Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2024 17:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 okt 2009 16:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 okt 2009 16:17
Indlæg: 7
Substans/er: Spids Nøgenhat
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
35-40 stk. (cirka 10 gram) friske.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Selve rapporten vælger jeg at starte med kort at beskrive indsamlingen af SN.

Klokken er 13.22 og jeg bevæger mig op ad bakkerne på egen hånd. Det er anden gang jeg er her, første gang fandt jeg ikke noget.
Efter få minutter kommer to af mine kammerater mig i møde og vi står og sludrer lidt. Omkring kl. 13.40 dukker L op, han har rullet en bette pind hjemmefra, som vi fyrer op for og deler. Det er første gang jeg bliver virkelig wasted af blot fire hiv, men det er en helt anden historie. Jeg kommer lynhurtigt på højkant igen og vi går i gang med at lede. Da jeg for øje på den første SN går det lynhurtigt. Vi leder i 2½ time og jeg finder i alt over 120 SN bare til mig selv. Blandt andet finder jeg et kul med 23 i - det er jo næsten et helt trip :wink:
Vi kommer til at snakke om at trippe samme aften, De to kammerater er ikke med på den, men L er ikke afvisende.

Kl. er 18.10 og L ringer til mig. Han har fundet en tredje tripper K og en lejlighed vi kan være i. Lejligheden tilhører N, som ikke er hjemme, men gerne låner os hans lejlighed. Jeg kender både K og N i forvejen. Vi tager ned i den lokale Kvickly og køber ind til noget aftensmad samt chips og cola - ved ikke helt hvad vi tænker på, som om vi køber en til en megafråderen efter en del røg. :?

Omkring kl. 19 er vi i lejligheden. Vi ligger fangsten frem og tager cirka 30 hver. Det ender med 8 gram på vægten. Vi føjer lidt ekstra til, og det ender med at vi tager mellem 35 og 40 før. Jeg starter med at spise min portion, en ad gangen og sammen med lidt slik, så glider det ned. L spiser derefter sin og til sidst går K i gang. Det er omkring kl. 19.30 +/- 5 minutter at vi går i gang.

Omkring kl. 19.50 begynder jeg at mærke noget, har ikke spist siden kl. 11.30, så det går ret hurtigt. I begyndelsen har jeg lidt kvalme, men det går hurtigt over og et kvarter senere ligger jeg og triller rundt på gulvet i latterkramper. En sort væg på værelset bliver utrolig interessant, der danner sig de mest utrolige mønstre, skyggerne danser og hele rummet bliver nærmest grønt. Min lasagne er i mellemtiden blevet færdig og jeg bruger det meste af en time på at spise halvdelen af det, samtidig prøver K at tænde en smøg, men der sker hele tiden noget andet spændende og derfor går han rundt med en utændt smøg i munden i næsten en halv time - jeg når at ryge 3 inden han får den tændt - noget som vi morede os vældig meget over. Klokken er ved at være 21.10 og vi bestemmer os for at udforske byen lidt. Vi går ned på 7-11, hvor jeg køber en pakke tyggegummi, ikke fordi jeg har brug for det, men for at prøve at stå over for et "normalt" menneske mens jeg er utrolig wasted. Vi går hen til et udsigtspunkt og møder de to kammerater fra tideligere på dagen, de er ved at rulle sig en god bluntpind så de også kan have det bare lidt sjovt.

Vi går tilbage til lejligheden, mens de to andre bliver ude for at ryge, vi ser dem ikke mere den aften. Da vi kommer tilbage tripper jeg helt vildt, hver gang jeg lukker øjnene ser jeg 32-dimensionelle mønstre i alle mulige farver og belysninger. Jeg går i gang med at rulle en pind hvilket igen tager en god del af en time. N, som har lejligheden kommer hjem og klokken er blevet over 23, L siger at han ikke rigtig kan mærke noget mere, mens K og jeg stadig tripper for vildt. Vi ryger pinden sammen med N og ruller en til. L's lillebror og kammerat kommer over og ryger med. Klokken 1.30 bevæger jeg mig hjemad og kan stadig mærke en lille smule - eller også er det bare på grund af det røg vi har fået til sidst.

Spids Nøgenhat har i hvert fald givet mig en uforglemmelig oplevelse. Har to gange før prøvet hollandske lovlige trøfler, men må indrømme at SN er den fedeste oplevelse - det skal prøves igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2009 17:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 feb 2003 02:01
Indlæg: 2902
Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg savner lidt skriverier omkring dine tanker og mere om hvad der sker inde i dig i stedet for en oversigt over hvad i lavede.

Men ellers fint beskrevet


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2009 22:27 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 sep 2009 15:26
Indlæg: 0
Nice! Hvornår plukkede I dem?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2009 04:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 okt 2009 16:17
Indlæg: 7
Sorry, for utrolig sent svar.

Det gjorde vi om eftermidaggen, mellem 12 og 15 er det godt at lede, var ude så sent som i går og finde en 60-70 stykker.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team