Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:05


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 nov 2012 17:34 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
Substans/er: LSA
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
14 hbwr LSA frø, i the. Jeg havde pillet skalden af.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Jeg var spændt og glad før trippet

Triprapporten
Jeg havde prøvet at spise 4 skrællede frø før, men oplevede ikke andet end små kramper i benene og mild eufori. Det var et af mine første trips, og jeg vidste ikke hvad det indebar at trippe. Efter den anden anden gang hvor jeg ikke mærkede det store, ville jeg have et ordenligt trip, og spiste dobbelt så mange før som manden i butikken sagde jeg skulle. Det er ca 2 år siden, og jeg var 17 på det tidspunkt. Under trippet var jeg sammen med 5 venner som var skæve, men ellers ædru. Ingen andre end mig vidste noget om psychedeliske stoffer, og det var en stor fejl.

Jeg havde med besvær fået skrællet og smadret frøene og puttede dem herefter over i en kop the. Det smagte væmmeligt. Men så slemt var det heller ikke (ingen ting i forhold til fx. kaktus). Jeg drak theen på tom mave, og der gik heller ikke mere end 10 -15 minutter før det begyndte at virke. Jeg fik et kraftigt tankespin, hvor jeg blev en smule bekymret over, om jeg havde spist for mange frø. Min lejlighed begyndte at få helt andre farver og jeg så flimmer over det hele, præcis ligsom hvis man indstiller kanaler på et tv, jeg blev lidt shokeret over den stærke virkning og prøver nærmest at distrahere mig selv ved at spørge de andre om vi skulle gå over til fakta og det synes de er en god idé. Da vi kom uden for var det som om, at det løftede mit humør lidt. Det var dejligt at mærke vinden på huden og, jeg synes faktsik at trippet måske blev lidt godt her. Det var en rigtigt syret følese at gå, fordi at mine ben var gummiagtige. Mens vi gik over i fakta begyndte jeg at få nogle onde tanker, og jeg tror trippet begyndte for alvor at gå ned af bakke. Jeg tænkte tanker som "hvad synes mine venner om, at jeg bare tripper helt vildt, og synes de måske ikke det var mærkeligt at jeg var ude af stand til at føre en ordenlig samtale med dem?.

Da vi kom over i fakta blev jeg helt overvældet af alle de smukke farver og fantastiske produkter man kunne købe. Jeg gik lidt væk fra mine venner fordi jeg ville kigge på nogle varer længere fremme i butikken, efter lidt tid hvor jeg ikke kunne bestemme mig fik jeg øje på mine venner, som jeg var sikker på, stod og pejede på mig og snakke om at jeg var helt væk, og at de ville stjæle mine ting og at de ikke synes om mig i det hele taget. Jeg blev meget ked af det og skræmt så jeg løb/gik meget hurtigt ud af butikken. Jeg stillede mig uden for indgangen for lige at samle tankerne og ryge en smøg. Da mine venner kom ud spurgte de mig om der var noget galt og sådan, og jeg fortalte dem hvad jeg havde oplevet i butikken. Så begyndte de at berolige mig, og fortælle mig at de slet ikke kunne finde på at tænke sådan, men jeg troede inderst inde ikke på dem. Ligepludslig på vejen hjem ringede min telefon, og det var min far. På en måde tænkte jeg YEEES! for min far er virkelig cool, men så fik jeg det dårligt da jeg havde taget telefonen. Han spurgte mig om en masse ting og jeg fattede ikke en brik, og svarede bare mmmjjaaaaaaaaaaaaah.. Så han kunne sagtens høre der var noget galt.

Jeg tror den telefonsamtale og episoden i fakta fik min psyke til at flække, for da vi kom inden for ingen havde jeg det SINDSYGT dårligt. hele min krop var klistret af sved, jeg havde ingen balance, tankerne fløj rundt i hovedet på mig hurtigere end jeg kunne opfatte dem. Jeg satte mig ned i en stol og stirrede ind i vægen men så var det som om at malingen blev blæst af væggene, og jeg blev fedtet over det hele. Jeg var fuldstendig ude af den og besluttede mig derfor at tage et bad. (folk i lejligheden var rystede, og en tog hjem) Da jeg endelig havde fået kæmpet mit tøj af, og stod halvnøgen foran vennekredsen mens jeg talte fuldstendig i sort, havde jeg glemt hvad jeg skulle. Men da det gik op for mig at jeg skulle i bad gik jeg derud. Lige da jeg tændte bruseren var vandet en dejlig tempratur, men det hjalp ikke. Jeg var nu 100% sikker på at jeg var sindsyg. Jeg tænkte tanker som "nu skal jeg være dopet op på medicin resten af livet, fordi jeg ikke kan være normal, og bare holde mig til øl" men jeg blev forstyrret af, at vandet i bruseren blev pisse varmt, og det føles som om at strålerne borede sig ned i mit kranie. Jeg slukkede for vandet og væltede ud i gangen som var fuldstendig mørkelagt, undtagen en lys-stråle der kom ud af dørspionen. Det var ufatteligt smukt. Jeg fik tøj på og gik ind til mine venner. Og lige så hurtigt som trippet kom, gik det væk igen.
Jeg fik flokken til at gå hjem, undtagen min bedste ven (på det tidspunkt). Jeg var self. meget rystet og ked af det bagefter, men det hjalp enormt at snakke det ud.

ALT for høj dose, og for lidt forberedelse.
Men er glad for at have trippet i med mig i rygsækken, og er glad for at jeg ikke slog det ned med benzo eller andet

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 nov 2012 20:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 feb 2012 21:01
Indlæg: 97
Har selv haft en lignende oplevelse med LSA, dog ikke helt så ubehagelig som du fortæller. Det er så fucking mærkeligt når man ikke kan tænke klart og slet ikke finde ud af at have en samtale med folk! :wink: Dog i mit tilfælde også noget af det sjoveste jeg har prøvet :P

_________________
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 nov 2012 22:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
Ja, men jeg har lært, at jeg bare skal acceptere at jeg er ude af stand til at snakke. Og så skal folk omkring en self. også være sat ind i, at man måske ikke kan fatte en skid :D

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2012 01:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 maj 2010 20:39
Indlæg: 206
Geografisk sted: op'i'dig
Lyder som et noget kaotisk trip, godt du havde din ven til at snakke med bagefter :)

Citat:
Min lejlighed begyndte at få helt andre farver og jeg så flimmer over det hele, præcis ligsom hvis man indstiller kanaler på et tv


Det har jeg også været ude for et par gange på HBWR og det er bestemt ikke rart, men en ting der plejer at virke dæmpende på det (for mig ihvertfald) er at ligge sig ned og lukke øjnene og forestille sig vær enkel prik som et objekt eller mønster, det gør det en smule lettere at overskue.


Mvh
PåSyre

_________________
Acid... Acid... Acid... Acid... Acid...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team