Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 maj 2024 15:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 sep 2010 17:35 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 aug 2006 16:21
Indlæg: 170
Geografisk sted: tågen
Substans/er: mexicanske svampe
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
2gr i te

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
havde været på arbejde så var lidt træt. Men ellers i godt humør og spændt på at trippe da det havde været noget tid siden at jeg havde trippet svampe sidst.

Triprapporten
Dette har jeg skrevet ned dagen efter trippet, derfor er tidspunkter ikke så nøjagtigte.

Havde fri fra arbejde om fredagen, så tænkte at jeg ville bruge torsdagen på at trippe lidt alene.
Omkring klokken 20-21 besluttede jeg mig for at trippe svampe. Jeg lavede en svampe te på 2gr mexicanske svampe hatte. Da jeg havde drukket det og skyllet smagen væk, gik jeg en lang tur med hunden (med nice headset skruet godt op, selvfølgelig).

Allerede efter 15min begyndte jeg så småt at synes at musikken lød lidt bedre en normalt. Og efter ca. 30min hvor jeg skulle til at vende om og gå hjem trippede jeg rimelig hårdt. Hørte techno og gik og smed håndtegn og flød væk med musikken. Var i ekstremt godt humør og havde det bar godt. Kunne godt mærke at svampene var godt i gang men havde ikke de helt store forventninger da det kun var 2gr.

Men da jeg kom hjem og skulle låse mig ind havde jeg problemer med at ramme nøglehullet og motorikken var os lidt væk. Dette morede mig selvfølgelig og jeg skyndte mig ind og satte anlægget til, men turde ikke skrue så højt op da jeg ikke rigtigt havde en fornemmelse af hvor højt det var og ville ikke genere naboerne da klokken var 22-23. Da musikken var sat på besluttede jeg mig for at lave en skunk joint, jeg nåede at finde lidt af det frem, da jeg pludselig fandt mig selv foran computeren hvor jeg trippede lidt over at skærmen kørte lidt rundt foran mig. Lidt til højre og så til venstre og så lidt frem og tilbage. Og nogen gange lidt ud af kroppen oplevelse i få sek. (lidt som om at jeg så mig selv bagfra).

Da jeg havde siddet der i nogle minutter kom jeg i tanke om jointen. Denne gang nåede jeg heller ikke at få alle tingene hen på sofabordet. Jeg havde sat mig i sofaen og trippede på gulvtæppet, som der var nogle mønstre på der drejede rundt mod uret. Og da jeg sagde til mig selv at det var da sjovt med de mønstre der, begyndte de at dreje med uret. Og det var vældigt underholdende. Dette foregik i 2d, og så begyndte mønstrene at løfte sig 5cm over tæppet (3d), og pludselig var hele stuen mærkelig. Det hele trak sig ind og ud ligesom da tæppet havde løftet sig. Samtidig med at alt også vred sig lidt.

Nu kom jeg i tanke om jointen igen og fik alle tingene hen på bordet og begyndte at riste jointen. Lige da jeg havde ristet færdigt, kiggede jeg på min hånd og sad og gloede på den i 10-20min eller noget i den stil. Synes tit ens hånd ser mærkelig ud på svampe men denne gang var det lige som om der var en anden dimension eller et slags tv inde i midten af min håndflade. Som kørte et program med svampe trip. Meget mærkeligt og svært at forklarer.

Så kom jeg til mig selv igen og grinede lidt over at jeg havde været ca en time om at lave den joint. Mixede skunk og tobak sammen og så nåede jeg til noget jeg ikke lige havde tænkt på. At rulle en joint helt blæst på svampe kan være noget af en udfordring. Fuldstændig koncentreret, og lige som et computer spil prøvede jeg at få det til at lykkes. Synes selv at den lignede lort. Men da jeg så havde fyldt den. Var det en perfekt kæmpe joint, der var ca. 1,5 smøg i og nok omkring 1gr rigtig god indendørs skunk i. Og filteret var næsten ligesom en cigar, (måske lidt overdrevet).

Efter at ha røget den godt i gang ringede min bror om at han li var kommet hjem og om vi ikke skulle game noget cz (eller os var det mig der sagde det ka ikk li huske.) efter 15min stod det klart at det gik alt for hurtigt. Så vi gamede noget mmorpg. Allerede der syntes jeg at jointen havde ramt rimeligt hårdt men da jeg kun havde røget halvdelen fortsatte jeg bar.
Efter ca. 1,5-2 time foran computeren, var klokken nu lidt over 02. Da jeg var alt for blæst til at spille lukkede jeg computeren ned og lagde mig foran tvét. Her lå jeg som en zombie stort set uden at røre mig i 2 timer. Var alt for skæv til noget som helst. Kunne ikke sove, kunne ikke spise. Da der blev lyst udenfor tog jeg mig sammen til at lufte hunden og kastede mig i seng bagefter.

Ring ring. Bank Bank.. blev vækket af postmanden som havde en pakke til mig. Men var for træt og smadret til at lukke op, havde en ond hovedpine (men heldigvis ikke så modbydelig som jeg har haft af andre svampe trip og nogle 2C-C trip). Men jeg havde sovet rigtig tungt og havde haft en meget livlig drøm som startede med at jeg tågede rundt ude på landet. Rigtigt idyllisk og sådan noget. Og så pludselig handlede det om at der var razzia på en bondegård jeg åbenbart boede på. Dette var på ingen måde skræmmende, men nærmest sjovt at ha det spil mod politiet med at jeg skulle skaffe mig af med skunk, nol og alle mulige stoffer uden de lagde mærke til det. Og lige da jeg blev vækket havde de fundet noget som vidst var et kæmpe grorum som jeg ikke engang selv vidste var der. Hehe.

Jeg synes at alle mine lav dose svampe trip har overrasket mig positivt, hvilket dette også gjorde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2010 10:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 feb 2008 01:55
Indlæg: 1
Geografisk sted: Danmark
Du lader til at være i god harmoni med dig selv, Fed rapport ;)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team