Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 okt 2009 22:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 sep 2009 15:32
Indlæg: 137
Substans/er: 90 g Peruvian Torch
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Tørret på forhånd og vejet af i mindre portioner

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Langt ude på landet, alene på en gård i rigtig lækkert rygerværelse med masser af mærkelige ting, masser af film og musik samt to kvælerslanger. Herudover var der indkøbt rigeligt fråder og sodavand

Triprapporten
Det hele startede for en uges tid siden. Min kammerat C og jeg begyndte at snakke om at prøve noget nyt, og vi undersøgte mulighederne for diverse stoffer; valget faldt på meskalin. Efter lidt søgen rundt, fandt vi frem til en butik på Nørrebro, og jeg tog ind i butikken en dag før skole og købte 90 g. Den store aften var den følgende søndag.

Jeg havde ikke røget nogle dage, så var blevet godt rygetrængende, og da lørdag aften var fri, tog jeg ud til T. Hans sted var perfekt, da han bor alene på en gård, og da vi har røget derude et hav af gange. C kunne først komme dagen efter. Lørdagen gik med at ryge nogle piwer og stene TV.

C kom omkring halv 11 næste dag. Ingen af os havde spist morgenmad, men vi satte os til at lave nogle toast, mens vi begyndte at indtage kaktussen. C og jeg lagde ud med at spise 15 g hver, mens T i sidste øjeblik også ville være med, men nøjedes med 10 g til at starte med. Derefter rullede vi os en joint, som vi røg mens vi ventede. Efter lidt over en time, besluttede C og jeg os for at spise endnu 10 g hver. Smagen var så ækel som noget kan være, men ned kom det. Herefter smuttede C og T på tanken for at købe yoghurt, og jeg satte mig til at pulverisere 10 g kaktus: det gjorde det noget nemmere at få kaktussen ned, det smagte ligefrem godt.

Herefter bliver det svært at huske præcis hvad der skete hvornår, men jeg prøver så godt jeg kan:
Efter vi havde spist yoghurten, satte vi os til at rulle en joint. C var den eneste af os, der havde en voldsom kvalme, men efter jointen var kvalmen ved at gå væk. Der var nu gået ca. 2,5 time siden vi startede. Vi kunne så småt begynde at grine af ingenting, og lyset blev mere interessant. Samtalerne blev drejet over på svævende emner som universet, livet, opfattelsen af vores kroppe o.lign. Det var som om jointen satte gang i det hele, men der var selvfølgelig også gået et godt stykke tid siden indtagelsen af det første kaktus.

Der gik ikke længe, så kikkede S og D forbi og snart efter også K, T’s sambo. På dette tidspunkt var meskalinen virkelig slået ind, og vi blev enige om, at vi var ved at blive skudt af sted i hver vores rumraket på en rejse til fremmede verdner. Efter lidt over 3 timer havde vi indtaget al kaktussen, vores pupiller var kæmpestore og det føltes som om ens øjne var ved at hoppe ud af hovedet på en. Musikken fik os til at slappe helt af, og alt efter tempo og tekst faldt og steg humøret kraftigt! Vi oplevede alle tre CEV, som var helt fantastisk: De bestod af de mest ekstreme mønstre af alle de farver man nu kan komme på, jeg kan huske at sort, lilla og hvid gik meget igen, ligesom grøn, blå, rød, gul og hvid drønede forbi i vild fart, mens de skiftede retning og mønstre konstant. Når man åbnede øjnene, bølgede de forskellige ting i værelset på en besynderlig måde, ligesom skyggerne pludselig blev meget interessante og fik tingene til at antage sjove former.

Når TV’et var tændt, gik vi nærmest alle tre i trance: Alt var så fascinerende, specielt var det fedt at se ting som Mythbusters, hvor der foregik en masse syrede ting. Indimellem lagde vi os ind i værelset ved siden af. Her havde T to Kongeboaer, som vi fik til at krybe rundt på vores ansigter, arme og halse. Det var vildt fedt at mærke deres muskler stramme sig om en, ligesom deres tungers spil på ens hud gav de bedste kuldegysninger. Når vi ikke havde slangerne fremme, lå vi og vred os på sengen og op af hinanden på alle mulige måder; det var en stor gang kluddermor. Alle berøringer føltes som små eksplosioner, og bare det at køre en finger ned over armen kunne udløse et latterbrøl.

Da vi havde trippet i ca. 5 timer, var meskalinen ved at nå sit højdepunkt. S og T sad og rullede joints med jævne mellemrum, ligesom vi røg cigaretter i et væk. Bare det at føle røgen ned gennem halsen var fascinerende og fantastisk. Det skal siges, at vi på dette tidspunkt fuldstændig havde mistet tidsfornemmelsen og ikke kunne huske, hvad vi lavede for 5 minutter siden. Bare det at ryge én cigaret, tog ifølge os selv en halv times tid. Havde det ikke været for S og D, havde vi nok heller ikke fået aftensmad, idet vi havde siddet og proppet os med slik og sodavand hele dagen, uden egentlig at føle sult.

S, som aldrig har prøvet andet end hash, prøvede af og til og ville føre seriøse samtaler med os – hvilket selvfølgelig var fuldstændig umuligt. Han kunne ikke forstå, at det skulle være så svært, hvorfor han blev en smule muggen, hvilket specielt for mit vedkommende gav startskuddet til en serie dårlige tanker, som kom og gik med jævne mellemrum. Jeg kan huske at jeg prøvede at forklare ham, hvordan jeg havde det: Min krop var i den rigtige verden sammen med ham. Min underbevidsthed var den der talte til ham, uden at jeg behøvede at tænke over det, mens den befandt sig i et lag mellem den virkelige verden og mine tanker. Mine tanker/min sjæl var langt væk (skudt af i en rumraket, som vi blev ved med at sige) og var på den vildeste rejse gennem den 4. dimension, lidt a la South Park-afsnittet ”Major Boobage”, hvor Kenny tripper på kattepis. Bagved det hele sad jeg og kiggede gennem en glasrude ind på alle disse universer, som min eksistens befandt sig i, hvilket gjorde det svært at overskue, endvidere at føre en samtale.

Da klokken nærmede sig 8, ca. 9 timer efter vi startede, begyndte de forskellige ting virkelig at bølge rundt. Mosaikken på badeværelset antog de mærkeligste former, blev til slanger der krøb rundt over det hele og til vinduer i en kirke, ligesom opfattelsen af lyd var meget alternativ; vi kunne nærmest selv skrue op og ned inden i vores hoveder. S og D var ved at smutte hjemad, og efter de var kørt, blev der dejligt stille og roligt. Vi var stoppet med at ryge joints, da C og jeg var begyndt at snakke om, hvornår vi var i stand til at køre hjem. Vi var efterhånden ret trætte af at være så langt ude at trippe, som vi var, og desuden skulle C hjem at aflevere bilen til sine forældre omkring kl. 23. Timerne gik, og vi troede flere gange, at nu var det lige ved at være ovre, men hver gang sendte meskalinen os ud på en ny rejse, lige så kraftigt som tidligere. Da klokken blev 22, begyndte vi at pakke vores ting. Vi havde nu en rimelig god kontrol med vores kroppe og tanker, selvom vores øjne stadig var store som møllehjul. De vilde trip aftog i styrke og der gik længere tid mellem dem.

Tre kvarter senere mente C, at han nu godt kunne køre hjem, og vi trillede af sted. Det skulle vise sig, at vi stadig var meget påvirkede!! Turen hjem var et helvede, og oven i vores tilstand, begyndte det også at regne og kort efter kom der også slud ned fra himlen. Vi var heldigvis et godt stykke ude på landet, så vi mødte ikke mange biler og kørte maks. 40 km/t. Turen hjem plejer at tage ca. 20-25 minutter, men i vores tilfælde tog det os 45 min. Vi fik sat bilen hos C’s forældre og begyndte herefter at trisse hjemad til os selv.

Da vi hver især fik lagt os i vores senge, regnede vi med, at søvnen ville skylle ind over os, men det skulle vise sig, at meskalinen slet ikke havde sluppet os endnu. Først kl. 3:30 faldt jeg i søvn, og C fortalte mig dagen efter at han havde ligget søvnløs til kl. 9 om morgenen. Jeg havde dermed trippet i ca. 15,5 time mens C sagde han havde kunnet mærke det lige til han faldt i søvn kl. 9 – altså ca. 22 timer! Det værste var, at vi begge havde ligget og haft det rigtig dårligt, indtil vi faldt i søvn. Personligt følte jeg det som om, jeg balancerede på grænsen til at blive sindssyg, idet jeg ikke følte mig påvirket, når jeg havde åbne øjne, men så snart jeg lukkede dem, hørte jeg stemmer og forestillede mig de mærkeligste, ulækre ting. Inden jeg faldt i søvn, lå jeg og håbede inderligt på, at jeg ville vågne op og være normal.

Alt i alt var det et rigtig vildt trip. Vi så, mærkede og forestillede os ting langt over vores fatteevne, men vi har nok taget alt for meget, eller også skulle vi ikke have blandet det med joints (selvom det gav et rigtig vildt pift!). Det var specielt deprimerende, at det tog så lang tid at komme ned fra trippet igen – vi havde regnet med, at det kunne tage op til 12 timer, fra vi begyndte, hvilket dog viste sig ikke helt at passe, på trods af, at T havde indtaget ca. 20-25 g og C og jeg hver især havde indtaget ca. 30-35 g.
Meskalin er ikke noget vi umiddelbart har lyst til at prøve igen, men det vil tiden vise os... :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 okt 2009 09:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2004 17:47
Indlæg: 1308
Geografisk sted: København
Rigtig god triprapport! Det lyder til at have været noget af et trip!

Lige det med slangen havde nok skræmt mig fra vid og sans i sådan en tilstand hehe...jeg fortrækker at ligge og nusse med en sød pige :D

Ærgeligt at i skulle hver til sit inde i kom helt ned fra trippet. Det havde nok været lidt sjovere at i kunne ligge og snakke om tingene.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 okt 2009 11:57 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 sep 2009 15:26
Indlæg: 0
Fed rapport, og er helt sikkert enig med BehindMind! Det er en rigtig god ide at snakke om tingenge når trippet er ved at aftage :)
Glæder mig til Roskilde 2010 :D Der skal jeg have meskalin!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 okt 2009 18:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 sep 2009 15:32
Indlæg: 137
BehindMind - Jeg var også MEGET i tvivl om vi skulle have dyrene frem, men pludselig lå C og T med dem, og en af dem kravlede over på mig: herefter var de et hit ! Fuck det var fedt .. Men vi har også siddet med dem et utal af gange, når vi har røget, så var heldigvis tryg ved dem :D

Jeg var heller ikke helt stolt af, at vi skulle hver til sit, men han skulle sove hos kæresten og jeg hos mine forældre .. Desuden troede vi ikke, at trippet kunne holde os vågne . Men vi har lært af det her, og planlægger det bedre næste gang, that's for sure!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2010 23:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jun 2009 00:53
Indlæg: 130
Geografisk sted: byen
lyder som et nice trip, kender godt det at man for nogle sindssyge tanker på vej ned fra trippet og bare håber man ville vågne. For mig plejer det at hjælpe hvis jeg har en joint eller en smøg, i det hele taget noget jeg kan optage mig selv med uden at det er for besværligt. Nogle gange kan det også hjælpe bare at snakke med nogle venner men det ender som regel bare i nogle endnu skøre samtaler end tankerne i hovedet XD. har dog aldrig prøvet meskalin selvom jeg snart skullle få en pyoto kaktus. men jeg har prøvet massere af svampe og lsa frø :)P. Men jeg synes også generelt at det er "hårdt" at trippe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2010 19:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2005 00:44
Indlæg: 553
Geografisk sted: 2 km under år 2000
God rapport.
Jeg jeg synes jo også I skulle ha kommet ordentligt ned fra trippet sammen, i stedet for at adskilles på dén måde.. Og køre bil? fy!...

Jeg havde selv på et tidspunkt en lidt uheldig oplevelse med meskalin hvor jeg tog 30 gram i en dose, efter en lang sløv uge med lidt sygdom og rastløshed i kroppen. Det resulterede i ca 2 timers interessant trip med visuals og mærkelige sindstilstande, men derefter totalt udmattethed.
Jeg var så nødt til at lægge mig ned og forsøge at sove fordi jeg var så smadret, men hver eneste gang jeg lukkede øjnene, så jeg de mest virkelighedstro ulækre rådne væsener, døde og sygelige - rage ned efter mig, som havde jeg åbne øjne og kiggede op på dem.

Det stod på i ca 7-9 timers tid mens jeg prøvede at sove, hold kæft et mareridt. Det gik helt galt fordi jeg ikke havde forberedt mig ordentligt på trippet, og jeg vil også sige at selv om jeg var helt smadret, så skulle jeg ha tvunget mig selv til at stå op, evt drikke masser af kaffe eller lign. og tage toget ud til endestationen så at sige, nu havde man jo købt biletten..

På Hawaiian Baby Woodrose (LSA) kan det også være svært at sove, men ikke det samme mareridt som på meskalin vil jeg mene.

_________________
(YOUTUBE) HardtsOnFire: http://www.youtube.com/Hardtsonfire
(SOUNDCLOUD) http://www.Soundcloud.com/Hardts
Historien om Kvadroskidamid: http://www.Facebook.com/Kvadroskidamid


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2010 23:35 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2010 21:37
Indlæg: 29
Geografisk sted: Grenå
Biologen:
Hvis jeg må give et lille hint, fra mine erfaringer med LSD (som selvfølgelig ikke er det samme, men synes det lyder som det næsten samme princip!).

Jeg vil anbefale at tage det om aftenen (imellem 19-23 måske), og så måske en rar dag, hvor man har meget overskud, er super glad for sine omgivelser, har gennemtænkt om der kunne komme konsekvenser ved forskellige ærinder (at skulle noget, det er utroligt stressende, synes jeg!).
Så kan man have fede visuals udenfor med vennerne, fordi mørket har nemt ved at fremprovokere dem, og de bliver meget kraftigere end om dagen, og meget pænere.

Det var bare lige min lille uddybning af "set-and-setting". Det har virket for mig på mine 7-8 gode LSD trips, men har ikke tænkt over det på de sidste 2 dårlige jeg havde.

Håber det bliver en lille hjælp! :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2010 19:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 sep 2009 15:32
Indlæg: 137
Tak for inputsne!
Fluemyg, umiddelbart lyder mørket ikke så tillokkende på mig, må jeg nok indrømme. Men det kan da være, at jeg skal prøve at foreslå det næste gang! :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 apr 2010 22:54 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Og lige for at komme med en lille bemærkning til det at tage psykedeliske stoffer om aftenen/natten (gælder specielt ved LSD pga. varigheden af trippet), er at være GODT udhvilet, så hovedet er klart og frisk og ikke gå og være småtræt. For der kan gå længe inden man får den mindste smule søvn, og det er ikke specielt fedt når man om natten, mens man tripper, er sindssyg træt, dvask, udmattet og stadig har flere timers trippen foran sig. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2010 02:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Rigtig god rapport, fed læsning :)

@unb - Hørt!
Lige et spørgsmål til din lille bemærkning (undskyld til trådstarter hvis det er upassende); er det farligt/skadeligt på nogen måde at lægge sig til at sove midt i et trip? Er selv havnet i situationen, hvor trippet varede længere end jeg egentlig havde regnet med, og blev efterhånden rigtig træt - på trods af at der var fest i mit hoved. Det udviklede sig til et slags badtrip, jeg bare gerne ville have overstået. Men jeg turde ikke lægge mig til at sove, da jeg mindes at have hørt, at man kan gå i koma :l

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2010 11:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2009 20:39
Indlæg: 1416
Geografisk sted: Strawberry Fields
Det skal du sgu ikke være bange for Shambhala. Fysisk er der stort set aldrig sket nogen skader på folk, på grund af LSD, det eneste der kan tage skade er psyken. Ellers skal man op i doser, der er 100 til 1000 gange stærkere end det man normalt tripper på.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2010 16:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Nej man kan ikke komme i koma af at trippe og så lægge sig til at sove. Men for mange er det rigtigt svært at lægge sig til at sove da der som du siger "er fest inde i hovedet". Tror det vil være en lidt spøjs oplevelse hvis man nu fx. vågner hurtigt igen, og så tripper :)
Men reelle fysiske farer er der ikke ved at falde i søvn mens man tripper.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 apr 2010 23:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Nu har jeg aldrig prøvet ret hårde stoffer, men jeg følger altid nogle bestemte huskeregler, når jeg er påvirket:
-Tænk ikke alt for negativt
-Undgå klamme billeder i hovedet
-Nyd trippet, du må ikke ønske, at det skal slutte, for så får du det dårligt
-Hvis du får det dårligt, bliver bange eller lign., så snak med en rigtig god ven.

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team