Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 12 maj 2024 03:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 aug 2008 19:30 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
original poster: (P)
dato: 30.01.2001
dosis: 4 gram uidentificerede svampe (Svenske!?)
styrke: ?
setting: Hos venner

bruger rapport:
Det hele statede med at jeg havde spist 1 gram Hawai svampe til en fed fest, det fik jeg dog ikke særlig meget ud af, det eneste var at jeg kunne ryge mere hash end jeg plejer. Nå men nu tager vi en tur på staden. Der spiste mig og 4 af mine venner 4 gram svenske svampe og røg cirka 5 joint og bong 2 gange, i starten sad vi bare og gloede på hinanden og fik os en god griner men det tror jeg dog kun var hashen der gav os den grinner. Efter cirka et kvarter så slog svampene til og de slog hårdt, de slog næsten samtidig med os alle sammen, fordi lige pludselig så fik vi alle sammen lyst til at gå et eller andet sted hen og det tog fandeme lang tid at nå frem til vores første stop som var nede ved søen og sidde der og stene. Fire gram spiser jeg nok ikke igen fordi man ved ikke rigtig hvad man har lavet og hvor mange penge man bruger før dagen efter, jeg havde brugt 3 hundrede kroner på et eller andet (sikkert hash) og en af mine venner havde brugt 6 hundrede på noget han ihvert fald ikke havde med hjem. Så det er sku ikke kun svampene der kostede penge, det var sku også alt det lort man købte i trippet.

WOOOOOORD!!!! (P)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team