Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 jan 2013 06:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 dec 2012 04:29
Indlæg: 23
Substans/er: LSA, MDMA (mod slutningen)
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
Der var tale om Hawaiian Baby Woodrose, 6 frø. Efter nogle timer blev der indsuffleret et par baner MDMA.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Dette var første gang jeg prøvede et stof udover alkohol og marijuana. Jeg havde dog researchet en del omkring psychedelia.

Triprapporten
Nogle venner og jeg selv havde aftalt, at vi skulle prøve noget psychedelia en dag, og havde anskaffet os nogle Hawaiian Baby Woodrose frø. Generelt var jeg meget spændt på at få prøvet det med de andre (der dog havde prøvet det før).

Det var dog en helt tilfældig dag, da jeg mødtes med en ven på hans kollegie, og vi sammen gik op og sad med nogle af hans venner, der blæste MDMA. På daværende tidspunkt kendte jeg ingen af dem, og eftersom jeg dengang selv holdt mig fra alt, der hed narko, var det vel reelt ikke særlig trygge omgivelser. Måske var det netop dette, der fik mig til at sige ja, da min ven (lad os kalde ham S) spurgte om jeg ikke kunne tænke mig at prøve noget LSA. Jeg tror, S var bange for, at jeg skulle føle mig udenfor, når nu alle de andre sad og blæste, og jeg ikke kendte nogen.

Jeg ville dog godt have en ven med mig på mit trip, og fik skrevet med en anden ven, M, om at han skulle komme forbi hurtigst muligt. Da han havde accepteret røg mine 6 frø i munden, og jeg tyggede på dem en god halv time (forfærdelig smag de har, forresten). En sød pige, der har erfaringer med LSA, sagde "god tur" til mig da jeg tog frøene, og af en eller anden grund hang det bare ved.

Første fase inkluderede en smule kvalme. Nogle af mine venner kaster op når de tager det, men det har jeg aldrig gjort, og kvalmen forsvinder overraskende hurtigt. Det første jeg mærkede var en overvældende bølge af energi. Jeg har faktisk aldrig rigtig haft så meget energi før, selv ikke efterfølgende, hverken på kokain eller MDMA. Jeg kunne slet ikke sidde ned. Jeg begyndte livligt at snakke med folk, og var i godt humør. Det har nok også været sjovt for dem, at se sådan en fremmed knægt være helt væk. Jeg besluttede mig så for, at disse drenge skulle have et læs æbleskiver - dét er sgu hygge! Jeg gik ud og smed æbleskiverne i ovnen i et fælleskøkken. Jeg prøvede desperat at læse, hvor længe de skulle have, men måtte give op. 8 minutter lød dog realistisk, og jeg var ret overbevist om, at der stod 8 et eller andet sted på posen. Min tidsfornemmelse var på dette tidspunkt ikke helt sig selv, så det var nogle meget lange 8 minutter der gik før jeg tjekkede på dem, og fandt ud af, at jeg ikke havde tændt ovnen. Nå, om igen, og denne gang med succes. På et tidspunkt ringede de oppe fra værelset for at høre, hvor jeg blev af, og da jeg desperat forsøgte at svare dem med munden fuld af mad (havde svært ved at forbinde dét, at jeg spise, med dét, at jeg ikke kunne tale) troede de jeg var ved at blive kvalt i min egen tunge eller noget, og løbned og hentede mig. Æbleskiverne var dog færdige (efter yderligere 20 min) og jeg kunne nu servere god gammeldags, dansk julehygge for disse fremmede mennesker der sad og tog narko.

Efter en mindre evighed (i al fald i mit sind) ankom M, og tog hans frø. De virkede hurtigt, og han røg helt ud i hampen. Han sad og stirrede ud i luften, og fortalte mig, at han følte sig som om han var vand. Senere satte han sig også ud i bruseren, da det havde udviklet sig til et bad trip.
En anden ven, F, kom også forbi og sagde hej, og morede sig meget over min tilstand. Rusen af energi var ikke forsvundet, og det var umuligt for mig at sidde stille i en sofa, så jeg vendte og drejede mig. F fortalte mig, at vi lever i fortiden, da der går en lille smule tid fra ting sker til hjernen opfatter dem, og denne tanke lejede med min hjerne på alle mulige skøre måder, og fik mig til at indse, at alting allerede er sket inden jeg finder ud af det, og at jeg dermed ikke selv har kontrol over mine egne handlinger.

På dette tidspunkt var tidsfornemmelsen helt gal. Jeg kunne finde på at sidde og kigge på et ur, og se hvordan tiden sneglede sig afsted, og selv under alle efterfølgende trips har det aldrig været så slemt, men på tidspunktet var det ganske underholdene, og jeg var overbevist om, at jeg havde været på værelset i over en hel dag. M fik det bedre, og vi gik ned i en nærtliggende Lidl. Musklerne i mine ben føltes som gummi, og det var svært at gå normalt, men jeg formåede at komme ind i butikken. Her blev jeg overvældet at lyset og farverne. Jeg gik rundt og gloede som en anden idiot, da alting virkede så tillokkende. Chipsposer direkte strålede i alle regnbuens farver! Alting var fascinerende! Jeg endte med at købe en masse ting, jeg ville have spist, hvis jeg var skæv, men som jeg alligevel ikke gad røre på LSA. Jeg prøvede et tyggegummi, og smagen var så overvældende intens at jeg blev nødt til at holde tyggegummiet ude af munden efter at have taget et par tyg.

På dette tidspunkt havde jeg ramt trippets plateu, og kunne godt mærke, at det var en smule på vej ned - troede jeg i al fald, men i bagklogskabens lys fortsatte effekten et par timer endnu. LSA havde dog givet mig en svag sjæl, og som sagt var alting alligevel allerede sket i forvejen, så jeg tog nogle baner MDMA, og kom helt ovenpå igen. Energien var overvældende, og der var godt humør. Omkring her begyndte jeg at lægge mærke til musikken (noget hårdt og elektronisk) og selvom det er langt fra min genre, lød det fantastisk. På den ene side var det fantastisk med noget dakke-dak, og det fik energien igang, nok grundet MDMA'en, men LSA'en havde stadig virkning, og musikken fyldte hele rummet på en meget fysisk og nærværende måde der næsten var visuel. Aftenen fortsatte med god musik, gode samtaler og nye bekendtskaber.

Dette var et rigtig godt første trip, der efterlod mig med en smag for meget mere. Særligt imponerende var det, at det føltes som om det varede i godt og vel et helt døgn, mens det dog kun varede en 6-8 timer alt i alt. Desværre har jeg aldrig haft et lige så godt trip på LSA efterfølgende.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team