Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 apr 2012 17:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 feb 2012 21:01
Indlæg: 97
Substans/er: Substans/er: LSA (I form af Hawaiian baby woodrose) og lidt hash
Setting: Hjemme eller hos ven
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
Dosering og anden information om substanserne:
10 hawaiian baby woodrose frø fra Hawaii og en smule hash.


Forberedelser:
Det hele startede for et par måneder siden. Mig og en af mine venner, lad os kalde ham for ``S´´. Var kommet til at snakke lidt om at vi skulle prøve noget nyt. Jeg kom hurtigt i tanke om, at jeg for noget tid siden, havde læst en artikel i M!, hvor de havde bedømt lovlige stoffer, og havde bedømt netop Hawaiian baby woodrose, som det bedste. Vi besluttede os da hurtigt for, at det var sådan nogle vi skulle have fat i. Vi søgte lidt rundt på internettet, og fandt da en fyr fra Hawaii, som selv dyrkede planterne og solgte gode frø. Vi bestilte da 50 frø.

Der gik noget tid og vores frø var ikke kommet endnu. En dag fik jeg en E-mail fra sælgeren, som skrev at han havde haft lidt problemer med at få produceret nok frø, og han hurtigst muligt ville sende dem.

Der gik lang tid og inderst inde, troede vi at han havde taget røven på os. Men så pludselig en dag, ringede S til mig og sagde at de nu lå i hans postkasse, og til vores store overraskelse havde vi fået 100 frø (Glad… Det tror jeg sgu nok).

Nå, men nu kom dagen så hvor vi skulle prøve frøene, Det var fredag den 13! Aaargh! S havde taget et par frø to dage før, bare lige for at prøve og havde da kun haft gode erfaringer med dem. Jeg tog hen til ham, efter jeg havde fået fri fra skole, og vi begyndte da at gøre frøene klar til indtagelse. Vi startede med at pille de yderste behårede skaler af. Der efter, gnubbede vi dem godt i hænderne, med salt under vandhanen og til sidst, for at få det sidste væk (Altså hvis der altså var noget) brændte vi dem kort med en lighter.


Triprapporten
Triprapporten:
Vi indtog herefter frøene, klokken er da omkring 15.45. Vi satte os ned og beskæftigede os skiftevis med at se tv og høre musik. Vi mærkede ingen former for kvalme/dårlig mave, som man tidligere har læst så meget om.

Vi havde nu ligget i godt 1 time og 45 minutter, og var ved at blive en smule halv sultne, så vi ringede efter noget mad. Efter maden, kunne man godt begynde at ane en effekt af frøene (men det skulle hurtigt blive vildere). Vi besluttede os for at gå en tur udenfor og vi begyndte at gå lidt rundt mellem de forskellige rækkehuse på kollegiet. Hurtigt kunne vi mærke at vores hjerne ikke virkede som den plejede, da vi bare gik rundt i cirkler mellem de forskellige huse og tågede. Vi var på vej ind til S igen, da hans nabo kommer ud og spørger om vi ikke kommer ind til ham og gamer lidt LOL. Det sagde vi ja til, og hurtigt sad vi hos S nabo. Jeg spiller ikke LOL, så jeg sad bare og kiggede på de andre spille. Det fandt jeg i min tilstand meget sjovt, og grinede som en sindssyg, det syntes de andre var meget sjovt, så de sad bare og små grinede af mig og S. Der kom flere mennesker til og jeg blev da enig med nogen af dem om at vi skulle hen og have os en joint, da jeg kunne mærke at effekten af frøene var ved at stilne af og at jeg tidligere havde læst at en joint ville kunne sætte gang i det hele igen.

Efter jointen, tog vi tilbage til S nabo, hvor de alle stadig sad. Jeg kunne mærke jointen virkelig havde hjulpet. Og nu gik det først løs. Min hjerne slog fra, og jeg var en helt anden person. Jeg tænkte ikke rigtig, men sad bare og grinede af alt, og havde det mega sjovt. S nabo og de andre i rummet, syntes at det var sjovt at mig og S bare sad der og grinede, så der blev sat en youtube video på, med nogle dyr, hvor der var blevet lagt menneske stemmer på, som bare sad og snakkede om alle mulige random ting. Jeg grinede nu HELT vildt meget. S var på daværende tidspunkt gået hen til sin ejen lejlighed, fordi at der kom nogen for at købe hans Xbox (Som han mærkelig nok fik solgt i den tilstand han var i). S kom hurtigt tilbage med pengene fra Xboxen og vi grinede alle sammen længe over at den var blevet solgt til en dreng, som havde taget sin far med. :-)

Indtil nu, havde dette været et rigtig godt trip, men det blev ændret nu. Efter videoen med dyrene, følte jeg at jeg havde grint min hals i stykker. Det gjorde lidt ondt og jo mere jeg tænkte på det, jo mere gjorde det ondt. Jeg fik følelsen af at jeg ikke kunne sluge mit ejet spyt og gik derfor lidt i panik. Jeg gik udenfor, for at brække mig og drak derefter et glas vand og en dåse iste. Det var meget svært at komme ud af dette stadie af angst. Men med lidt hjælp fra S, fik han mig til at tænke på positive ting igen. Og hurtigt efter var det da glemt. Vi satte en film på ``The Simpsons movie´´, som jo selvfølgelig føltes ekstra sjov. Tit fald jeg væk fra virkeligheden, og boede i en stund inde i mit ejet hoved, hvor jeg for mig selv digtede små rim om min oplevelse. Dette var i sandhed en mærkelig oplevelse. Sådanne oplevelser oplevede jeg flere gange, også mens jeg sad og snakkede med folk, hvor jeg pludselig bare var fraværende og kiggede mærkeligt rundt i rummet. Effekten af frøene forsvandt herefter lige så stille over en times tid, og jeg blev lidt mig selv igen. Under hele forløbet, havde vi hørt musik og jeg har virkelig aldrig hørt noget så smukt!

Herefter tog vi hen på Kollegiets bar og hyggede os natten lang :D

Tusinde tak fordi at i gad og tage del i min første oplevelse med LSA, håber at det har været spændende at læse om mine oplevelser.

MVH.
CVML :)

_________________
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team