Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 maj 2024 16:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 nov 2009 12:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2008 15:19
Indlæg: 176
Substans/er: Spids Nøgenhatte
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
ukendte doseringer

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Min kammerat og jeg havde en lørdag formiddag i september været en
tur på marken. udbyttet var en god håndfuld spids nøgenhatte.

Vi cyklede hjem til mit hus i skoven og rensede svampende så de var klar
til at blive spist. Inden vi indtog svampene ryddede vi en smule op og gjorde det hele klart til trippet.

Klokken er ca. 5 da vi går igang med at spise dem. Vi havde ingen vægt,
så afmålingen af dosen blev foretaget ved øjemål.

Ned kom de, udenfor gik vi.

Vi gik ud på en stor mark og satte os ved skovbrynet. Jeg lænede mig tilbage og kiggede på de gigantiske skyer der langsommeligt drev forbi os imens de ændrede form. Efter ca. 15-20 min. kunne jeg mærke svampene der manifesterede sig i form af en intens, besynderlig fornemmelse der langsomt kravlede fra mine tåspidser til toppen af mit hoved. Mit åndedræt blev tungere. Jeg undrede mig over at jeg allerede kunne mærke svampene i en sådan grad. Min ven og jeg besluttede os for at gå ind i huset igen.

Jeg satte mig i min lænestol til venstre for brændeovnen, min ven sad i en stol til højre for den. (Jeg mener at der blev spillet Chopin Collection på anlægget, det har mange gange før båret frugt i form af vidunderlige trips)
Jeg lukker øjnene, tager dybe åndedræt, mærker min krop, betragter de tanker der sejler igennem mit sind. Jeg venter tålmodigt på at toget kører.

Ca. 1 time efter indtagelse begynder det virkelig at bygge op til noget stort, jeg får en overvældene fornemmelse af at have 'brudt igennem' noget, en form for hinde, og på den anden side af denne hinde er det sorte, stjerne spækkede rum. Jeg flyver, i det ydre rum, derhen jeg vil, ingen grænser. Jo længere tid jeg flyver rundt jo mere komplekse bliver omgivelserne, jeg kan fornemme at jeg ikke er alene. Min kammerat er på dette tidspunkt lige så langt væk som mig, han begynder stille og roligt at udtale umiddelbart meningsløse ord, det virker som om at han kommunikerer med at eller andet, eller prøver på at kommunikere med mig. Jeg beslutter mig for at prøve at kommunikerer med min ven ved hjælp af tilfældigt sammensatte ord i stil med dem han bruger, som f.eks. cikisko matelaniati mohatnau shojli murestynei tikinu mu HEPTA goi lesan whahitirilo!
Vi kommunikerer nu ved hjælp af disse tilfældige sætninger, og utroligt nok virker det som om at vi rent faktisk forstår hvad den anden mener. Vi bliver ved, den måde vi udtaler sætningerne på bliver mere og mere intense og følelses betonede. jeg lukker øjnene igen og begiver mig videre på min rum rejse, imens jeg stadigvæk taler i tunger/taler 'space language'.

Jeg begynder så småt at møde andre væsener der flyver rundt ligesom mig, jeg vælger at joine dem og flyve med dem, jeg kommunikerer med dem. Farten øges, kompleksiteten intensiveres og det hele er helt, og aldeles ude af propertion. Aldrig nogensinde før har jeg haft så ekstreme kropsfornemmelser, det er som om at hver eneste celle i min krop vibrerer. Efter lidt tid med forøget hastighed ankommer væsenerne og jeg til et sted der føles som et lukket rum. Inde i dette rum er der en form for gude billede, jeg kan ikke se andet end relieffet af det, der er ingen ansigtstræk eller noget, kun selve omridset af det, som virkelig ligner Shiva. ud fra dette omrids strømmer der geometriske mønstre i alle tænkelige farver imod mig, væsenerne som jeg fløj rundt med tidligere flyver nu rundt om dette omrids, hurtigere og hurtigere. alt imens dette sker bliver vibrationerne i min krop mere intense, det summer og kripler overalt, specielt i mine kinder og min pande. Jeg sidder muligvis og savler på det tidspunkt pga. de ekstreme vibrationer. imens dette guddommelige scenarie udfolder sig ændres min sinds stemning konstant, fra frygt og afmagt til den pureste form for ekstatiske glæde. Jeg udtrykker mine følelser over for det som jeg er vidne til ved at tale i tunger, det føles som om at jeg er istand til at dirigere scenariet og dets påvirkning på mit humør ved at gøre dette. (mushki ta helnyi zazat UI BOOOMJAZNI MASHLA pupei NU HELIIE!!!) Hele scenariet kulminerer i en eksplosion af farver og indtryk, min krop smelter på grund af de heftige vibrationer.

Efter dette er det som om at det hele kollapser og efterlader mig i det ydre rum. herefter forsvinder psilocybinens virkning så småt.

Jeg ved ikke helt, hvilken konklusion jeg skal drage ud af denne hæsblæsende rumrejse. Det er muligvis et af de mest interessante trips jeg har haft, specielt pga. brugen af 'Space Language' som virkelig havde en god effekt på trippets retning. Det er muligvis et redskab jeg vil gøre brug af næste gang svampene tager mig i hånden og viser mig rundt.

pees!

_________________
''In a world gone mad, only a lunatic is truly insane'' -Homer Simpson


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2009 13:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 sep 2009 10:42
Indlæg: 11
det lyder godt nok fed, jeg glæder mig til jeg skal ud & samle spidse nøgenhatte næste år! :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team