Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 maj 2024 23:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 aug 2010 22:29 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2010 19:48
Indlæg: 5
Geografisk sted: Allerød, Nordsjælland
Substans/er: P. Cubensis
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Mig og min kammerat spiste for 150 kroner hver cirka, ved gode man burde veje det i vægt, men det var vi ikke i besiddelse af.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
var faktisk ikke planlagt, min mentale tilstand var fin, godt humør, og mener umiddelbart ikke jeg lider af nogle sygsomme, så skulle det være en mild ADHD måske.

Triprapporten
Så kommer min første triprapport, kan ikke huske alt fra trippet så den bliver ikke særlig lang.

Det startede med mig og min kammerat E, havde prøvet lidt forskelligt snuser førhen og blev enige om vi ville prøve svampe en dag, så vi var på svampejagt og fandt ingen ting ordentligt, så jeg fik skaffet os nogle svampe, men vi skulle hente dem i Helsingør, og vi bor omkring Hillerød.

Det var meningen vi skulle tage dem fredag, efter fyraften, men der havde vi ikke fået hentet dem,
så det blev udsat til lørdag, hvilket gjorde vores forhåbninger endnu større. Så vi mødtes gladeligt oppe på stationen og kalr på at tage til Helsingør, indtil min kontakt forklarer at han desværre lige havde fået et maveanfald så det ikke kunne lade sig gøre. vi får nederen på, men finder ud af igen at vi kan hente dem hos hans veninde i stedet, hvilket vi er helt enige om vi gør i stedet.

vores humør er steget, så ventetiden på næsten 40 minutter på hillerød station generer os egentligt ikke.
vi kommer til helsingør, finder busser til "kontaktens kontakt" og kommer der ud, hvorefter vi handler, og mig og E finder den første og bedste bænk, deler op for cirka 150 hver, kværner dem og går mod bussen igen, den der kører mod Helsingør station. Da vi sidder ved bussen er vi bange for at vi ikke helt får et ordentligt trip, så vi re-doserer en smule og håber på det bedste.

Cirka 5 minutter inden bussen kommer begynder vores kroppe at snurre og kilde lidt, vi har lettere ved at grine og det er begyndt at slå en lille smule. bussen kommer, vi hopper på, griner og fniser lidt og laver sjove ting, hopper af, og straks da vi er gået af begynder det er slå mere ind, det føltes mere og mere som om jeg "går på en sky" jeg svæver og det er bare egentligt rigtigt dejligt at gå. vi havde snakket om at tage ud til kronborg og trippe der, hvilket vi gør, selvom vi er ved at tage hjem igen fordi trippets-start har gjort os mere eller mindre ubeslutsomme. alting begynder at blive lidt sjovere, jeg snakker meget mere og tænker lidt mere anderledes, men det er alligevel ikke noget vildt. Da vi næsten er på kronborg, cirka en halv time efter vi åd svampene, bliver mig og E enige om at det føltes som o vi er rigtigt skæve, dog uden at være helt smadret i kroppen.

Vi begiver os længere ud på vores "eventyr" og lige før man egentligt træder ind for voldgraven sætter vi os på nogle bakker der ser dejlige ud, hvor turister suser frem og tilbage, og vi synes det hele er lidt federe og sjovere end normalt. Pludselig, midt i vores egentligt meget dejlige øjeblik, begynder kanoner at brage om ørene på os og mænd at råbe og skrive, heste at gallopere og det løs som om man var fanget midt i en krig fra 1400 tallet. Jeg begynder at blive lidt småbange for mig selv, og kigger i forvildelse på min kæreste, som også var med, og spørger om det kun er mig der hører underlige lyde, hun griner bare og siger nej hun hører dem også. Det skal siges min kæreste er en meget "uskyldig" kvinde, hun hverken ryger smøger, hash, tager stoffer eller noget andet, og har ALDRIG prøvet noget lignende. Kun drukket alkohool, hvilket sker meget sjældent.

Vi ligger og ned på bakken og nyder den begyndende fede følelse, mens vi føler os fanget midt i en gammel krig. Det er fedt og vi nyder vores trip, størrelsen på min smøg varrierer meget, den ser enormt stor ud mellem mine fingre, men alligevel ser den rigtig rigtig lille ud. Jeg ryger heelt ned til filteret da det er en sjov smag synes jeg, hvilket faktisk er ret klamt.
Vores hovedet følelser sig stresset inden i og vi går videre mod selv slottet, vi stopper på broen og kigger ned på fuglene, pludselig bliver vi fyldt med en ufattelig ro inden i, vi føler os helt optaget af ændernes ubekymrede verden, og står og kigger lidt der.

Trippet begynder at slå ordentligt nu, så vi går videre ind og alting begynder at virke enormt dejligt, det er den bedste fornemmelse jeg nogensinde har haft, vejret var godt, med en god ven og min kæreste, og mit hoved kører rundt. Desværre ingen visuals eller noget :(
Vi snakker konstant og alting giver virkelig god mening! Jeg begynder at snakke om kærlighed, og kigger på min kæreste og siger "Jeg elsker dig!" på en virkelig virkelig reel måde synes mig og min kammerat. Alting føles bare perfekt, alt hvad jeg siger, alt hvad vi snakker om, alt hvad jeg kigger på, alt hvad jeg tænker osv. Lidt efter står vi og kigger på skyerne med solen i baggrunden med dannebrog flagrende i vinden, og jeg føler mig for første gang i mit liv virkelig virkelig hjemme. Det var den stærkeste følelse jeg nogensinde har mødt i mit liv.
Det var præcis som man hører og læser i gamle digte og på billeder, en virkelig dansk følelse!
vi går ind på selve slotspladsen og snakker lidt derinde, mens det begynder at virke som om væggene, med store pigge på, begynder at skubbe sig ind mod mig, hvilket jeg umiddelbart ville mene var en ubehagelig fornemmelse, men det var faktsik utroligt underholdende!
Vi går igen og på vej ud ser vi en skoleklasse fra udlandet, der står og synger fødselsdagssangen "How old are you know" ( :rocking: ) hahahha. vi bryder ud i latter og de griner også selv faktisk. Ved ikke om de griner af, eller med os, men jeg var også ligeglad, det var bare fantastisk det hele. vi går videre og alting omrking mig er mig fuldstændig ligegyldigt.

Jeg oplever alle sanseindtryk meget kraftigere, jeg føler det som om jeg forstår hele verden, og alle hverdagens små ubevidste bekymringer og helt skyllet væk, det tror jeg faktisk var den bedste følelse af dem alle! vi sætter os og ringer til nogle venner og bliver derefter enige om vi sætter kursen mod toget.
Vi har på daværende tidspunkt ingen idé om hvad klokken er eller hvor længe vi har været der, men det bekymrer vi os slet ikke om! vi nyder at gå og snakke og mine tanker flyver rundt. jeg kunne ikke fastholde en tanke i mere en 10 sekunder før jeg pludselig skiftede emne. Jeg havde det godt og det var bare enormt interessant det hele!

på stationen bliver vi enige om vi vil prøve at spise noget, så jeg stikker min kæreste nogle penge og ryger min smøg færdig i mit behageligelige ligegyldigheds-trip. Vi får delt en pizzabolle og noget chokolade alle sammen, men det var faktisk ikke så fantastisk som vi trode.
Vores tog kørte førdt 40 minutter efter cirka, men det er ingen gene for mig og E, vi sætter os bare ned og snakker videre om alle mulige langt ude konspirations-teorier om hvorfor det f.eks er unormalt at ville søge regnen, hvorfor det normale ikke er unormalt og omvendt. Vi føler det hele bare er underligt og alting er tilfældigt, men jeg har en følelse af jeg har styr på det hele, samtidig med jeg er enormt forvirret over det hele. Vores tog kommer og vi tager det der hjem af og regner med vi kan trippe når vi endelig kommer til vores by, men undervejs i toget, under vores heftige samtale, begynder det hele bare at være kedeligt, og vores samtale er slet ikke så opslugende mere, hvorefter vi hurtigt finder ud af, til vores værste skræk, at vorres trip er slut!
vi kommer hjem, vi snakker med drengene og vi tager hjem hver til sit.

Alt i alt en fed dag med min gode ven og min kæreste.
Ved godt den måske ikke er perfekt beskrevet eller noget, men gjorde det så godt min hjerne kunne præstere. :)

i korte træk følte jeg mig glad of lykkelig, klog og forvirret inden i, og faktisk at en helt ny udgave af den gamle verden havde åbnet sig, og jeg ville nå det hele på den halve tid.

Næste gang jeg tripper vil jeg gerne have OEV og hallu, i det mindste CEV, er der nogle der kan anbefale min næste dosis?

DET SKAL SIGES DET ER FØRSTE GANG JEG TRIPPEDE SVAMPE! :P


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team