Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 maj 2024 15:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Bad trip
Indlæg: 14 aug 2008 19:24 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
original poster: Hamp
dato: 30.01.2001
dosis: 2,5 g. Psilocybe mexicana samt ½ gram hash
styrke: ?
setting: Hjem

bruger rapport:
Jeg havde hele dagen igennem gået og spist lidt af mine medbragte hashkager som faktisk virkede ret godt i forhold til mængden der var i. Da det efterhånden var blevet midnat besluttede jeg mig til at spise de svampe jeg hele dagen havde gået rundt og glædet mig til. Jeg fik spist dem og trippet begyndte langsomt at snige sig ind på mig. Jeg gik på chatten og blev rådet til at gå udenfor. Det tror jeg ikke jeg skulle havde gjort ! Det første der skete var at jeg blev uvenner med to af mine venner fordi jeg ville ud. Jeg gik væk fra musikken som ellers hele tiden havde været som et underlag for trippet, det var hellere ikke så fedt! Jeg gik hen på Vejle banegård selvom jeg ikke kan huske hvordan jeg kom derhen. Vi sad så der mig og tog af mine venner hvor den ene havde taget svampe sammen med mig. Han begyndte at få et lidt dårligt trip og jeg begyndte at mene jeg havde fundet meningen med livet! Der gik lidt tid og jeg var af en eller anden grund gået en kort tur ud!
Da jeg kom tilbage stod der to politibetjente og snakkede med mine venner ! På det her tidspunkt fik min ven så meget badtrip at han blev normal ! Jeg derimod gik totalt ned. Jeg vidste ikke hvad de ville og fattede ikke noget. Mine venner havde tidligere på dagen malet noget lovlig graffiti og politiet blev ved at sprøge til det ! De fik lov at se vores ID og så var det iorden. Jeg ville så til at gå af en eller anden grund og da vi sad i et glasskur gik jeg selvfølgelig ind i det, så der kom et brag der skulle kunne vække det meste af Vejles befolkning. Jeg lagde mig så ned på jorden og begyndte at snakke om hvad meningen med livet var og ville ikke med hjem selvom det hele tiden havde været meningen ! Mine venner tog hjem og jeg rejste mig på et eller andet tidspunkt og gik. Det næste jeg husker er at jeg stod ved min bank og prøvede at komme til at hæve nogle penge men der var et skilt hvor der stod et eller andet på som jeg læste som "Døren er åben" Det var den ikke ! Efter det husker jeg at jeg gik ca. 1½ km derfra og var på vej hjem, jeg havde en eller anden idé om at jeg ville gå hjem (en tur på 50 km) men så langt kom jeg aldrig. Jeg fik lige pludselig en eller anden idé om at verden var gået i stå og det for evigt ville være nat (ihvertfald for mig) og jeg ville dø hvis jeg lagde mig til at sove. Jeg havde en eller anden idé om at mit liv ville gentage sig men at jeg samtidig var død og det var ikke en mulighed for mig at gå hjem eller overhovedet komme hjem ! Det hele endte med at jeg gik tilbage på banegården og lagde mig til at sove så godt jeg kunne. Alt i alt kostede den tur mig ud over kagerne og svampene, en taske, en hue, et par handsker, 2 t-shirts, et par strømper, et buskort med 3 klip, noget astmamedicin og en hel masse bidemærker, jeg ikke ved hvor kommer fra, i mit telekort.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team