Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 maj 2024 19:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 mar 2009 09:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 feb 2008 01:55
Indlæg: 1
Geografisk sted: Danmark
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Begynder


Triprapporten
Da dette blot er min første "rigtige" triprapport og det tilmed er meget lang tid siden jeg sidst gæstede denne dejlige side må i bære over med min begrænsede rapport erfaring. ligeledes har tegnsætning aldrig været min stærkeste side.

Følgende foregår over to aftner

(Onsdag aften)
Jeg har længe været facineret af surrealisme. psykelika og i det hele taget menneskets bevisthed i alle dets afskygninger. Hvilket jeg også beskæftiger mig meget med i mit virke som kunstner med maleriet som primære medie. Jeg har erfraing med diverse central-stimulerende stoffer som, ritalin og amfetamin og fløjet med dragen en del gange, men intet slår den oplevelse, jeg begav mig ud på en torsdag aften for et par måneder siden, da jeg langt om længe havde fået fingrene i en lille pose tørrede Cubensis.

Jeg mødtes med en kammerat der nogle dage før, havde haft kontakt med en knægt der selv dyrker de små sager. Han kendte godt til min interesse og kontaktede mig med den glædelige nyhed at han nu var i besidelse af ca 5 gram. Vi besluttede, at mødes og slå en handl af.
Med varene fik jeg en historie om en der, havde trippet på samme høst. Han var endt i et glubsk Badtrip med frygt for evighedstrip. Men Da jeg tiddligere har studeret en hel del om peyote, lsd og psilocybin, læst Carlos Castaneda's bog "Don Juans Lære" samt adskellige triprapporter. Følte jeg, at jeg var klar og kunne så vidt forstå, at den arme dreng overhovdet ikke havde haft, en sølle anelse om hvad han gik ind til.

Nuvel. Jeg fik Svampene, stak dem i inderlommen og tog til undervisnng.

Da dagen var omme og jeg havde fri aftalte jeg, med en kammerat (R), at vi skulle tage ned i vores fælles atalie og splejse til en massiv røvfuld Pap-Rødvin. :cheers: Og der gik heller ikke længe før vi havde yderligere selskab af (M) der så generøst tilbød at dele sin nyindkøbte galar med os. Den ene Jay Tog dan anden og vi fik da efterhånden også sparket os selv godt og grundigt ud i periferien. Jeg Havde på forhånd besluttet, at tage min psykedeliske mødom alene da jeg foretrækker, at dyrke en form for indadvendt trance når jeg beskæftiger mig med "ændrede sindstilstande" så jeg gjorde ikke opmærksom på pandoras æske der lå i min jakkelomme.

Aftenen skred frem og det samme gjorde forventningens glæde til svampene. Men denne aftens simple røg havde en anderledes effekt på mig. Følte jeg var i en slags kontakt med noget meget "kraftfuldt" inde i mig selv. meget mærkelig følelse. Svær, at beskrive, men det var der jeg besluttede mig for, at vende tilbage til ataliet den følgene aften. Alene, arbejde lidt på mine billeder og så ellers dyrke trippet.

Det blev Nat og vi gik hver til sit.

(torsdag)
Jeg var tilbage i Ataliet ved Ca. 21:00 tiden. gjorde som jeg havde planlagt. Arbejdede lidt på mine billeder. Gjorde lokalet lidt klar men der gik næppe en time før de første gennemtyggede svampe lå i min mave. Jeg Ville fanme Trippe så åd halvdelen af posen. Røg en joint udaf den foregående aftens rester og åd resten løbende som trippet skred frem. Har læst, at mange finder smagen af svampe meget ulækker, men syntes egentlig ikke det var så slemt. Havde desuden fastet hele dagen hvilket jeg har læst skulle fremme virkningen.

Men Da jointen var reduceret til aske og jeg kunne mærke, den velkendte følelse af gummiagtige lemmer. Besluttede jeg mig for, at tænde op for noget musik og lagde ud med nogle keltiske højlands hits ;) Min kammerat som også er maler, havde lavet et utrolig intenst selvportræt og jeg havde omhyggeligt placeret hans og mine værker rundt omkring i lokalet. Jeg kunne godt mærke tingene ikke just, var som de burde være. Så jeg kastede mig i lænestolen med en forfriskende flaske saftevand og et hoved fuld af forventninger!

Tidsfornemmelsen blev akut lossed i røven så følgende er i en slags atmosfærisk beretning udenfor tid og rum.

(Turen op)
Som jeg sad der i lænestolen og lod mine tanker massere af sækkepibernes klang begyndte der at ske tiltagende forandringer med henholdsvis mit syn, mine høresans og i den grad følelsen af min krop.

En yderst mærkværdig summen kørte konstant i mit hoved. Jeg var helt overbevist om, at det var nervecellerne i min hjerne der gik fuldstændig amok og larmede så meget, at jeg kunne høre det. eller havde jeg måske udviklet SUPERHØRELSE! kunne jeg høre græsset gro! eller var det atomerne i mit øre der gav den gas. Måske ørefolket der holdt megaparty/Qlimax rave! Logik. tid og rum. Alt var opløst. Det lod til, at mit humør undervejs lod sig dominere af denne summen. lige da svampene begyndte at kicke ind blev jeg ramt af Angst og en følse af, at jeg i mit hybris havde undervuderet de psykedeliske kræfter. For det her var fuldstændig vildt.

Min krop var helt låst fast. Min ikke særligt nøje tilrettelagte afspilningsliste var løbet ud og da lyset i vores atalie er baseret på bevægelser sad jeg snart i totalt mørke udover computerskærmen der stod 3 meter fra mig.
Det blållige lys vækkede en mærkelig digital stemning i lokalet.

Jeg gled ind i en tanke parade af sygelige dimensioner og snart var mine øjne lukkede. fuldstændig vanvittige scenerier udspillede sig for mit indre øje. Jeg så gentagene gange mig selv i lidelses situationer. Mit ansigt der blev forstrukket og morfede sig om til alle mulige tænkelige og Utænkelig figure, scenerier hvor jeg som en marionet dukke faldt livløs igennem en blå himmel og det blållige skærs digitale farve satte prikken over I'et for konkret vanvid. Og jeg begyndte så småt, at frygte trippet. frygten blev til angst og jeg fik koldsved og kvalme.

Men midt i dette underbeviste kaos huskede jeg en eppisode eller måske nærmere en læresætning fra Castaneda bogen, Kunsten at drømme: Før, man vinder adgang til indre verden vil man møde vogteren. Det mest hæslige og skrækinagende væsen, Og først når du har nedstirret det og erkendt, at det blot er en simpel myg kan du træde viddere. Jeg FOR op fra min afslappede stilling! og sad sammenbøjet og stirrede udi luften, stadig grebet af angst, men med fornyet styrke. Summen for mine øre blev højere.

(Peak)
Alt i lokalet. borde, loftet og gulvet var som glaseret med alverdens farver. det "Flashede" for mine øjne og gardinerne der omkransede min kammerat (R's) selvportræt blafrede som var der opstået en tornado
i lokalet. Pludselig Morfede R's ansigt sig til noget der mest af alt minder om et Tegnefilms Stunt. Sådan Hvor øjnene flyver ud af hovdet og tungen hænger en halv meter under hagen. Da dette skete lød der et klik i mit hoved og hele lokalet blev til en lang tunnel. Summen i mit Hoved var Konstant og lod til at blive højere og den havde nu også skabt en følelse af, at mit hoved omkring ørene var lavet af smør og blødt lod sig forme af denne summen. denne følelse fornøjede mig og jeg kunne mærke at trippet drejede over mod en langt mere bahagelig stemning.

Jeg lænede mig atter tilbage og summen lod nu til at ebbe ud. mine OEV's Og CEV's var nu også mere afslappede og smukkere. Jeg begyndte at tænke i malerier og nåede frem til nogle scenarier ikke engang Salvador Dali vil kunne genkalde. Mine OEV's havde stadig en lidt uhyggelig karekter, men jeg blev ikke bange for dem. snarrere facineret.

Mens hele rummet bølgede som smeltet smør kom der en slags jokerfigur til syne den dansede for mig og og holdt konstant øjenkontakt. Det samme gjorde jeg den vidste mig nogle andre meget mærkelige sammensætninger iform af figure. det var lidt som om den prøvede at fortælle mig i hvilken retning jeg skulle forme mit maleri. (Altså hvad jeg skulle male) og så var den væk. Jeg ved ikke hvor længe jeg syrede i denne "mellemtilstand" men var helt klar i hovdet.

(Landing)
Det næste jeg husker er at jeg sidder ved computeren og prøver at spore nogle tracks på youtube, men har stadig ikke skyggen af logisk sans. Får dog remset Jimi Hendrix - Voodoo child op og afliver en smøg til de fantastiske toner af jimi's strato. Der var stadig lidt visuals i ny og næ og var stadig meget billedligt tænkende. Jeg følte mig totalt udhvilet. som efter en vidunderlig nats søvn. Jeg var så afklaret med alt. rendte hvileløst rundt i lokalet åd flormelis af æsken og nogle udtørrede rosiner jeg fandt i en pose.
Hørte enigma - age of innocense gang på gang. det er fanme sådan det skal være. syngende indianer, bjergtoppe, verdensfred og langt hår! YES!!! :peace: så mangler vi kun sididada og fællessang på bakken :D

Det var en langt federe og langt mere intens følelse end jeg nogensinde har haft på amf eller nogen anden kombination. Følte jeg havde en gudommelig gnist. Den følelse forekommer så nær nu jeg sidder og skriver der her. Surfing på lykke.

Da jeg tog det første tog hjem kl 5 næste morgen følte jeg at jeg var den eneste der var i live. alle de stakkels mennesker der nu skulle på arbejde. De aner jo næppe hvad livet kan byde på udover penge og økonomisk stabilitet. Jeg smilede venligt. sagde godmorgen til alt og alle, ( :whogives: ) men folk virkede vist til, at have andet i hovdet end, at bekymre sig om den besynderligt klædte galning der nærmest bedriver sodomi med banegårdsskiltet. Så da toget ankommer svæver jeg ind i. kollapser i togsædet og lader min hjerne få lidt fred.

(Konklusion)
Jeg synes det har været en Meget givende oplevelse. Jeg har mødt mine inderste skyggesider og mine mest kærlige og lysende sider. Har ikke fortrudt jeg tog trippet alene. tror ikke jeg ville have haft mulighed for at komme så langt ind i mig selv hvis jeg havde haft en medtripper. Skønt oplevelsen næppe havde været den samme. Men ville gerne have haft nogle at dele al den kærlighed med derefter. Men jeg faldt i søvn med et stort øre-til-øre smil og en følelse af at være "komplet"

Lad dette være fornøjelig læsning og fyr den af med Ris Og/eller Ros. Adjø! :arrow:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2009 22:39 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2007 13:37
Indlæg: 48
Geografisk sted: København
Nice rapport!

Synes du er enormt god til at beskrive, hvad du oplevede, på en sådan måde at man kan se det for sig. Synes også du får rigtig meget med.

Lyder alt i alt som et fedt trip :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jul 2009 02:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2005 00:44
Indlæg: 553
Geografisk sted: 2 km under år 2000
Rigtig god trip rapport. Det lyder som om du også havde lidt at slås med, men kom tilbage med en givende oplevelse alligevel.

_________________
(YOUTUBE) HardtsOnFire: http://www.youtube.com/Hardtsonfire
(SOUNDCLOUD) http://www.Soundcloud.com/Hardts
Historien om Kvadroskidamid: http://www.Facebook.com/Kvadroskidamid


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team