Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 14:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 maj 2010 05:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 feb 2008 01:55
Indlæg: 1
Geografisk sted: Danmark
Substans/er: Psilocybin: Golden Teacher
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
ca 2-3 g Hver.
Afslappet pot af den danske muld.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Dette er en rapport om et trip der fandt sted for et par måneder siden.. Derfor er meget stof svundet ud i glemsel.
Hvilket også er derfor jeg skriver nu. Ligesom for, at genkalde hvad der skete i det seks timer trippet hamrede ud i natten.

Forhistorie: Havde over længere tid forberedt dette trip mere eller mindre ubevidst. Dette skyldes, at sidste trip kan betegnes som en led fiasko. Med Mørke og et gennemtrængende skær af håbløs Nihilisme. Havde gået i lidt over en uge og snørklet ind og ud af erindringerne om det mislykkedes trip. Det tog en del energi og jeg besluttede mig for at rejse tilbage og opsøge problemet på ny. Nu måtte det briste eller bære. Ville dette trip også ende i fiasko, ville dette være min sidste oplevelse med Psilocybin.

Planen havde egentlig været nogle hyggelige pils i ataliet (vi er alle tre kunststuderende)
M, L og jeg. Udenfor lå Sneen tyk og massiv. Det var koldt, men ikke jammerligt koldt.

L og jeg sad og snakkede om Psykedelikas. Hun havde aldrig prøvet andet end Tjald og var meget interesseret.
Jeg var først lidt skeptisk da hun ikke er så gammel, og fortalte hende hvordan det er og hvor hæsligt det kan blive hvis man undervurdere det. Jeg henviste hende til nogle rapporter herinde som hun læste med stor interesse. Her blev det klart for mig, at hun nok var klar. Vi aftale med M der endnu var på arbejde, at aftenen nok ville ende med et trip. Han var frisk og meddelte, at han havde fri kl 23.

Imens L og jeg ventede satte vi lokalet i stand. Vi gik rundt i bygningerne og fandt store stueplanter og andre organiske former til, at stimulere det forestående trip. Vi hang kulørte stof ned fra væggende og satte omkring 30 Fyrfadslys op rundt omkring for, at skabe den ultimative stemning. Udover dette satte jeg en Stor Papplade op som vi ville kunne udfolde vores kreative hoveder på, når først trippet havde taget Rigtig fart. Maling og pensler blev sat frem og vi var næsten klar. Imens Havde L fyret op for powerpoint med Mediaplayer Visuals og hentet sækkestole og tegne redskaber. Stemningen var spændt. Det her ku blive rigtig vildt.

Da M kom med medbragter lækkerier begyndte jeg, at findele de små Mexihatte. Delte dem op i tre potioner. En stor til mig, en mindre til M og en lille til L. Med den intention, at redosering jo altid kunne foretages.
Udover dette trillede vi tre velskabte SølVtrompeter med delikatesse Pot.

En Playlist var forberedt. Navne Som Pink Floyd, Hux Flux, Infected Mushroom, KoxBox, Major Lazer, Led zeppelin, Mt Eden Dubstep Osv Osv var sat på Computeren og snart bølgede "set The controlles for the heart of the Sun" ud i lokalet mens vi hver i sær drønede hver vorese Dosis Psykoaktive Dynamit.

Ingen vej tilbage:

Efter ca En halv time begyndte der helt klart, at ske ting og sager. Vi blæste den første Fanfare på Pottrompeterne og drønede ud af kontekst. Den Jomfruelige L begyndte, at krampe og trippe ud i benene. Jeg blev lidt bekymret for hende og spurgte om hun var okay. Hun fortalte mig hvordan hun havde det og, at hun var lidt bange.
Jeg fortalte hende, at hun skulle lukke øjnene og læne sig tilbage. Den første tur ned er (fpr Mig) altid den værste. Den hvor man begynder at give slip og hjernen desperat forsøger at følge med. Hun begyndte, at slappe af og stemningen var mere eller mindre genetableret. M sad og skitserede en tegning. han kunne ikke rigtig mærke noget endnu.

Lokalet lyste smukkere end jeg har set det før. Det mange sterinlys bølgede i lokalet og det høje stueplanter gav en oplevelse af regnskov. Som om vi var en indianergruppe på åndevandring i sydamerika.
Musikken begyndte, at tage fart. "Hallucinogen - LSD" startede ud med sine fine krystalklare cirkler og en ubændelig trang til, at danse greb mig. Jeg mærkede mit hjerte pumpe som en stor smuk pumpe indeni mit bryst.
Min kilde til liv og bevægelse. Jeg greb en pensel og smed nogle voldsomme klatter maling op på paletten.
Jeg dansede og dansede. Malede og dansede. Jeg ku ha danset i et år. jeg ville ikke have anet det. Jeg var musikken, musikken var skrevet for mig, til netop denne aften. Indimellem gik jeg i stå og gik omkuld på gulvet, hvor jeg lå lidt. M var henne ved Pappladen nu og havde taget over for mig. Han var påvirket men ikke nær så eksplosiv som jeg. Bag mine øjenlåg Kørte fraktaler og tuneller afsted. Jeg stenede længe ove Mediaplayer på Powerpoint og synes, at finde meningen med alting i de former der afstedkom på lærredet.
Hele Universet nøgle lå gemt i disse matematiske geometrier og farvekaskader af liv og symmetri.

L sad på sækkestolen og vævede armene rundt i luften. Hun havde lukkede øjne og jeg smilte inforstået til migselv. Hun havde det godt hvilket befriede mig, at vide. Vi begyndte, at snakke. om hvad husker jeg ikke. kan bare huske vi snakkede om Menneskenes Arkitektoniske fremtid. Hvordan vil fremtiden se ud. Hvordan vil menneskenes evolution gå. hvordan vil vores byer forplante sig og er der liv derude i universet. Alt muligt fra Lommefilosofi til store afhandlinger. Selvom det må have lydt temmelig wierd for en ædru. Har aldrig kunnet forklare mig på Svampe.
Men den klassiske følelse af, at kunne telepatere retfærdiggjorde ligesom dette :)
Herfra er det lidt uklart. Tidsfornemmelsen var selvfølelig røget til indokina med først belejlige raketaffyring.
Mener vi røg endnu en Jay og gik udenfor.

Chaos Regins:

Udenfor var det nat. Sneen havde svøbt hele vores lille provinsby i en gigantisk hvid spændetrøje. Det var let skyet men man anede stjernerne deroppe. Husker jeg havde et "syn" eller et Oev herude. Det var som om, at nogle gigantiske fangarme hang fast i jordkloden et sted ude i horistonet. Og der var pænt mange af dem. Kom til at tænke på filmen Matrix og spørgsmålet om paralelle dimensioner. Dette affødte en lang og lækker tankerække jeg ikke kan specificere nærmere.
Pludselig befandt vi os i en have. med bænke og nydelige lamper i knæhøjte. Deres lyserøde skær morfede i skarpe kanter og bløde former. Meget facinerende. L gik rundt i sneen og tegnede mønstre. M påbegyndte en rytme på en skraldespand. Den lød så fantastisk lækker og jeg begyndte, at danse til den. rytmen voksede i mig og jeg stillede mig på en af bænkende. Som en elitesvømmer der klargør sit spring stod jeg lænet frem. Da rytmen nåede et klimaks i mit hoved kastede jeg mig ud og landede tungt i den 40 cm høje sne. skabte en sneengel mens L og M ikke fattede hvad jeg havde gang i. xD Da vi havde gøglet i haven et pænt stykke tid gik vi tilbage mod værkstedet.
M gik resolut indenfor og satte noget Major Lazer på. L og jeg blev stående ude foran døren.
Ude foran vores værksted er der en lang sti der går lang og lige ud i mørket og slutter et sted inde i en skov.
L og jeg løb lidt frem og tilbage på denne sti. Dansede og råbte sorte ting af hinanden. Vi var som to Psykedeliske fantasifugle. Hver med hver vores bevægelser og moves. Jeg havde en lang frakke på og brugte dem som vinger. Hun, et stort tørklæde. Det blæste rigtig meget udenfor og havde en fantastisk følelse af at stå i en kaotisk malstrøm. Midt i denne verdens Kaos. og jeg elskede det. Vinden i håret. det var virkelig nice.
I en murstensvæg så jeg adskellige tegneserier og figure. Der var noget "Goofy" og hele dette vanvittige sceneri.
Jeg ku ha gloet på det hele natten, men det begyndte at gå op for mig, at jeg var gennemblødt af sne og vand. Så vi gik tilbage, indenfor igen.

Herinde malede vi alle tre sammen. Det var også meget livsbekræftende. Vi var fælles om det her. Vi var fælles om vores protester, lidenskaber, længsler, smerter og drømme. Ingen behøvede, at sige noget for vi vidste det allerede. ingen behøvede at bekræfte noget. Vi var Et med hinanden.
I et hurtigt glimt så jeg os alle tre, gå foran paplærredet. Vi skinnede alle med samme frekvens. Vi var glødende væsner. strålede som ild.
Herfra begyndte trippet, at ebbe ud. Vi snakkede, grinede og lyttede musik. Den sidste Trompetfanfare gjaldrede ud i natten som et statement om, at turen hjem var igang.

Rise n, Shine:
Sterinlysene sang på sidste vers. det samme gjorde vi. L var efterhånden faldet i søvn. Kl har nok været omkring 06 om morgenen. M og jeg sad og snakkede om den tegning han havde lavet i løbet af natten. Den var virkelig flot. Noget af det mest dragende han har lavet overhovdet.
Selv var mit hoved fyldt med fede billeder og gale indtryk. Så trippet var lykkedes helt ud til fingerspidserne.
Jeg havde ingen tanker om forrige trip. hvilket jeg tager som et tegn på, at set n settings ikke var gode nok dengang. Plus at Hash kan give mig paranoia hvilket var det vi røg sidste gang.
Skal jeg trippe, kører den på Skunk eller pot fremover.

Glæder mig til næste trip. Det giver en hel del hvis man dekkorere rummet og indretter sig.
Der var noget meget intenst og dybtliggende over stemningen. Nærmest poetisk.

Psykedelikas er for mig noget der skal tages sjældent, men så også i store mængder.
Set og settings er uvurderlige investeringer og kan give langt mere end man tror.

Næste gang bliver det Meskalin i sommerskoven ;D

C Ya


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2010 18:04 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2010 01:23
Indlæg: 110
Jeg skal helt klart prøve at danse på svampe en gang!
Jeres trip lyder så fantastisk
Kunne meget godt tænke mig at se tegningen din ven M havde lavet :)
Og jeg havde glemt alt om Hallucinogen - LSD, godt du skrev det ned! Det nummer er alt for fedt!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2010 00:12 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 feb 2010 22:11
Indlæg: 4
Geografisk sted: Midtjylland
Hold da kæft.. Det var en absolut eventyrlig fortælling. Jeg føler nærmest jeg har været på mushytur i SphongleLand bare ved at læst din maleriske historie. Du får 5 store mexicanerhatte og en enkelt himmelvendt, flødefed tommelfinger af mig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2010 04:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 feb 2008 01:55
Indlæg: 1
Geografisk sted: Danmark
Tak :) Ja det var det nummer der blev startskudet til min interesse for Psykedelikas :P Kan godt prøve, at forhøre mig. Hvordan lægger man billeder op?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2010 14:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Det er en enormt kunsternerisk og dragende rapport.
Smid endelig mange flere af dem op!

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2010 22:36 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 23:59
Indlæg: 28
Nice rapport. Lyder til at have været det ultimative sociale svampetrip :D Ku' godt forestille mig, at man ikke får gravet så dybt i sig selv, hvis man danser rundt og flyver med store frakker. Hehe.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team