Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 maj 2024 18:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 sep 2010 09:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 sep 2010 04:26
Indlæg: 5
Substans/er: spidse nøgenhatte (tørret)
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
tørrede spidse nøgenhatte. ca 10 stk pr mand.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
har været lidt nede et par uger før det, men ellers intet.

Triprapporten
hey alle sammen.
jeg vil skrive lidt om mit første svampe trip nogensinde.

jeg har læst utroligt meget om emnet, for det er det jeg har lært af at stene rundt på div fora. jeg var ude og samle svampene med min kammerat J, og det var ret impulsivt at vi skulle tage dem en mandag morgen.

han kommer hjem til mig omkring klokken halv ni om morgenen, og vi sidder kort og snakker om hvad vi skal have klart for at tage svampene, vi finder nogle frugter og en god røvfuld juice, spiser svampene, og sætter stand up på (geos garage hvis nogen skulle have interesse i det) vi sidder lidt og snakker om hvad vi forventede af trippet, og fordi vi begge to aldrig havde prøvet det før, vidste vi ikke hvad vi skulle være opmærksomme på, så vi ventede egentlig bare, vi grinte lidt af jokesene som geo fyrede af. efter en halv time uden effekt spiste vi resten af de svampe som vi havde. så vi var oppe på omkring 12-13 stk pr mand. der går en halv time til uden at vi kunne mærke noget, så vi beslutter os for at gå ud og ryge en smøg. mens vi står der ude begynder jeg at blive urolig i hele kroppen. jeg kigger lidt rundt over det hele, og spørger så J om han kan se forskel/mærke forskel. men han kan slet ikke mærke noget.

J bliver sulten og vi går ind for at lave ham en toast. jeg bliver urolig igen, og lægger mig ned på gulvet. jeg har hele tiden haft i baghovedet at jeg nok ville få en slags placebo effekt i starten fordi jeg ved jeg senere skal trippe. jeg slår fast at klokken er halv 11 da jeg kan mærke trippet komme op i mig. jeg var på det tidspunkt 100 % sikker på at det var nu det skete. jeg tågede rundt i stuen, med masser af delte følelser om hvad fanden jeg skulle lave "jeg vil høre battles nu" ... " nu vil jeg ikke høre battles mere" fra det ene sekund til det andet. min ven J kunne ikke mærke noget, hvilket irriterede ham grænseløst, fordi jeg så ud til at have det sjovt. jeg lagde mig på en madres og vi begyndte at diskutere om jeg lignede et "I" eller et "!" mystisk, men sjovt. jeg kan huske at farverne blev hvidere, og meget glossy i det.

jeg fandt et stykke lasagne frem da J lavede sin anden toast. jeg begyndte at spise den, og synes det var helt fantastisk. det skal lige siges at jeg ikke stoppede med at smile under hele trippet. men lasagnen var perfekt, og jeg kunne mærke trippet tage fart, så jeg siger "nu tager det fart" J kigger på mig og siger "lasagnen" og det udløser en fantastisk glæde i kroppen på mig, da den egentlig også tog fart i forhold til hvor langt jeg nu havde nået at spise af den..

jeg gik ind for at tjekke facebook. og blev irriteret over nogle invites jeg havde fået til nogle ligegyldige arrangementer, jeg kan huske "dusk en dejlig dulle dag" inviten, og jeg lignede et stort spørgsmåls tegn, for hvad krævede det af mig at jeg skulle duske en dejlig dulle ? jeg lukkede computeren sammen, og vi gik en tur, ud for at finde flere svampe for J kunne slet ikke mærke noget, desværre. det var koldt, og det blæste, og regnede, men vi gik stadig, og tændte den næste cigaret med den første mens vi begav os rundt for at finde nogle flere sn.

vi fandt ingen og vente hjem ad, hvor mit trip ligeså stille begyndte at fade ud. det sidste jeg sådan kunne mærke var at jeg spillede fifa 2010 hvor græsset var helt vildt grøn, jeg havde valgt en tilfældig modstander, hvor deres spille dragter var ligeså grønne som græsset, og det freakede både mig og J ud.

det var faktisk det. og overordnet var det faktisk et rigtig behageligt trip, jeg havde en forelsket følelse i kroppen under hele trippet, og jeg husker specielt een ting som jeg stadig kan grine af mens jeg skriver det. vi gik rundt for at lede efter svampe som sagt, og jeg siger så til J "jeg tror sgu ikke at jeg kan køre bil lige nu" han svarer "du har ikke nogen bil" hvor efter jeg ånder lettet op med et "puuuhaa!" grin af det hvis i vil, men jeg synes stadig det er sjovt.

på lørdag skal jeg så tage flere svampe, en ca 20 stks regner jeg med.

en dum og ligegyldig trip rapport, men jeg følte ligesom det skulle ud i verdenen.

jeg har skrevet en guide omkring spidse nøgenhatte hvis nogen skulle være interesseret, der er masser af illustrationer osv om hvor man finder dem, hvordan man tager dem, hvad der sker, og hvordan man skal håndtere det. send mig en PM, så finder vi ud af noget.

k3m0th30n3 is over and out


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2010 13:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jan 2008 23:39
Indlæg: 224
Fin rapport. Ville godt have læst lidt mere om følelser, tanker og syn. Du skriver jo nærmest kun hvad i har foretaget jer :)
Men hvor er info til førstegangstrippere?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2010 16:57 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
At du tager flere svampe på lørdag, er ikke ligefrem særlig GOD info til førstegangs brugere. Sørg for at holde længere pauser imellem, hvis i ikke synes at i fik nok ud det første trip. En anden god idé er at veje jeres svampe så i har styr på hvor meget i egentlig indtager. My 2 cents.. hygge

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team