Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 maj 2024 12:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 maj 2009 22:17 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Substans/er: 2.g P.Cubensis hver til to personer
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
2g P.Cubensis til to personer hver, afsluttet med cannabis i form af 3 joints.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Træt, forsøgte mig med søvn i en halv time, hjalp ikke, og ikke spist specielt meget hele dagen.

Triprapporten
Jeg får helt spontant en besked på MSN af Z, som spørger om jeg "stadig er interesseret i hatte?".
Jeg svarer at ja, det er jeg, og vi finder ud af pris og hvor vi skal købe dem, og tager afsted.
Først skulle vi hente ham, men vi kunne ikke finde hans værested, så jeg følte mig endnu mere træt idet jeg ikke kunne sove i bilen, eller bare slappe af, siden jeg var ham som havde kontakt til Z og skulle finde vej.
Vi finder ham og kører ham tilbage, får ca. seks gram psilocybin cubensis, og skal til at tage hjem til mig, da Z spørger om han ikke må komme med tilbage.
Z er en garvet psykonaut, trods hans alder (18-1990'er), og tog det første gang han var 15.
Dette medførte at han har ændret sig markant, og er blevet utrolig underlig at omgås, og når han er fuld er han slet ikke nemmere at have med at gøre - dette ville vise sig som en meget indflydelsesrig faktor på selve trippet.

Kl. 23:30 spiser mig og X henholdvis to og 1.8g P. Cubensis, og bunden er lagt.
Smagen af svampene er som indtørrede, fordærvede kantareller, og ikke just lækkert.
X spørger til mange ting, og får ham selv lidt op at køre, men han slapper hurtigt og og glider med, synes jeg.
Efter 20 minutter kommer jeg i tanke om, at det ville da smart at lave en triprapport under forløbet, hvilket resulterer i den korteste triprapport længe:
"23:30 - start/indtagelse.
+20 - begynder at kunne mærke det. Min ven har lige tændt joints. Min håndskrift er blevet pæn" - mere når jeg ikke, før jeg kan mærke en ubehagelig tung bodyload over mig, og jeg vælger at lægge mig i sofaen. Jeg ved nu her, at jeg højst sandsynligt spiste for mange, og blandet med min træthed og det, at vi (X+Y) helst ikke ville have Z med, gjorde at trippet blev meget indelukket for mig, da jeg følte fysisk ubehag under store dele af trippet.

Tiden herfra er et skøn;
+30 - ligger i min sofa, kigger lidt rundt og lukker øjnene. Falder mere og mere ind i min egen verden, og når jeg lukker øjnene kommer smukke visuals frem. Kan ikke huske dem tydeligt, og jeg rykker meget på min position, da jeg synes jeg ligger dårligt. Tager et tæppe over mig, og det første møde med 'junglen' finder sted. Der er sådan nogle irriterende ender på tæppet, som bare dingler og er til gene for mit velbehag. Så jeg ruller tæppet lidt ind, og lægger mig ned, og trippet tager for alvor fat.
Nu får jeg nogle få open-eyed visuals, såvel som closed, men billederne er ikke just rare.
De har ingen form eller energi, de er bare tomme og triste, og til tider utroligt vulgære uden at jeg føler mig bange. Jeg synes nu jeg ligger så dårligt, at når Z kommer ind og spørger hvad der sker, siger jeg at jeg gerne vil være lidt alene, så jeg går ind på mit soveværelse og lægger mig i sengen. De kommer allesammen ind og spørger om jeg har det godt, hvilket hvortil jeg svarer at jeg helst vil være alene.

Jeg ligger ned, godt til rette, tager al mit tøj på nær underbukser af, og ligger mig under dynen. Mine visuals er nu præget af en følelse af kvalme. Jeg lukker øjnene, og ser en mave hvor der inden i er noget der bølger, og en mund kommer frem med hvide, synlige tænder, der febrilsk tygger sammen mens den rider frem og tilbage på bølgen. Jeg åbner øjnene og får tankerne over på noget andet. Jeg lukker øjnene igen, og jeg kan ikke huske hvad jeg ser, bortset fra at billederne er stærkt præget af min tiltagende kvalme, der til sidst resulterer i, at det hele bliver for overvældende, og mit menneskelige instinkt siger mig at jeg bliver nød til at løbe på toilettet.
Jeg kaster op for fulde hammer, og det er helt rødt og grønt. Jeg var i øjeblikket glad for, at jeg stadig var ved fornuft, og kunne tørre det hele op efter mig.
Efter opkasten får jeg det bedre, men føler mig stadig tynget af træthed, og bodyloaden er der stadig. Jeg ligger mig ind i sengen igen, og min ven X kommer derind, og vi hygger bare igennem. Siden det var første gang for os begge, snakker vi meget om hvordan det hele er, hvordan man hele tiden får lyst til noget andet, og vi finder begge ud af, at vi nu ingen bevidsthed har, da vi efter at have kigget lidt på hinanden og i vores egen verden opdager, at Y står i samme værelse.
Vi snakker lidt om hvordan det er, og Y er tydeligt skæv. Vi fører en samtale og jeg får afsluttet min del, og vender mig tilbage til at kigge ind i væggen og slappe lidt af. Hvad der føles som 10 minutter var 10 sekunder, og Y står der stadig hvilket forbløffer mig meget, og jeg spørger om han ikke snart går, han har jo været her i flere år.

Er nu alene med X, og vi havde en meget indforstået forbindelse, og alt hvad vi snakkede om forstod vi hver især. Han ligger med jakke og tre dyner på, hvilket giver en lille griner på.
Han går ud, og jeg er igen alene, og forsøger bare at holde mig afslappet.
Der går lidt tid, hvor det sædvanlige under et trip sker - føler jeg skal tisse som bare fanden, og får kraftigere visuals med closed eyes end open.
Det hele har lidt en form for aura af ondhed, men jeg snakker mig selv til ro, og tænker på varme minder og rare mennesker. Jeg har, efter ketaminture, fået en lille forståelse for hvordan et trip hænger sammen. Man kan, hvis man vel ikke har overdoseret for meget, snakke sig selv til ro, og til et bedre trip.
Så det gjorde jeg, og jeg prøvede at tænke mine ketaminture, da de var dejligt behagelige, og slet ikke ligesom det her. Jeg havde taget for meget her, og var ikke helt klar til sådan en tur - setting havde dog også meget at sige.

Z kommer ind i værelset, og jeg mærker tydeligt at jeg ikke vil snakke med ham, så forsøger venligt at sige, at jeg gerne vil være alene. Jeg ved ikke hvordan han opfatter det, men alene bliver jeg i hvert fald, og min mave kommer mere i orden, og jeg ligger i mit eget lille paradis under min jungle/dyne, og lyset er skønne grønne, lilla og røde farver, og nogle finurlige og dejlige mønstre kommer frem både med open- og closed eyes.

De andre kommer nu ind, og spørger om vi ikke skal gå ovenpå - X og jeg synes det er møjhyggeligt, så vi tager vores dyner med op.Vi ligger lidt og hygger os i hver sin verden, hvorefter X går udenfor. Jeg ligger tilbage, og Z kommer igen op. Jeg vil prøve at få ham væk så hurtigt som muligt tænkte jeg; han er ikke rar, og jeg kan slet ikke kommunikere med ham. Så jeg får sagt igen, at jeg vil være alene, og han forsvinder. X og Y kommer nu op, og sætter sig til rette, og hygger lidt, og vi hører musikken som spiller nedefra.
Z kommer også op, og det hele tager en lidt mærkelig drejning. Siden han har prøvet det før, og som sagt har ændret sig markant, ville han lave lidt sjov med os, da han kendte alt til den verden mig og X befandt os i.
Dvs. han satte sig i en gyngestol, og jeg kunne se ham i min højre øjenkrog, hvor han sad intenst og vippede og havde et fuldstændig manisk og irriterende grin. Vi bad ham lade være, og han tyssede lidt ned, men så startede han igen af mærkværdige årsager, og jeg følte at rummet blev mørkere og trængte sig mere på.
Jeg blev nød til at sige til Y, at han skulle få ham til at stoppe, og det var hammer irriterende at Z skulle være som han nu var, og det ville klart være et genialt trip hvis han ikke var med - jeg forsøgte dog at få det bedste ud af det, og med min begrænsede erfaring lykkedes det ret godt.

Vi sidder nu alle sammen ovenpå, og er tilpas og Z er slappet lidt af, og ligger mest af alt og halvsover. Vi vil høre musik, men Y er for doven til det at gå over og sætte det på, selvom han virkede til at være mest i stand til at gøre det. Jeg tog en fjernbetjening op, men lagde den straks ned igen da jeg ikke forstod dens væsen.
Det endte med at TV'et blev tændt i stedet, og vi så en dame og en kvinde fra en eller anden gusten kriminalserie snakke sammen. X flipper helt ud over det, og forklarer at ansigterne lignede dæmoner, og var på vej ud af fjernsynet, og råber panisk efter at få slukket TV'et.
Jeg synes nu mest af alt, at det lignede en havde brugt et photoshop-filter på deres ansigter, så farverne blev meget firkantede. Nå, men TV'et blev slukket, og vi vendte tilbage til at få musik på, for vi kunne ikke fordrive tiden med bare kedsomhed.

Jeg er ved at få trippet under kontrol, og har det meget mere behageligt end de forrige to timer som var dem jeg lige har skrevet om- jeg vil skyde på vi er ca. 3 timer og 20 minutter inde i trippet nu.
Radioen bliver tændt, og vi jubler - dog i kort tid, for da vi ikke kunne høre noget, skruede Y op. Anlægget er utroligt godt og har en meget naturlig lyd, så da der blev skruet op for stemmerne panikker jeg lidt: vi får hørt to mænd der snakker sammen, og den ene siger "så når jeg skærer dem i knoglemarven.. Dræber dem" hvilket jeg opfatter som om, at der er en foran mig der siger det, men det bliver meget fornuftigt slukket for med det samme.

Vi får sat Shpongles "Are You Shpongled?" CD på, og vi slapper alle af til den, og Y overvejer at tage hjem. Jeg bliver mere og mere frisk, og nyder denne friskhed, siden jeg nu kan gå og observere hvad andre gør meget mere, end fra før hvor jeg var i min helt egen verden, ude af stand til at gøre noget. Det er skønt, og blandet med at Y skal køre Z hjem, stiger min lykke. Jeg vil selvfølgelig ikke anbefale nogle at gøre det her (køre påvirket af cannabis - eller anden narkotika), men det var nu engang det der skete, og det var rigtig skønt. Han er en fornuftig chauffør, og siden han ikke var meget påvirket gled alt som det skulle, og selve turen i bilen var ubeskrivelig. Intensiteten i lykken bestod i, at alle farverne fra gadelygterne og vejen der bliv slikket op af bilens dæk bragte det hele til én enhed - en enhed, som var energisk og rar, og var en fortjent slutningen på det hele.
Mig og X sidder nu i bilen på tilbagevejen, stadig med vores dyner, og hygger for hårdt og jeg nyder vejret, livet og alle farverne som er utroligt intense og virker meget mere klare og harmoniske end før.

Vi slutter af - efter vi begge har snakket om hele turen, og godt og vel en time efter den sidste réelle visual var væk - med at rulle og ryge joints.

Alt i alt, trods min træthed, og skummelheden og paranoiaen ved Z, forløb det hele sig ganske fint, jeg hyggede mig i mit eget selskab og i andres, og har nu lært utrolig meget om at trippe. Næste gang skal jeg være veloplagt, ikke tage så meget (for en førstegangstur var det dumt, men følte mig ikke panikslagen eller rådvild på noget tidspunkt - nær ét lille uheld med en gyngestol..), og personerne der er involverede skal være nogle jeg stoler på.
Jeg kan nu anbefale INGEN at gøre dette efter, da jeg føler at med min erfaring indenfor emnet var den som holdte mit hovede klart (til tider), var det der "reddede" mig ud af Z's dystre tankespind, og de andre ubehageligheder jeg havde under trippet. Jeg snakkede mig selv til ro, og til andre førstegangstrippere er det skønt at tænke på varme og rare minder, hvis man føler sig utilpads, som var det meste mit trip bestod i.

Mine råd til andre førstegangsbrugere (som sikkert er på samme alder som mig - 18)
-Hav styr på set og setting og venner
-Hav orden i maven (ie. spist fornuftigt), og i haven/huset.
-Lad være med at overdosere - det var skønt at kunne gå rundt, men det var desværre kun til sidst. X, som tog mindre end mig, kunne sagtens gå rundt, og det ville jeg gerne have oplevet, og der er al den tid i verden til at prøve endnu en tur.
-Nyd det.


Hvis man har spørgsmål må man endelig stille dem, da denne rapport på ingen måde er detaljeret.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 maj 2009 21:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2008 13:28
Indlæg: 913
Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
røvtur med ham Z der.
der er virkelig ikke noget som en ubehagelig fremmede der kan ødelægge det hele, og man kan ikke rigtig bare bede personen om at skide, men det lyder virkelig som om du har fået den med.

- god rapport.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jul 2009 04:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 jan 2009 19:25
Indlæg: 33
nice report =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 aug 2009 21:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Den her report kan man virkelig få noge ud af at læse. Personligt vidste jeg godt at jeg skal have et ordenligt setting hvis jeg nogensinde skal prøve svampe. Men tror der er mange der overvejer at prøve svampe der får meget ud af at læse det her.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2009 12:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2004 17:47
Indlæg: 1308
Geografisk sted: København
God rapport! Trist med Z, men så ved du det til næste gang. Trippet afhænginger så utrolig meget af, hvem man er sammen med.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2009 00:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Forstår du ikke kan lide Z, men hvorfor sendte du Y væk?

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2010 18:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Undskyld det sene svar. Jeg havde nok brug og lyst for at være alene med mit trip..

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2010 18:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Okay, ja det er nok lidt svært for mig helt at sætte mig ind i det, når jeg ikke har prøvet hårdere psykedeliske stoffer end hash og salvia d (uden ekstrakt), men tror godt jeg kan sætte mig ind i hvordan det er

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2010 18:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Altså, nogle gange bliver det for meget, nogle gange skal man være sammen med nogle. Synes mine følelser og det jeg ville skiftede som havet.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team