Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 04:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 apr 2024 11:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 apr 2024 10:36
Indlæg: 0
Efter at have hørt så meget om den fantastiske rus, ville jeg selv prøve Oxy.
Fik skaffet en 80mg pille som jeg knuste fint, delte i 10mg doser (jeg har en vægt til formålet), og blandede i et glas danskvand (har læst at det skulle hjælpe med at bryde depoteffekten).

Spiste et måltid en times tid før indtagelsen af første dose (det er som tommelfingerregel altid godt at spise noget inden et trip, (uanset hvilken substans) dog ikke LIGE inden, da det kan påvirke optageligheden.)
Tog første dose på 10mg omkring kl. 16 om eftermiddagen. Og røg en lille pind, mens jeg ventede på at effekten skulle slå ind. Det var som nævnt min første gang med Oxy, så jeg startede ud med en minimal dose. Efter en time kunne jeg dog stadig ikke rigtig mærke noget, så jeg tog 10mg. mere. Nu begyndte jeg at blive træt og doven. Som når man er super træt om aftenen og ikke rigtig orker noget. Dog uden nogen form for eurfori eller rus i øvrigt. Hmm.. ikke lige den effekt jeg havde håbet på. Jeg drak en kop kaffe og gik mig en lille tur for at friske lidt op. Da jeg kom hjem igen var der gået ca. en time efter den sidste dose, og jeg følte mig klar til at tage endnu en dose på 10mg. 30mg var jeg nu oppe på. Nu måtte der da ske noget.

Eftersom jeg stadig ikke mærkede det store, tændte jeg op i en pind igen. Herefter begyndte det at gå ned af bakke. Ca. en time efter sidste dose blev jeg ramt kvalme. På et tidspunkt var det lige før jeg kastede op. Stadig træt og doven lagde jeg mig ind på sofaen for at hvile mig. Her blev jeg så liggende fra kl. 19 til 23.30, indtil jeg gik i seng. Simpelthen fordi hver gang jeg rejste mig, blev jeg ramt af kvalme igen. Jeg fik dog klemt lidt aftensmad ned med stort besvær. Stadig uden rus og eufori. Lå og tænkte på om mit ubehag kunne have noget at gøre med at jeg havde røget den pind. Tvivler dog på at den gjorde det alene, for den var ikke så stærk, og efter et par timer kunne jeg mærke at jeg ikke længere var skæv, dog forblev kvalmen og ubehaget.

Så ja, i stedet for at få en dejlig rus, fik jeg mig en sygedag på sofaen.. Oxy er nok ikke for alle. Det var i hvert fald min sidste gang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 apr 2024 18:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2015 12:08
Indlæg: 27
Jeg har fået det i forbindelse med operation og får det præcis på samme måde. Har generelt den reaktion med stærk smertestillende. Det er helt normalt at blive træt og få kvalme/kaste op af oxy :) der er mange der ikke rigtigt kan tåle den slags.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team