Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 dec 2013 18:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Substans/er: Peruvian Torch (Meskalin)
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Nej
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne:
55 gr. tørret Peruvian Torch (50/50 grønt skind og lyst kød)

Pulveriseret og puttet i Gelatine kapsler = 61 stk. "00"

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Jeg havde planlagt trippet i en mnd. og havde ikke indtaget andet en et par øl og 2 joints i måneden op til.

Triprapporten
kl. 12:00 Jeg startede med at indtage de mange piller ved hjælp af 3 glas vand og en banan.

kl. 12:41 var jeg endelig ferdig med at spise alle pillerne.

De næste 2+ timer kunne jeg fornemme lidt uro i kroppen og fornemmel af der skulle ske noget, men jeg havde absolut ingen kvalme el. mave smerter, så jeg satte mig og spiste lidt "Doritos oste chips" og enkelte stykker slik.

kl. 14:53 noterede jeg at trippet begyndte med hallusinationer der minder lidt om svampe men ikke så "sløret" men det var en lidt anden oplevelse fx. stirede jeg på en dør, hvor jeg fik indtrykket af at skiftevis fik billeder fra højre/venstre øje/hjerne halvdele.. det lignede at døren bevægede sig 10cm frem og tilbage.

kl. 15:11 Jeg syntes at trippet var "koldt" og slet ikke mdma agtigt som jeg havde læst nogle steder, så jeg indtog 2x 50mg Tramadol (som jeg får på recept) for at få mig til at slappe lidt af og fordi jeg nydder det sammen med svampe. men i det sekund jeg to dem fik jeg en pludslig bølge af kvalme og kastede op i munden, og løb ud på toilet og spyttede ud + kastede mere op.. men kun chips og de 2 trammadol kom op fordi kaktussen var passeret fra mavesækken og videre ud i tarm systemet.

da jeg var ferdig med at kaste op kunne jeg virkelig mærke at trippet var ramt når jeg kiggeede rund så jeg glimt af lys, som jeg også af og til ser på høje mængder af nogen typer cannabis.

jeg er gennerrelt mega skuffet over stoffet da jeg følte at jeg trippede på Amfetamin:

Jeg havde 2 par tykke sokker, overals, undertrøje, t-shirt, langærmet skjorte og en stor tyk hættetrøje på og radiatorene på max. og stadig frøs jeg.. :(

kl. 22:21 tager jeg 4gr Thai shrooms for at se om jeg kan få lidt positivt ud af min Trip-weekend, jeg havde læste at Mescalin, shrooms og LSD har en hvis grad af cross-tollerance men jeg tog chancen, jeg fik ingen shrooms trip overhovedet..

--------

men idag 17:33 (dagen efter) er jeg stadig smadret og mildest talt skuffet, og det var nederen at være 1-2 timer inde i et LLAANNGGTT trip når man ikke kan lide trippet..

Jeg savnede: Varme og græden fra Shrooms, MDMA og Opiater og jeg var ikke vildt imponeret over OEV og jeg havde ingen CEV (som er noget jeg elsker ved shrooms)

skal man ha noget ud af det tror jeg man skal kombinere det med et andet stof fx. shrooms el. mdma..

Ps: Jeg kan informere "WinterMute" der i en tråd i forummet mente at jeg ingen Boller havde :wink: at efter trippet havde jeg "krympe boller og pik" igen en refferance til Amfetamin (men med amf. plejer det at være dehydrering der er skyld i dette)

Jeg tror det er mit sidste experiment med dette stof og glæder mig til at tage et shrooms trip op 3-4-5 uger..

mvh. Bright..

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2013 19:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 maj 2010 22:06
Indlæg: 957
Geografisk sted: Syd for Skagen
Det lyder til at have været halv tamt :|
Oplevede du ikke kvalme ud over der du tog de piller?

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Bekendtgørelse om euforiserende stoffer
Cannabis Guide

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2013 21:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
jeg havde kun kvalme lige da jeg kastede op og jeg er helt overbevist om at det var kroppens reaktion på optagelse af meskalinen og ikke kaktusen der generede mave-tarmsystemet..

hvis større dosis giver mere af det sammen, så skal jeg ikke nyde noget, havde trippet været kraftigere havde det været et helvede for mig i alle de timer..

Shrooms er "the shit" i forhold til Kaktus og det har fået mig til at tænke på at måske er LSD heller ikke noget for mig: langt trip som mange prøver at forsøde med MDMA aka "candy-flipping"

så næste gang jeg har lyst ti at experimentere vil jeg prøve at ryge DMT men jeg er ikke helt klar ti det skridt endnu.. :gud:

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2013 21:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 maj 2010 22:06
Indlæg: 957
Geografisk sted: Syd for Skagen
Syntes du da at trippet var for længe?

Hvad var det egentligt du havde forventet af trippet :D

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Bekendtgørelse om euforiserende stoffer
Cannabis Guide

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2013 22:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Jeg jeg havde forventet en følelse af velvære med OEV og CEV..

Det indtryk jeg havde fået fra andre var en MDMA-agtig følese med lidt mere farverige visiuals en shrooms, og måske en ændring i opfattelsen af lyd og tid.

Jeg er sikker på at man kunne trippe den dobbelte mængde af hvad jeg gjorde men, jeg her erfaringer med mange ting og
hvis jeg opnår et trip ved middel dosis, vil en højere dosis give mig mere ef det samme, og ikke en helt anden oplevelse..

PS: Shrooms kan man dosere for lavt så man ryger ind og ud af trippet men det er kun ved meget lave dosis og mens man er inde i trippet føles det stadigvæk godt.

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2013 22:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 maj 2010 22:06
Indlæg: 957
Geografisk sted: Syd for Skagen
Citat:
Jeg jeg havde forventet en følelse af velvære med OEV og CEV..

Sjovt, det havde jeg massere af

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Bekendtgørelse om euforiserende stoffer
Cannabis Guide

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2013 23:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
OEV havde jeg en del af men 0 CEV og den kolde følese jeg nævnte tidligere..

Det kan være produktet, men det virker til at være et reelt produkt men i teorien kunne det være en ikke aktiv kaktus der havde fået sprayet RC på de tørede stykker men det tvivler jeg meget på..

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2013 00:21 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2011 21:44
Indlæg: 256
Det lyder som om da haft et ret mildt trip. Der er svært at forudsige, hvor meget meskalin der er i hver batch, så måske du har fået noget svagt.
Jeg har haft voldomme visuals, både OEVS og CEVS når jeg har været på meskalin. Men ligesom du skriver, synes jeg ikke min tidsfornnemse ændrer sig mærkbart. Det er langt trip og det synes jeg giver mulighed for at sykke ned i nogle dybere tanker. Du kan følge den samme trås i lang tid og det kan nogle gange give nogle åbenbaringer.
Der er klart mit forutrukne psukedeliske stof, fordi det er langsomt og roligt på en eller en måde. Hvis svampe er en vigummi, er meskalin er dtort, tykt stykke mørk chokolade. OG som I ved kan man ikke sammenlige vingummi og chokolade ;)
Anyway, ærgerligt at du ikke fik en god oplevelse med det.... hver sin smag. Hvis du har lyst til at prøve igen på et tidspunkt er der et bare andre gode råd: Du skal faste mindst 4 yimer før indtagelse, så maven er helt tom. Lad være med atblande andre stoffer med det (især ikke Tramadol), heller ikke svampe. Meskalinen skal have lov til gøre sit abejde selv.

_________________
When I die, since I'm a real skeptic, I'm gonna gripe to the lord and make sure I get back my original investment when I'm reincarnated (Batou)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2013 03:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Jeg tror jeg holder mig til svampe, de passer rigtigt godt til mit temperament, det er ret svært for mig ikke at blande med Tramadol når jeg tage dem fast imod smerter og har gjort i årevis.

men nej normalt er jeg heller ikke fortaler for at blande stoffer med mindre man har 100% styr på hvad man laver (og alligevel kan det gå galt)

Jeg har fundet frem til at når jeg tager svampe kan jeg redosere 2 gange, fx. 1½ time efter indtagelse af primer dosis og igen 3 timer efter indtagelse af primer dosis og der ved forlænge og intensivere trippet.. mens redosering under come-down giver absolut ingen trip.

Har du en "varm" (happy) oplevelse på Kaktus el. har du også et "koldt" trip ?

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2013 04:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2011 21:44
Indlæg: 256
Har du en "varm" (happy) oplevelse på Kaktus el. har du også et "koldt" trip ?


Øh det er svært at svare på. Det var ikke happy happy, regnbue, enhjørning, nej. Det var meget lærerigt og jeg følte mig fuldkommen tryg under hele processen. Jeg ved ikke om jeg vil sige at det var "koldt", for jeg havde mange, stærke, dybve følelser under det. Men jeg synes heller ikke meskalin-ånden er specielt venlig :D Den lægger ikke fingre imellem :D Det var varmt på den måde at jeg altid var tryg, men koldt på den måde at det også viste mig nogle mørke sider ved mig selv. Men det synes jeg egentlig ikke er kulde. Jeg synes ikke det kan stilles op som koldt og varmt. Havde du det fysisk koldt under trippet?

_________________
When I die, since I'm a real skeptic, I'm gonna gripe to the lord and make sure I get back my original investment when I'm reincarnated (Batou)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2013 13:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 dec 2013 16:08
Indlæg: 113
Lyder som om du ikke har fået nok kaktus.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2013 01:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Substans/er: Peruvian Torch (Meskalin)
kl. 15:11 Jeg syntes at trippet var "koldt" og slet ikke mdma agtigt som jeg havde læst nogle steder.....................................

jeg er gennerrelt mega skuffet over stoffet da jeg følte at jeg trippede på Amfetamin:

Jeg havde 2 par tykke sokker, overals, undertrøje, t-shirt, langærmet skjorte og en stor tyk hættetrøje på og radiatorene på max. og stadig frøs jeg.. :(




Yep Jeg fysisk frøs under trippet og havde jeg ikke været erfaren tripper, frygter jeg at man kunne være blevet rigtigt deprimeret over at trippe uden en glad følese og så fryse imens.. + taknen om at der måske var 10 timer tilbage af trippet..

nu er det en uge siden mit kaktus trip og jeg går og glæder mig til mellem jul og nytår el. ugen efter nytår (har fri fra job) så skal jeg hygge lidt med shrooms :gud:

Jeg vil ikke udelukke at en højere dosis ville ha givet meg en bedre oplevelse men jeg higer ikke efter at gøre det iegn..

Ps: jeg var self. glad og veloplagt da jeg intog kapslerne med kaktus kl. 12 middag, efter at ha sovet godt..

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2013 14:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 maj 2010 22:06
Indlæg: 957
Geografisk sted: Syd for Skagen
Jeg bemærkede også den fysiske kulde du beskriver. Den var faktisk rigtig ubehagelig, men gik over da temperaturen i rummet steg.
At der så var 35°C dagen efter :lol:

Hvad angår den glæde du ledte efter, så mener jeg at have læst noget omkring Torch, er den kaktus der har mindst af ekstra alkaloider.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Bekendtgørelse om euforiserende stoffer
Cannabis Guide

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team