Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 03:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 aug 2010 20:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 maj 2010 22:45
Indlæg: 5
Substans/er: p- cubensis cambodian
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
2 gram

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Endelig tager jeg mig sammen til at skrive den her trip rapport. Der er gået en måned siden mit første trip.
Efter jeg har spist svampene sidder jeg ind på mit væresle alene, med starin lys tændt og hører noget enigma
og læser noget om Toth the Atlantean. Jeg kan mærke nervøsitetn i min krop, jeg har ikke rigtig spist noget
hele dagen. jeg spiser svampene ved en otte tiden om aftenen.

Der går næsten 2 timer inden det kommer, men så kommer
det til gengæld hurtigt. Jeg kan se lyset fra de tændte stariner bryde op i farve, ligesom i regnbuen. væggene bliver omdannet til
energi bølger, ligesom en spiral, rigtig mange af dem, men de hænger sammen. Jeg får bare lyst til at ligge ned, og jeg trækker vejret dybt. Jeg begynder at få ondt i kroppen, jeg får en mærkelig følelse i min højre side. Jeg rejser mig op og går ind i stuen hvor min bror og kæreste sidder og ser fjernsyn. Jeg snakker lidt med dem, de griner af mig. Jeg kigger lidt på månen udenfor, den er helt rød. Jeg får en fornemmelse af at den er levende. Jeg går ind på mit værelse igen og lægger mig ned. Jeg får mere ondt i højre side af kroppen.
Mine tanker flyver afsted, jeg kommer til at tænke på at jeg har været min kæreste utro. Den her smerte bliver større i min krop, og jeg indser at smerten skyldes min hemmelighed over for min kæreste.

Jeg får det dårligt med mig selv, jeg kan på ingen måde undskylde mit utroskab. Jeg går ind ved siden af igen, min kæreste sidder på sofaen og smiler mens hun kigger på mig med hende kærlige øjne. Det resulterer i at jeg får det endnu dårligere, og smerten i min krop vokser, ligesom et sort hul. Jeg går ind og lægger mig igen, og jeg indser hvor fucking ynkeligt menneske jeg i virkligheden er, jeg snakker meget om at være ærlig. Det er som om jeg gør mig selv til grin, jeg ydmyger mig selv. Jeg bliver rigtig ydmyg, jeg tænker jeg fortæller hende det i morgen. Klokken bliver lidt over 1 og hun vil sove. Vi lægger os i sengen, og smerten i kroppen er der konstant. Jeg siger til hende jeg er et dårligt menneske. Hun kigger på mig smiler og siger, " selvfølgelig er du ikke det skat". Jeg siger nej jeg er et dårligt menneske, hun smiler igen giver mig et kram og fortæller mig hvor dejlig jeg er er. Hendes kærlighed til mig og hendes uvidenhed om det jeg har gjort, gør at smerten bliver endnu større, og jeg indser at jeg ikke kan ´leve med at holde sådan noget hemmeligt for den her fantastiske kvinde. Jeg fortæller hende alt.

Jeg undskylder som jeg aldrig har gjort før. Jeg græder ikke, hun græder og kan ikke kigge på mig. jeg sidder måske og snakker i en time, og hun spørger ind til alt. Jeg fortæller hende at jeg ikk er bange for at hun skal gå fra mig. Jeg vil bare have hun skal være lykkelig, og at hun fortjender respekt. Og det har hun ikke fået hos mig. MIg og min kæreste har et pissegodt forhold og min utroskab foregik halvandet år før det her. Hun kigger på mig nu, jeg kigger på hende, vi får snakket alt ud, jeg har lyst til at kramme hende. Men jeg gør det ikke, hun vil også kramme mig, jeg kan se det på hende. Hun akrammer mig og jeg begynder at tude som en lille baby, jeg kan slet ikke stoppe. Jeg kunne mærke hvordan hendes kærlighed til mig bare fjernet den der smerte, og jeg følte virkelig jeg blev badet i lys. Det var ubeskriveligt, jeg følte mig helt renset ud. Hun siger hun skal tænke over det, men vi begge to ved at vi kommer over det her. hun lægger sig til at sove. Nu begynder jeg at trippe for aalvor, hvergang jeg lukker mine øjne kom der mørklig lysende mayalignende labyrinter.

Mine tanker fløj derudaf. jeg begyndte at tænkle rigitg grimt nu, det var sådan noget mord, og skære folk i brystet. Og jeg blev bange for mine tanker. Jeg begyndte at tænke på den der film med ham college fyren der får evighedstrip. jeg bliver bange. Min kæbe låser sig ubevidst fast, og jeg kan mærke min hjerne bare bliver ætset af psilocybinen. Jeg kan ikke sove, slet ikke, jeg ser på klokken og indser at jeg har trippet over fem timer. jeg prøver at sove det lykkedes mig. men nogen gange vågnede jeg og følte jeg kom ttilbage med lysets hast. Næste dage har jeg virkelig ondt i hovedet. og hvergang jeg lukker øjnene kommer der stadig mærkelig tanker frem. Jeg er rigtig bange for at der er sket noget. Jeg prøver at spise så meget som muligt. Det skal lige siges at jeg spiste intet under trippet, jeg havde slet ikkke lyst til mad overhoved. Mit hoved gør rigtig ondt. Jeg har den der ætsende fornemmesle i hjerne. Jeg har prøvet efterfølgene og spise lidt svamp og jeg kan hurigt mærke den der ætsende fornemmelse i hjernen. Jeg vil sige at trippet var godt, fordi jeg sagde det der til min kæreste, jeg indså at det var det rigtig at gøre, jeg var slet ikke i tvivl at jeg skulle sige det. Hun har tilgivet mig nu, vi er flyttet sammen og alt er godt. Meen jeg vil op på de højere doser hvor der virkelig sker noget. Med hensyn til den der fornemmesle i hjernen . Er der nogen der har oplevet lignende, kan i give nogen råd. Efter min kæreste faldt i søvn, hvor jeg virkelig tripper ville jeg bare have det skulle stoppe. jeg gav ikke rigtig slip. Det veed jeg til næste gang at jeg bare skal følge med.

Jeg ville være meget taknemlig hvis i kom med nogen kommentar:)


Senest rettet af Turambar 19 aug 2010 20:14, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2010 18:35 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
Så lav dog afsnit, det er jo umuligt at læse.....

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2010 21:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 maj 2009 22:28
Indlæg: 48
Wouw! Det er fandme en stærk fortælling! Rigtig flot fortælling, ikke lang, men jeg levede mig virkelig ind i din situation. Men det er damn hazardous at fortælle sin kæreste den slags under et trip. Du kunne ende med et virkelig forfærdeligt trip.
Vidste din kæreste og din bror iøvrigt at du trippede?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 aug 2010 07:10 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2010 02:01
Indlæg: 27
Geografisk sted: Vissenbjerg
God rapport.

Med hensyn til hovedpinen; du skriver du kunne mærke psilocybinen ætse din hjerne. Pas på med at tro på alt hvad dit sind forsøger at fortælle dig om det du oplever. Jeg havde selv en helt enorm hovedpine efter trippet som varede ca 24 timer. Jeg selv tror, det var fordi jeg spændte meget under trippet - måtte ofte fokusere meget på at afspænde min krop. Desuden drak jeg næsten intet vand og havde mange svedeture, hvilket også er en fornuftig forklaring på det.

Sørg for at drikke en masse vand efter du er færdig med at trippe og få væskebalancen op igen. Ellers kan du jo tage den nemme vej ud og nuppe et par piller ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 aug 2010 08:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 maj 2010 22:45
Indlæg: 5
ja. det vidste de godt begge to.. ja ´men det tænkte jeg ikke på
jeg gjorde bare det jeg følte var rigtigt. Jeg følte bare jeg var nøgen
jeg var ikke bange for at vise hvad jeg havde gjort, det var jo en del af mig
og jeg indså at min kæreste skulle have det at vide. Det var total uundgåeligt for mig
at fortælle hende det


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 aug 2010 18:53 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2010 19:48
Indlæg: 5
Geografisk sted: Allerød, Nordsjælland
shit jeg er glad for jeg ikke fortalte det til min kæreste da jeg trippede igår, jeg har nemlig også været dum så at sige.
men synes det lyder som om du fik et okay fedt trip, tror ikke du skal op i en dosis der er meget større, hvis du spørger mig.
Hehe :)
Men bortset fra det, hvordan går man ind og laver triprapporter og forum-emner, jeg kan simpelthen ikke finde det?? :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2010 20:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 maj 2010 22:45
Indlæg: 5
hehe.. ja det styrer du helt selv med at fortælle eller ej.. jeg er glad for det i hvert fald., med hensyn til dosen
så har jeg tænkt mig at tage 2,5 ellr 2,7 næste gang, hvorfor synes du det er en dårlig ide.?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2010 22:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
PatenESH skrev:
Men bortset fra det, hvordan går man ind og laver triprapporter og forum-emner, jeg kan simpelthen ikke finde det?? :P


For at lave en triprapport går du ind Boardindex (Bare tryk på "Forum" helt til venstre over "Fakta om stoffer") scroller ned til sektionen "Triprapporter", og derefter vælger du om det er "syntetiske substanser", "Alkaloider/Entheogener" eller "Andet". Under en af disse fora vælger du så et under forum hvad enten din triprapport handler om "LSA", "Opiater", "Benzodiazepiner" eller hvadenten det er du vil skrive en triprapport om.
Inde på det subforum kan du se lige under hovedskriften at der står "Ny tråd", det trykker du på og så kan du gå igang med at skrive din triprapport :D

Det er præcis samme fremgangsmåde når du skal oprette forum-emne, der vil der også stå "Ny tråd" under hovedskriften

Håber dette hjalp. :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team