2010 01:23
Indlæg: 110
QuaZ skrev:
Så de ting du indså og følte .. har du ingen idé om hvad var? ... Heller ikke bare sådan en "sum" ?

Man er aldrig nogensinde for dum :-) man træffer de nødvendige valg, og det kunne ikke være blevet gjort anderledes, fordi - det er gjort, og man kan ikke gå tilbage i tiden ;) - endnu? .. men om ik andet kan vi nok blive enige om at det du tror du ikke reagerede på, stadig ligger et sted derinde? jeg mener - en tanke, dem har vi sgu i overflod - så hvis man prøvede at rydde lidt ud i det (meditation) kunne det være det dukkede op igen?

Eller som jeg selv har oplevet så kom jeg i tanke om alt fra mit første svampe trip, som jeg siden havde glemt og misset at reagere på, på mit andet svampe trip ... selvom det egentlig også havde nået det samme stadie som dit "langt langt væk" ... måske man skal laang laangt derud for at finde det igen så ;-)? ..

Okay, så mener du at skjoldet var et andet, måske objektivt perspektiv på dit liv/eksistens? .. gav det dig nogle nye overvejelser? måske ligefrem ført til ændringer ift. dit liv? ..

... Well det er altid nice at høre hvordan forskellige folk har forskellige trips og bruger dem vidt forskelligt ift. reflektion/spekulation ^^,


Hej Quaz. Lang tid siden jeg har været aktiv, men kom til at se dit svar nu. Tror det her med skjoldet simpelthen har været Neurose. Et skjold der holder følelser "væk", inde og/eller ude. Noget jeg kom i tanke om med tiden :) tak for svar.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team