Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 maj 2024 06:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 aug 2008 19:23 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
original poster: Veggis
dato: 30.01.2001
dosis: 3 gram Psilocybe cubensis
styrke: ++++
setting: Hjem

bruger rapport:
Dato: Søndag 12. november 2000

Level: Kraftige hallusinasjoner, temmelig bortreist.. - Level 4

Setting: Jeg og Stoneman var hos Stoneman & Hjemme hos meg.

Soppen ble tatt 16:30.. ved at vi mixet den i juice med stavmixer. Grei inntaksmåte egentlig. Jeg hadde ikke spist noen ting omtrent hele dagen, og merket de første effektene kl. 16:48. Da begynnte jeg å kile i hele kroppen og glise av masse rare greier jeg så da jeg lukket øynene. Vi satt å så på TV - på Discovery, ett bilprogram. Det var helt sinnsykt å se på bilene og farten i det prøgrammet. Bilene kom ut av skjermen og jeg fikk en sinnsykt speeda føelse i kroppen av å se på det.. Jeg var på vei opp mot noe som ble en skikkelig INTENS sopptur.. Vi satt å hørte på Dj. Tiesto - Magik 5, ett bra album til tripping. Rommet vi satt i pulserte og endret kontinuerlig farge. Etterhvert begynner håret mitt å bli merkelig å ta på - får liksom den lette gode føelsen i det igjen. Vi sitter å ser på plakaten på døra og ser ett ansikt inni der (som i virkeligheten ikke er der), og resten av plakaten er sinnsykt 3-dimensjonal og spaca. Jeg hadde på meg en rød & orange ullgenser som Sto!
neman fikk litt noia av. Selv så jeg hvordan stoffet i den var 3-dimensjonalkt vevd. Jeg synes det er fett med litt sterke trippy farger.

Etterhvert fikk vi lyst til å gå ut, men vi visste ikke om vi skulle tørre pga. at vi kunne møte på folk. Men etter en stund gikk vi ut alikevel. Det var intenst å være ute og føle kraften i naturen. Alt var stort og enormt, og på himmelen danset enorme 3-dimensjonale lys og geometriske figurer. Asfalten vi gikk på levde og hadde flere lag nedover i seg. Mens vi gikk trodde Stoneman at han mistet tennene sine - Jeg har munn full av løse tenner sa han. Det viste seg å være noen sukkertøy han tok før vi gikk ut. Vi gikk videre mot Mustad, og over motorveien. Brua over motorveien var helt sinnsyk, asfalten var transparent, og jeg trodde jeg svevde midt i løse lufta over bilene som kjørte under meg. Etterhvert kom vi oss ned til mustad-veiene, og der pissa vi. Det var i seg selv en ganske spaca opplevelse. Nå begynnte det å bli skikkelig heftig - jeg så masse wireframe-porter og gjerder langs veien jeg måtte gå gjennom. Landskapet så ut som ett krigslandskap og på motorveien så !
det ut som det kjørte noen militærbusser med noen enorme flakkende lys på taket. De var helt jævelige å se på. Stoneman ville gå videre innover veien, men jeg orket ikke og gikk tilbake. Det regnet litt, og det var skikkelig ekkelt å være ute. Regnet som kom i ansiktet kjentes ut som om jeg fikk vevd ett edderkopp nett i ansiktet. Stoneman skulle gå rundt sa han, men jeg forstod ikke det i det hele tatt og valgte derfor å snu. Da jeg gikk tilbake sto det en tanks med lazer-sikte utmed veien jeg gikk, og jeg fikk litt noia. Jeg trodde det var krig, og så grønne soldater over alt. Dessuten så jeg helikopterer på himmelen. Jeg bestemmte meg på å gå hjem, og gjorde det. Jeg møtte bare en syklist på veien, men følte at jeg hadde noen soldater etter meg hele tiden. Da jeg skulle inn igjen vare hele døra full av nøkkel-hull og jeg hadde litt problemer med å finne det rette, men det gikk. Inni kjøkkenet stod det en person - naboen min. Hun så ut som hun var fra en annen planet, og !
det lyste en grønn aura rundt henne, og kjøkkenet var fullstendig wire
frame med masse flakkende lys, og det så ut som om jeg var inne i ett romskip. Jeg gikk fort inn på rummet mitt og låste døra for å unngå å snakke med naboen.

Vel inne igjen ble alt bedre.. Noian om krig og millitærmenn forsvant, og jeg klarte etter ca. 5 minutters fikling med PC'en å sette på noe musikk. Dj. Tiesto - Lost treasures, Creatures of the deep var det første jeg hørte på.. Jeg la meg nedpå senga og trippet jeg så intenst at jeg ikke var meg selv. Jeg hørte mye mere av musikken enn vanlig, og nå vare det musikken som styrte meg. Hallusinasjoner og stemning endrert seg med musikken. Jeg følte at jeg fikk strøm i meg av en av sangene, og en annen fikk jeg føelsen av at masse tennisballer spratt rundt inni rummet. Tiden stod stille, og hver eneste sang varte en evighet og repirerte seg x antall ganger inni hodet mitt. Det var lydene som fikk meg til å tenke sånn. Jeg klarte nesten ikke å bevege meg og jeg lå å vrei meg i senga. Tingene i rummet var nå ugjenkjennelig, og fløyt i ett meg hverandre. PC-Skjermen randt utover vegga. Jeg prøvde å se på klokka noen ganger men jeg hallusinerte så kraftig at jeg hadde problemer med!
å se tallene, men kl. 19:40 og noe rundt der sitter igjen som en meget seig tidsperiode. På en av sangene kjente det ut som om jeg sank nedover i senga - litt ekkel føelse egentlig.

Jeg trippet nå så hardt at jeg var i sentrum av universets 5. dimensjon. Energi-nivåene mine hadde gått over fra å være i den 3. dimensjonale verden og opp en hva man kan kalle Astralverdenen, eller den 5. dimensjon. Det var INTENST å være der.. MEGET INTENST er ordene jeg har på det. Det må oppleves, det fnnes ingen måter å beskrive det på. Det er intenst og hardt! Hallusinasjonene er helt sinnsyke og enorme. Jeg fikk også etterhvert svaret på en del av universts gåter. Hele essensen i universet var at det var bygd opp av Koffein. Koffein lå til grunn for alt som fantes. Det var en tanke jeg hadde, men senere fikk jeg viteat det Kjærlighet alt var bygd opp av. Den astrale verdene (som jeg velger å kalle det) var byggd opp av rein energi, og jeg følte energien. Energien, eller Kjerligheten som jeg like gjerne vil kalle det gjennomsyret alt, og jeg følte at man hvis man skal klare å oppleve EKTE KJERLIGHET må en slik trip til. En TRIP på SOPP MÅ til om man skal oppleve den EK!
TE kjerligheten, og jeg håper jeg har klart å ta med meg litt av den tilbake til livet mitt.

Etterhvert ble musikken slutt, og alt ble bare sinnsykt inntenst.. Det regnet ute,og jeg hørte regndyppene lage musikk i hodet mitt. Jeg måtte på dass og hadde skikkelig problemer med å klare å gå dit. Dassen så ut som om den sugde alt som kom ned i den og spylte det ut i universet. Jeg hadde problemer med å stå, og jeg følte ikke kroppsdelene mine som vanlig.. Beina mine visste jeg nesten ikke hvor jeg hadde. Etter toalettbesøket klarte jeg å sette på en CD til.. Klokka var nå 20:xx og jeg la meg igjen nedpå senga.. Jeg forsøkte å tenke på folk og hvordan det var å ikke trippe, men tanken var helt umulig. Jeg så enorme katedraler og gjentakende mønstre som er helt utenkelige hvis de ikke oppleves selv. Det var som å se universets innerste energier. Da klokka var 21 landet jeg sakte men sikkert.. Ting ble etterhvert det faste og vanlige igjen, og jeg hadde en enorm glede i meg. Det var sinnsykt godt å lande etter en så hard trip. Nå følte jeg kjerligheten enormt og så masse !
fete hallusinasjoner på plakatene i rummet. Plakatene levde, og opp av vannet kom masse delfiner.

Jeg hadde landet nå klokka 21:15, og tok meg en dusj. Det var sinnsykt godt! Følte meg litt småspaca i hodet enda og disse ettereffektene henger gjerne i noen timer. Jeg hadde rotet ganske mye med kjørne mine og ryddet det også. Lagde meg litt mat, og snakket med Stoneman. Han hadde også hatt en fet tripp hvor han opplevde Gud!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team