Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:23


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 jan 2012 12:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 sep 2011 12:08
Indlæg: 2
Substans/er: Frø + mdma + hash + bajere
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du alene?: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
2.5 frø - 0,1g mdma - 6-8 bajere - 3 hiv af en joint

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Spiste frøene med en kammerat

Havde kun fået middagsmad + kage den dag

Triprapporten
Hej med jer.

Jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg vil fortælle historien, har bare lyst til det.
Men det har helt seriøst været den mest underlige/blæste aften jeg har oplevet.

Det er første gang jeg prøver frøene - ved ikke hvilken type det er, men det var nogle små brune hvor skallen skulle pilles af, og derefter skulle frøene tygges godt og grundigt. Min kammerat havde prøvet dem før, så han vidste godt hvad det var.

Det kan være en anden kammerat som var med til festen og som er bruger herinde, bidrager med et indlæg.
Han var helt clean den nat, så han oplevede mig fuldt ud.

Jeg deler historien op i tid, så godt som jeg nu husker det.

20:45
Vi starter hos min kammerat i en lejlighed, hvor ham (vi kalder ham D) og jeg spiser frøene. D fik 2 og jeg 2½. Vi gemte yderligere to frø til en 3. kammerat, som skulle have haft dem, men han bakkede ud senere på aftenen, og på det tidspunkt han bakkede ud, synes vi det var for sent at spise dem. For ellers havde vi spist dem også.
Der var en anden kammerat og veninde tilstede også, som bombede og sugede lidt emma/amf - ligegyldigt info..

21:15
Vi drager afsted til druk/narkofest, hvor der er 15 andre
På vej i bilen får jeg en smule kvalme som varer i 15-20 min, derefter mærkede jeg ikke mere til det i løbet af aftenen/natten.
Jeg ved ikke om det er en psykisk effekt, men på vej dertil begynder jeg allerede at kunne mærke noget bevægelse inde i kroppen, varme omkring brystkassen og mave - der skete noget...havde jeg i hvert fald overbevist mig selv om, og det samme med D. Vi ankom til festen 21:40 hvor der var 12-13 andre også.

22:00
Vores pupiller er blevet store og det er begyndt at virke så småt.
Trætheden meldte sig, og vi sank længere og længere ned i den blødeste sofa.
Til gengæld så vi i hvert fald ikke sure ud mere, for smilet var begyndt at komme frem.

23:00
NU virkede det for fuld skrue og vi var helt 100 de mest fjollede i det lokale, og forstod hinanden fuldt ud.
Vi havde det så sjovt og grinede konstant - amen sidder her og griner af at tænke på det! :D
Vi følte bare at folk sad og kiggede underligt på os fordi flækkede af grin igen og igen, men ja, vi var helt sikkert også underlige. Det var også kun 4-5 af dem til festen, som vidste vi havde spist frø.
Det var svært at fokusere på ting som fx at læse beskeder, for teksten blev nærmest tværet lidt ud...
Nårh ja, og trætheden var også væk.

24:00
Vi har det stadig pisse sjovt med hinanden - det er så meget bedre end grineflip på hash!
Jeg sugede en streg emma 0.1g for derefter at gå ind og feste videre.
Det gav en fed følelse i kroppen, og jeg fik lyst til at give den noget mere gas, men var dog ikke ude at danse.

01:00
Vi begynder så småt at drikke nogle øl. Vi delte faktisk en 6-pack i mellem os, hvor vi kun tog hul på én ad gangen for derefter at skiftes om at drikke af den. Det har jeg ikke lige prøvet før - normalt har man sgu en hver! :cheers:
Efter de var delt, begyndte vi dog at drikke hver for dig, for gulddamer deler man satme ikke du.

02:00
Vi griner stadig af hinanden og har flere gange prøvet bevidst at stirre surt på hinanden uden at grine, men det er fuldstændig umuligt - vi flækker stadig, men det er dog ved at aftage her...

03:00
Jeg ryger ud og ryger tre hiv af en joint, og sætter med ind til festen igen.
SÅ SKER DET...!
Et kvarter efter begynder jeg at få det mega underligt, jeg mener virkelig underligt.
Jeg forstår ikke hvad der sker omkring mig, og pludselig er vi ude i bilen og jeg har ikke fået sagt farvel til en eneste.
Bang! Vi er kørt galt ind i et eller andet, men de andre beroliger mig med at vi blot kørte over en kantsten og bilen skrabede på asfalten.. I øvrigt havde de kun kørt 50-100 mtr, for derefter at bakke tilbage og stille bilen, for veninden som var fucked på emma/amf/sprut kunne absolut ikke køre bil.
Nåh, ind til festen igen og jeg fattede stadig intet. Jeg spurgte konstant folk hvor jeg var henne og hvad jeg lavede.
På et tidspunkt omkring kl 04 stod jeg og kiggede udover en trappe som førte ned til i kælderen. Jeg husker at jeg lænede mig langt udover gelænderet og havde lyst til at mærke smerten af faldet, men visualiserede det i mit hoved i stedet. I øvrigt meget bange for at de ville efterlade mig til festen, så jeg ikke kom med hjem.
Jeg var MAX mærkelig (ville ønske at nogen havde filmet mig for at se mig selv, men desværre ikke)
Ud i bilen igen på samme plads og WOW et deja vu og jeg spurgte igen og igen og igen hvor vi var henne og om de sørgede for at jeg kom ind i min seng..

05:00
Hjemme og soooove !! :life:


Senest rettet af Fjolset 29 jan 2012 21:28, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jan 2012 14:17 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 apr 2006 08:52
Indlæg: 242
Geografisk sted: Et sted i det midtjyske
Citat:
for veninden som var fucked på emma/amf/sprut kunne absolut ikke køre bil.


foruroligende :shock:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2012 04:17 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
damn, lyder til du har haft det vildt. da jeg åd ti frø, havde jeg det slet ikke nær så vildt som dig :(

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team