Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2024 00:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 feb 2010 06:35 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 jan 2010 03:02
Indlæg: 230
Geografisk sted: Wonderland
Substans/er: Cubensis
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
2,5 gram cubensis

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Havde det både mentalt og fysisk godt.

Triprapporten
En dag, efter vi havde fået fri fra skolen, var jeg og en kammerat taget hjem til ham. Vi havde startet med bare at se en ny film han havde fået, men efter noget tid kom hans bedste ven forbi, som jeg faldt utroligt hurtigt i klik med. Vi sad og snakkede et stykke tid, og fik et kanon godt førstehåndsindtryk af hinanden. Et stykke tid efter, snakkede de i telefon med en anden kammerat, som også ville komme forbi og snakken faldt hurtigt på nogle svampe. På daværende tidspunkt havde jeg ikke prøvet psykedeliske stoffer før, men havde i rigtig lang tid gerne ville prøve specielt svampe, men uden at have fundet det rigtige tidspunkt. Vi fik snakket lidt om det, og blev så enige om, at det var den rette dag for at jeg skulle have min psykedeliske debut.

Efter noget tid kom deres kammerat forbi, som havde nogle få svampe med, men ikke nok til os alle, så vi fandt hurtigt ud af hvordan vi skulle få nogle flere. De 3 andre tog en smule (vi aftalte at jeg ventede til de kom tilbage, så jeg tog det mens de alle var der), og derefter tog 2 af dem afsted, mens jeg ventede tilbage med min klassekammerat. Da de kom tilbage igen, vejede de 2,5 gram op til mig, og "serverede" svampene for mig. De advarede mig om at de nok ikke smagte så godt, men havde ingen problemer med at få dem ned :)
Efter et lille stykke tid, begyndte væggene lige så stille at røre på sig, og gardinerne begyndte at blafre en smule, samt en go' fornemmelse kom frem i kroppen. Blev en del overrasket over virkningen, og gik i gang med at nyde det, men havde stadig på fornemmelsen at der kom mere, på trods af det holdt sig på samme stadie i et stykke tid. Da jeg endelig "accepterede" dette stadie, kom virkningen så for fuld smæk, og tog røven godt på mig. Jeg lå i sengen da det sparkede ind, og da jeg skulle rejse mig måtte jeg få en af de andre til at støtte mig, da jeg ikke kunne overskue de ledninger der lå på gulvet. (havde dog også svært ved at gå :P) Men herfra gik min psykedeliske genfødsel så i gang; jeg skulle lære alt på ny (som før nævnt, selv at gå mere eller mindre). Virkningen blev kraftigere og kraftigere, i form af virkelig intense sanseindtryk, psykedeliske mønstre og farver over alt, specielt når jeg lukkede mine øjne :D
Herfra er der så en masse ting, som jeg ikke er sikker på at jeg husker i 100% rækkefølge. Men noget af det første jeg kan huske, var at imens jeg stod med lukkede øjne (sejlede frem og tilbage), så jeg 2- og 7-taller i form af forskellige livlige mønstre, og med det samme, var de over alt. Blev rimelig opslugt over de her tal, så bad en kammerat om at skrive dem ned, da jeg ikke selv var i stand til det, og jeg skulle da være sikker på jeg stadig kunne huske dem efter rusen. (? :P)
Efterfølgende sad jeg og snakkede med den ene, og lige pludselig var hele mit ordforråd visket ud, selv de mest simple ord kunne jeg ikke huske (Og det var ikke fordi jeg snakkede snøvlet). Så der var det i gang med at "lære" at snakke igen.
Efterfølgende tog min klassekammerat et malelærred frem, hvor vi hver i ser skulle male vores eget hjørne, og som det eneste logiske jeg kunne frem til der skulle være i mit hjørne, begyndte jeg at male et 2- og 7-tal. :P
Efter noget tid (har ingen anelse om hvor lang tid, har ingen tidsfornemmelse), fik jeg så kraftige sanseindtryk, at jeg lå på gulvet og rullede rundt i min egen verden. (herefter er jeg så endt i sengen på en eller anden måde :))
Min svampekoger varede i den stil, et stykke tid endnu, men vi fik alle vores come-down mere eller mindre samtidig, og da vi ikke længere var helt påvirkede, endte vi med at sætte noget zen-musik på, som virkelig ikke kunne have passet bedre. Jeg blev fyldt med den mest vidunderlige ro inden i mig selv, og sad og tænkte over det jeg havde oplevet, og over de tanker som jeg havde haft. Jeg ville ikke kunne forklare ordentligt dem, da nogle af tingene sikkert er så personlige at de kun ville give mening for mig selv. Eller, det vil sige på nær en tanke, som jeg havde pointeret over for de andre i hele min svampekoger; at jeg manglede en pige i mit liv. Det var ikke en ting jeg tænkte på til daglig, men da jeg var kommet ud med det, virkede det helt logisk for mig. Men mens vi sad og slappede af til musikken, havde jeg en følelse af at starte på en frisk, og være meget mere afklaret om hvad jeg skulle med mit liv. Ikke at jeg har den præcise plan, men en god fornemmelse af, hvordan jeg skal komme dertil.

Alt i alt, så som konklusion, har det været en af de bedste oplevelser jeg har haft, specielt også pga. den følelse jeg havde bagefter, som jeg slet ikke ville kunne beskrive fuldt ud. Det er helt sikkert noget jeg ville tage brug af en anden gang, specielt også da jeg nu ved hvad det går ud på, og måske kunne bruge det til endnu mere næste gang. :)

:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2010 00:15 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jan 2010 16:05
Indlæg: 5
Geografisk sted: KBH SV
Neeeej, det lyder som en superfed jomfrutur:)
Jeg har også fået den følelse (som rigtig mange har) af "genfødsel/guddommelig indeni" og den bedste måde at beskrive den på, er ved at sige det er ubeskriveligt, på alle niveauer i ens krop og sjæl. Rens

Meget skægt at du så tal ;-)

Mvh Mikkel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2010 11:52 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 sep 2009 22:42
Indlæg: 46
Jaaa :) Det var en fed aften :) Lækkert at være med til at give sådan en fed oplevelse :)

Det var en af de federe psychedeliske oplevelser for mig at se en person gå alt det igennem. Mens jeg selv var på svampe..

Fucking Wild!
:D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2010 10:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
Jeg er nærmest helt misundelig :)
Lyder til at være et mega fedt første trip med en "happy ending" :)

Og godt forklaret. Følte ikke der manglede info men at jeg derimod nærmest "var der selv" :P

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2010 18:04 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2010 21:37
Indlæg: 29
Geografisk sted: Grenå
Det måtte virkelig have været en fed første gang.
Som du har skrevet det, så var der jo ingen dårlige ting. Det med at du skulle lære alt igen, det går jeg vel ud fra du syntes var sjovt. Det ville jeg da synes.

Fedt at du fik god personlig udvikling fra det. Jeg er nærmest glad på dine vejne! :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team