Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 maj 2024 12:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Endnu engang
Indlæg: 14 aug 2008 19:28 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
original poster: Trip master
dato: 30.01.2001
dosis: 2,5 gram mexikanske (P. cubensis)
styrke: ?
setting: Hjem

bruger rapport:
Trippet jeg nu vil fortælle om, foregik i fredags (d. 24/11). Jeg havde været til en stor fest hos en pige fra min klasse, men jeg drak kun 2-3 øl. Dog var mit humør helt i top og da jeg tog hjem sammen med min homeboy (Casper), var klokken kun 11.30! Han havde heller ikke drukket så meget, men var også i det fedeste humør. Han var alene hjemme og vi satte os op på hans værelse hvor vi smækkede Stylus Force-Tales from the rails på 1210'eren. Vi blev enige om at lave nogle skitser og bedst som vi sad badet i lys, tegnede skitser og hørte hardcore hip hop beats samt scratches, smed min ven en lille luk-let pose op på min skitse. Indholdet var ikke til, at tage fejl af-det var svampe. Casper spurgte om vi skulle trippe. Først var jeg lidt bange, men nu var jeg jo i så godt humør, at det sikkert ville gå godt. Jeg tyggede den ene halvdel (ca. 2.5 gram), imens Casper spiste resten, der var lidt mere end hvad jeg fik. Da vi var færdige satte vi os ned for at se Stylewars, imens vi ventede på trippet. Den første effekt jeg mærkede, var efter et kvarter hvor det begyndte at suge i min mave, det var vildt griner. Jeg tror, at Casper fik det samme, for han sad og grinede, som om nogen var igang med at kilde ham. Lidt efter begyndte den sugende fornemmelse at fortage sig, og trippet blev kraftigere. Herefter kiggede jeg ikke på uret, men lagde mere mærke til trippet. Jeg kiggede ind i fjernsynet og graffiti malerne så ud til at komme ud af skærmen for at hænge i luften sammen med "deres" toge. Det var totalt syret, men da jeg kiggede på Casper, så han ud til, at være langt væk. Han sad og stirede direkte ind i en væg, som ville han se noget i dén. Jeg sad lidt og kiggede ind i den hvide væg, og så skete der ellers ting og sager. Væggen blev grøn og det så ud, som om den var flydende og at der faldt noget ind i den, så det var ligesom dråber i vand. Ringene gik ud af, indtil de bristede. Nu var mit trip, på sit absolut højeste og det udnyttede jeg godt og grundigt, til at se verden i et sjovere og mere farverigt perspektiv.

På et tidspunkt så jeg mig selv i et spejl, hvor mit spejlbillede bevægede sig rundt i en slags parallel verden, det er meget svært at forklare, men det var helt fantastisk. Senere blev Caspers hvide væg også kviksølv farvet, det var alt for sejt. Mit og tildels også Caspers trip, sluttede omkring kl. 3, hvor vi temmeligt rundt på gulvet fik sat, et bånd med south park på, som vi faldt i søvn til.

m.v.h Trip Master


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team