Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ond stener
Indlæg: 12 sep 2008 14:23 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2006 16:44
Indlæg: 121
Geografisk sted: Lyngby
Substans/er: Kratom
Setting: ude
Var du sammen med andre: jov
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
5g

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Dagnen startede med at mig og 3 af mine venner havde taget tidligt til kbh for at købe hash, kratom og morning glory frø.
Mig og to af mine venner t og s tog hjem til t for at veje hashen og dele den op, vi beslutede os for at drikke noget af kratomet.
Vi havde fået lidt over et havlt g kratom resin gratis og valgte at smide det ned i noget kogene vand og guffede det, det blev opløst menget nemt bortset fra lidt bundfald og smagte let bitert.

Ca. 10-20 min efter syntes jeg at jeg følte en let erofori og en mild bodyload.
vi sad og hørte psy trance og jeg havde meget godt med bare at side og slappe af lytte til musikken. effekten var dog så lav at jeg var i tvivl og det var placebo eller jeg var påvirket, mine venner følte sig heller ikke super ramt så vi besluttede at lave noget the med 15g af pulveret, ned i kryden og koge ca. 30 min.
vi havde intet filter til at filtrere kratomet fra så vi guffede det bare med plante matriale i, det smagte af bitter røv.

Vi beslutter og tage ud for at få noget at æde og ruller en joint til turen.
efter jeg havde taget et par hvæs af jointen følte jeg en meget læker erofori og var samtidig pænt tung i kroppen og kan huske at jeg blev rimlig liderlig på det tidspunk men ville på ingen måde havde kunne overskue vild krævende sex.
Vi vader hen til et supermarket og køber os noget mad. vi kan ikke tage tilbage til t da hans mutter snart kommer hjem og beslutter at sætte os over til varme stedet (et sted udenfor hvor der bliver blæst varm luft ud fra et kraftvarmeværk)
Da vi sætter os er vi alle sammen vildt smaderet men stadig med en let eroferi, mine ben begynder at klø og når jeg klør igen begynder de at klø endnu mere, jeg kan ikke rigtig tænke og mig og mine venners samtaler bliver utroelig kogeren. (jeg tror det er her jeg er mest påvirket af kratomen).
Efter ca. 30 min finder vi ud af at vi i hvert fald ikke skal på druk den aften så vi tager hjem til mig får noget rigtig mad og ryger joints og bong resten af aftenen.
Da vi var kommet hjem til mig var jeg stadig utrolig sløv meget mere end normalt med hass og vi var næsten alle sammen ved at falde i søvn alt for tidligt.

Alt i alt er kratom ikke det fedeste stof i verden imo. jeg synes den første times tid var mega nice men resten af dagen var jeg bare fuldstændig done, jeg overvejer at prøve det uden hass for at se om comedownet bliver mildere.
Jeg tror den værste setting for dette stof ville være på arbejde, til fest eller genneralt bare et sted hvor man gerne vil havde meget energi.
Den beste setting ville nok være et værelse fyldt med puder, stille og roligt musik og noget godt sativa dommineret skunk.

[Edit, de værste stavefejl rettet og stort punktum sat efter punktum - FarmerFyr]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team