Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 16:21


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 sep 2010 19:13 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 sep 2009 15:26
Indlæg: 0
Substans/er: Cubensis + masser af piwer
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
2,6 gram Cubensis
2,5 gram 60'er røg

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Mental tilstand i top, ingen sygdomme, havde glædet mig hele dagen og var bare klar på at æde svampe :P

Triprapporten
Godt så :D

Det hele startede med at jeg og et par knejte (D og M) (der skulle lige have været en med der startede med t også hva? ;)) havde aftalt at chille en god eftermiddag med nogle cubensis.
Vi får fat i svampene og D tager hjem for at tage et bad og gøre sig klar. Han kører rimelig hurtigt og uden at vi når at give ham hans del så vi giver os pænt til at vente. Efter cirka 25 minutter og en masse opkald til D tænker vi "Fuck det, lad os sluge pisset!" Så vi hiver hver vores pose frem og tager begge gram i munden og gnasker os igennem det lidt vumle måltid. 2 minutter efter sidder vi på vej mod shell for at købe lidt fråder og noget papir og fly.

Her møder vi tilfældigvis D som også havde planer om frådelse. Han får sin pose og på vej hen til N (Vores tripsitter, der var alene hjemme) får han også spist sin del. Allerede her (cirka t+ 20min) begynder jeg at få en kilden i maven. Smilet begynder at sidde fast på læben og stemningen er i det hele taget bare i top.
Endelig ringer telefonen, og det er blevet tid at hente røg. D og jeg kører efter det, og efter en lettere rodet tur (svampene var rigtig gode til at hjælpe til med at miste overblik) kom vi hjem igen med 6 gram fin ryger. Her deler vi de sidste to gram svampe op i tre bunker, og de ryger ned med det samme.

T+ 1t. begynder jeg virkelig at kunne mærke svampene. Jeg føler mig vægtløs og alt er dejligt, en smule som mdma, og tingene begynder at køre rundt for mig. Dog var der som om der var et eller andet der ikke var som det skulle være i baghovedet, men jeg tænkte ikke nærmere over det. Vi sidder og ser fjernsyn og chiller max mens vi ruller de to første svin. Vi var jo fire, så vi tænkte at en piwe per par måtte være den eneste udvej :P
N's forældre er stærkt anti-rygere så vi satte os ud på terrasen for at ryge. Vi får hurtigt arrangeret et par stole samt en fantastisk sækkestol som jeg og M lå på. Euforien er nu (t+ 1t og 30min) uimodståelig og jeg smelter ned i sækkestolen med piwen i hånden og blikket fastlåst på stjernerne. Alt kører rundt og mens N fortæller noget pisse sjovt, som jeg nu har glemt alt om, bliver hans hoved bliver mindre og mindre, mens hans skuldre og overkrop vokser i bredde. Det så vildt surrealistisk ud og jeg kunne kun grine, da hans historie gjorde det hele sjovere. Jeg kan huske jeg tænkte "Uuuhj hvor er de her svampe gode ved mig" og vi ligger bare og nyder at vi er til, mens begge piwer bliver røget.

Da vi går ind igen er der cirka gået to timer. Vi finder sjove ting på internettet og jeg begynder at blive rastløs. Som om jeg har mere energi i kroppen end jeg kan bruge, som kun tager til i mængde. Problemet var at vi jo ikke lavede noget, andet end at chille, så jeg kunne knapt sidde stille. Når jeg tænker over det tror jeg det havde noget med lyset i stuen at gøre, for da vi var udenfor i mørket var alt PRÆCIS som det skulle være :'D
Sådan sidder vi i en lille times tid, med fjernsynszapperi og youtube mishandling indtil én eller anden får den fantastiske idé at vi skal suge igen. Alle er straks med på ideen og i et meget langsommere tempo end sædvanligt får vi kreeret to store svin. M og D har også lagt mærke til at der ikke skal meget til, før hjernen bliver forvirret og ikke kan finde hoved eller hale i tingene. Her lærte jeg hurtigt, at det kun var på grund af svampene, og når man havde sagt det til sig selv og bare hev i én tråd af gangen, så var det meget lettere at håndtere den givne situation. Det var ikke er ret stort problem i virkeligheden, men med en større dose kunne jeg forestille mig at det nemt blev træls i længden :P

T+ 3t og 30min. Vi ligger igen på terrasen med stjernehimlen over os og ild i piben :P To andre herlige kammerater har joinet os, M og M (dumme M'er xD), og vi ryger alle sammen. Vi hører mega sjove Mario lyde fra den ene M's telefon (ikke min trip-buddy, men en af tripsitterne) og han afspiller den lyd der kommer når Mario spiser svampe. Jeg var flad af grin og forestillede mig Mario sidde og æde cubensis og få vilde superkræfter af det xD
Vi ligger og chiller på terrassen en lille time, da vi må fatte vores ting for at køre, da N skal tidligt op på arbejde dagen efter. Grundet leveringforsinkelser spiste vi først svampene klokken otte om aftenen, så halv et var maksimum vi kunne være ved N. Vi ryger færdig og går ind og samler vores ting, som så utrolig rodede ud, selvfølgelig på grund af svampene - det tog os under et minut at samle sammen, men det så bare så uoverskueligt ud xD Vi kommer ud i bilen og kører hen til et par af vores faste rygesteder, fyrer et par svin mere og ser på månen, skyerne og stjernerne. Hele verden drejer, og der er bittesmå krystaller overalt i mit synsfelt, samtidig med at skyerne og himlen smelter sammen, så det er umuligt at skelne hvad der er sky og hvad der er himmel. Et helt fantastisk syn, som jeg håber jeg aldrig glemmer :)
En halv time efter tager D hjem, da han har fået hvad han kom efter, og jeg og M ligger tilbage og nyder det bløde ambient og de flotte visuals. Ved fem tiden kan vi knapt holde øjnene åbne, og endelig beslutter vi os for at tage hjem.

Min oplevelse med cubensis var skøn og fantastisk, og ikke mindst UTROLIG chill! Gennem hele aftenen var der desværre bare den der irriterende følelse af at der var noget der ikke passede, og jeg gav mig bare hen til det og måtte sige til mig selv, at sådan var det bare :)
Her lidt over en uge senere, kan jeg kun tænke på at det har skyldtes at jeg ikke gik i dybden med noget eller snakkede om liv, verdenen eller dybe ting af nogen art. Det var egentlig "bare" en mega chill aften, spækket med visuals, hvor vi godt nok kom lidt tættere på hinanden, men hvor der desværre også var en følelse af noget tomt indeni, da det egentlig ikke har udvidet min horisont, eller ændret på min person til det bedre, i samme forstand som mine oplevelser med syre har gjort :)
Når det er sagt har det ikke været et dårligt trip, overhovedet! Det har bare ikke været så indsigtsfuldt eller udrensende som jeg håbede, mere relaxing og enjoiable, hvis det da er et ord xD

Jeg håber I har nydt læsningen, jeg har i hvert fald haft det sjovt med at skrive og sidde og reminise, og tænke trippet igennem flere gange, og tvunget mig selv til at huske alle detaljerne :D
Pas på jeres krop og jeres hjerne ;)

Peace out - enjoi life<3
Love Mikk :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team