Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: En nat på H
Indlæg: 19 maj 2009 00:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jul 2008 00:25
Indlæg: 2
Substans/er: heroin
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Ca. 1/2 g brun heroin, 6-7 øl, en bane coke

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Hos en ven, rigtig ked af det efter stort personligt tab.

Triprapporten
Jeg havde kort tid forinden mistet en meget nær ven, og var meget langt nede. Havde tidligere på aftenen været til forskellige former for fest, hvor jeg havde stået for mig selv og forsøgt at drikke mig ned.

Tog hjem til en kammerat, hvor vi sniffede et par baner coke og snakkede. Senere på aftenen røg jeg heroin for første gang. Jeg har altid været nysgerrig omkring det stof og vidst, at hvis jeg kom i nærheden af det ville jeg tage det. Det var således ikke nogen impulsiv beslutning, selv om det heller ikke ligefrem var planlagt.

Jeg røg først et par baner i træk. Så gik der vel ti minutter, hvor mit ansigt begyndte at klø tiltagende meget. Jeg fik svært ved at formulere mig ordentligt, begyndte at få propper i ørene og føle en slags undertryk i hovedet.
Efterhånden som jeg fortsatte med at ryge faldt jeg ind i den nok dybeste grad af påvirket jeg nogensinde har været. Jeg tænkte ekstremt langsomt, var ikke i stand til at samle tankerne om noget som helst, men lod mig bare flyde med. Det lyder formentlig ikke særlig sjovt, men det var noget af det mest behagelige jeg har oplevet, og lige det jeg havde brug for i den situation jeg var i. Følelsen var meget lig den følelse man har når man er lige på grænsen imellem at være vågen og falde i søvn: varmt, trygt, blødt og på et punkt, hvor man bare kan give slip. En følelse af at være pakket ind i vat og have nogle andre til at passe på sig - og så i timevis.

Senere på natten fik jeg stærk kvalme og skulle kaste op gentagende gange. Jeg fik derved lejlighed til at opleve, hvor lammet min krop egentlig var: jeg bevægede mig ekstremt klodset, følte at alle led var stive og alle lemmer enormt tunge. Samtidig havde jeg ingen motorik, og gik bokstavelig talt ind i væggene.

Trippet varede vel ca. 8 timer, hvor der jævnligt blev spædet til. Da jeg vågnede næste morgen var jeg stadig svimmel, men følte at jeg var vågnet op af en drøm. Jeg kunne tænke igen, hvilket ikke var udelt behageligt.
De næste par dage var jeg svimmel, træt, deprimeret, havde ondt i led og muskler og afsindig ondt i maven. Det tog vel ca to døgn at komme helt af med, og yderligere et døgn før dagligdagen føltes helt behagelig igen.

Jeg ved endnu ikke helt, hvad jeg fik ud af natten. Jeg forstår helt klart godt hvorfor nogle tager heroin når alting bliver for meget, for det fungerede fuldstændig som hvis man havde en pauseknap til sit liv. Det er trygt og varmt, og man skal ikke tage ansvar for noget. Jeg har gjort det et par gange siden, og det er en stor gave, at kunne komme lidt væk fra alting for et øjeblik.
Omvendt kan jeg også godt forstå, hvorfor det kan være farligt. Fristelsen til at kravle ind et sted, hvor der er varmt og trygt, er kæmpestor, og det er ikke svært at forestille sig, hvordan det kan udvikle sig til en afhængighed. Samtidig syntes jeg ikke, at turen ned igen var helt smertefri, og det bliver desværre ikke bedre de næste par gange.

Om det kan anbefales? Ja, helt klart, men pas på. Du ved hvor det kan ende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 maj 2009 17:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 nov 2006 19:21
Indlæg: 8
Fed rapport. Det lyder som en virkelig fucked up anledning til at udsætte sig selv for et nyt stof, men det ironiske er, at det er i de stunder man ofte er allermest lyst til at køre helt ud til kanten og skrige af afgrunden.

Hvad man kan bruge det til, er jeg heller ikke helt klar over. Jeg har selv prøvet heroin hen over en aften, hvor jeg senere var til stående indiekoncert, imens jeg sov og vågnende í glidende overgange. Ret behageligt og surrealistisk. Kan sagtens nikke genkendende til minusoplevelsen, der er indbygget i at tage heroin.

Håber forresten, du har fået dit tab på afstand.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2009 04:26 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2006 15:19
Indlæg: 79
Geografisk sted: København N
er 0,5g heroin ikke ret meget at indtage på en aften/nat?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2009 11:08 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2005 09:17
Indlæg: 1752
Chiller-Dog skrev:
er 0,5g heroin ikke ret meget at indtage på en aften/nat?

Teoretisk set ja, men hans rygeheroin var næppe af den reneste, farmaceutiske kvalitet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 nov 2009 16:54 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2006 15:19
Indlæg: 79
Geografisk sted: København N
Men god trip rapport! Hvor mange mg røg du af gangen og hvor ofte gjorde du det? Jeg føler at rusen kun varer i 10-15 minutter og at man så er en smule afslappet bagefter men slet ikke så behageligt som du beskriver... Tror det har været noget ret urent jeg har røget.. Men redoserede du mange gange eller stoppede du med at ryge da du nåede her:

Efterhånden som jeg fortsatte med at ryge faldt jeg ind i den nok dybeste grad af påvirket jeg nogensinde har været. Jeg tænkte ekstremt langsomt, var ikke i stand til at samle tankerne om noget som helst, men lod mig bare flyde med. Det lyder formentlig ikke særlig sjovt, men det var noget af det mest behagelige jeg har oplevet, og lige det jeg havde brug for i den situation jeg var i. Følelsen var meget lig den følelse man har når man er lige på grænsen imellem at være vågen og falde i søvn: varmt, trygt, blødt og på et punkt, hvor man bare kan give slip. En følelse af at være pakket ind i vat og have nogle andre til at passe på sig - og så i timevis.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2009 01:56 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 dec 2009 01:50
Indlæg: 32
Geografisk sted: Vordingborg / Ottawa, Canada
Pæn trip-report! :D Nedturen har jeg dog aldrig haft, men det varierer nok fra person til person - rusen ved at ryge varer hos mig nogle timer, men jeg får ondt i hovedet af røgen (kan være det er min form for disse "tømmermænd"), så jeg sniffer helst - og her er der hverken hovedpine eller ubehag bagefter. :)
Derudover er det meget almindeligt at kaste op første gang man prøver H - det blev jeg advaret om. Mærkeligt stads, det heroin! :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team