Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:52


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Tramadol
Indlæg: 09 okt 2015 22:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Triprapport 9-10-15.
Stof: Tramadol (Tradolan 50mg)
Dosis: 100mg

Står op klokken 8.40 efter en meget rastløs sporadisk nattesøvn.
Tager 2x50mg piller tramadol umiddelbart efter. Jeg tygger pillerne og sluger med vand. 5 min efter spiser jeg en banan, for at starte fordøjelsen op.
20 min inde begynder jeg at mærke lidt, men det kan lige så godt være placebo.
40 min inde kan jeg helt sikkert mærke min humør har løftet sig, samt at en lækker kropsfornemmelse spreder sig.
Jeg sidder i min lænestol med min kat på skødet og ser modern family. En svag men nærværende kropseufori spreder sig fortsat, og jeg hygge mig virkelig. En varm og bedøvende fornemelse breder sig, hvilket passer mig godt da jeg dagen før slog min ankel ret hårdt i mod en træramme. Smerten i anklen forsvinder, og erstattes af en generel følelsesløshed i kroppen.
80 min inde rejser jeg mig og går ud for at spise morgen mad.
Min balance er uden tvivl under angreb, hvilket hurtigt afsløre sig da jeg rejser mig fra stolen. En sjov følelse der stadig er under kontrol.
Efter morgenmaden stener jeg noget mere serie. Det tager godt og vel 1½ timer efter indgift før en egentlig opiat high sniger sig ind på mig. Mild og subtil men mærkbar, og jeg begynder da også at klø en smule.

120 min inde kan jeg ikke følge med længere, og vil helst bare lukke øjene, så jeg slukker for modernfamily, og sætter noget spansk chill out musik på. Det er ret så lækkert bare at sidde der med katten i skødet og nyde fremmet udenlandsk musik.
Det slår mig at rusen føles "beskidt" og langt underlegen nogle af de stærkere opiater, som oxycodon eller heroin, men stadig langt renere og federe end alkohol, suprise suprise. Jeg får optur over tanken om at prøve et nyt drug for første gang, noget jeg ikke har gjort længe.

Jeg ved ikke hvor længe jeg sidder og drømmer mig væk i musikken, men på et tidspunkt beslutter jeg mig for at lave noget mere produktivt. Så jeg rejser mig for at foretage nogle opkald, og udføre nogle praktiske ting på hjemmefronten.
Da jeg er færdig chatter jeg kort med min fætter over facebook, inden jeg går igang med at lave kyllingfrikadeller. Resultatet bliver ganske udemærket taget i betragtning af det er første gang jeg laver det, og stadig er små påvirket.
Klokken er blevet omkring 2, og erfare det meste af bedøvelsen er væk da jeg kan mærke min ankel igen. Jeg beslutter mig at tage et fodbad.
Svag eufori bølger stadig igennem min krop, men intervallerne bliver længere og længere, og en svag kvalme er begyndt at opstå. Kvalmen er dog intet i forhold til den jeg får af heroin, men euforien kan ligeledes heller ikke måle sig med det store H på nogen måde.
Jeg har noget der minder om en svag hovedpine uden det gør decideret ondt, og mine øjene føles udtørrede.
16:25: afslutter nu min triprapport da jeg næsten er helt nede igen.
Konklusion: Tramadol er et ganske udemærket stof. Det tager noget tid før opiat aspektet kommer ind i billedet, men rusen er tilgengæld også lang (6-14 timer Erowid).
Euforien er mild med karakter af MDMA. Kropseuforien er meget svag i forhold til heroin eller oxycodon, og suset de stærkere opiater giver er helt udeblivende.
Kløen og kvalmen på 100mg var minimal men mærkbar.
Alt i alt en positiv oplevelse jeg har tænkt mig at gentage med en højere dosis næste gang.

Opdatering: I løbet af aftnen udviklede jeg en moderat hovedpine med karakter af migræne. Det endte med at jeg gik tidligt i seng fordi lys og lyd forøgede smerten. Hovedpinen varede varede indtil næste aften, og var også meget træt selvom jeg sov 1½ time til middag.
Jeg kunne faktisk mærke smerten igennem mine drømme om natten, hvilket var ret ubetryggende og ikke noget jeg har oplevet før.

Så desværre kommer jeg nok ikke til at eksperimentere mere med Tramadol alligevel. Hovedpinen er ikke rusen værd til at gentage for mit vedkommende.

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Tramadol
Indlæg: 12 okt 2015 15:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 dec 2011 20:21
Indlæg: 47
Hej,

Har du overvejet at dele din dosis op i små dele og indtage den lidt efter lidt med ca. 20 min mellem hver interval? Det er eftersigende den ideelle måde at indtage tramadol på, når det er til rekreativt brug. Det gav mig virkelig en dejlig, rimelig tung følelse af bliss det meste af aftenen - havde så også røget en joint og taget 200 i stedet for 100.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Tramadol
Indlæg: 01 jan 2017 21:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2017 17:54
Indlæg: 5
Hej Hypnos.

Super fint indlæg, tænkte om du evt. eller andre kan vare mig på nogle spørgsmål? Tog som dig 100 mg. Tramadol for omkring en uge siden, men havde en lettere kvalme hele dagen efter, og ubehagelige livlige drømme, vågnede meget og svedte. Er det normalt? Overvejer at tage 100 mg. i aften.

Mit sprøgsmål er, da jeg har været på sertralin hver dag i nogle måneder, men er stoppet for 10 dages tid siden, om det alligevel kan have en effekt på tramadolen? Plus at jeg får quiteapin til at sove på hver nat, tager det dog ikke imens jeg tager tramadol, men kan det alligevel have en indflydelse? Eller er det bare mig der bekymrer mig?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team