Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:33


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 dec 2011 20:17 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2011 00:17
Indlæg: 11
Substans/er: HBWR
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
Vi spidste 5 hver

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
mig og to af mine venner sad hos mig og var virkelig spændte. jeg havde glædet mig til denne dag i 2 år.

Triprapporten
Jeg har gået og planlagt at prøve noget psychedelisk i ca. 1/2 år og får så disse frø anbefalet af en ven. mange af mine andre venner vil også gerne prøve det men er lidt nervøse for konsekvenserne så denne aften endte det med kun at være mig og en anden som prøvede det.

8:00
Aftenen starter med at vi forbereder os på trippet ved at gøre så meget som muligt for ikke at skulle forlade lokalet. vi var mig og to af mine venner som jeg kalder T og J. vi havde købt 3 pizzaer og 1,5 l Fanta og troede at vi havde forberedt så godt som man kunne. ikke fordi havde forberedt os dårligt. vi følte bare undervejs at vi manglede nogle ting, men det kommer jeg til. Som sagt sidder vi i min kælder og begynder at skrælle de små frø. ingen af os havde prøvet det før så vi vidste ikke helt hvordan man gjorde. Da vi troede vi havde skraldede dem spiste T og jeg 5 hver. J var lidt usikker på hvad der ville ske så han ville hellere gemme det til en anden gang.

9:30
Da vi har spist frøene kommer endnu en af mine venner som lige hurtigt skulle hente nogle ting han havde glemt. Inden han går igen ryger vi lige en smøg sammen og jeg kan mærke at et eller andet er anderledes. det var ikke en behagelig fornemmelse og jeg smed min smøg og sagde at jeg blev nødt til at ligge ned. jeg gik inden for og lagde mig ned. så begyndte vi alle spise vores pizza og drikke vores Fanta men selvom jeg ikke havde fået noget at spise i 5 timer kunne ikke spise mere end et stykke. Jeg lagde mig ned sammen med T fordi vi begge to havde kvalme. Jeg havde undersøgt det lidt og var overbevist om at det bare den siddeeffekt HBWR har. Jeg ligger ned og lukker øjnene mens J sidder og hjælper os med at vælge musik. vi havde det begge to så dårligt at vi ikke havde lyst til at stå op. T begynder at få nogle head rush som han ikke kan beskrive om er behagelige eller ubehagelige. ca. 10 min senere begynder jeg også at få dem. og vi ligger i ca. 20 minutter og har det ret underligt. vi var begge spændte på hvad det ville ske men vidste ikke at det ville blive godt om lidt :)

10:30
fra det ene sekund til det andet får T det fucking godt og bliver vildt glad! jeg ligger stadig og har de der underlige head rushes. T bliver liggende og siger at jeg skal glæde mig til at jeg kommer der til og jeg begyndte at overveje om jeg overhoved ville få den samme form for trip som ham. Han sagde at han følte at han kunne gøre alt. Det viste sig at jeg var ca. 10 min bagud med mit trip og 10 min efter kan jeg mærke glæden stige op i min krop. Mig og T blev enige om at det var ikke fordi at kvalmen var helt væk, den var bare ikke dårlig længere. Vi rejser os nu op og begynder at danse kort af glæde. Vi havde lyst til at udforske denne ukendte følelse og finde ud af hvordan alting var på dette dejlige stof så jeg hjælper T og J med at slutte min guitar og mit keyboard til og så sidder de og jammer i ca. 20min mens jeg lagde mig ned at hørte på.

11: 30
T og jeg har det virkelig godt og J spørger så indtil hvordan vi har det. på det stadie vi var på, på daværende tidspunkt ville jeg nok beskrive som den bedste hashrus man kunne forstille sig bortset fra at vi i stedet for at være lidt sløve i hovedet følte vi os virkelig klarsindet og glade. Vi lagde især mærke til at vores pupiller var vokset. Vi begynder at falde lidt til ro og slukkede for musikken. Det var virkelig fantastisk bare at sidde og snakke i stilheden. Vi endte med at snakke i ca. 30 time om en masse forskelligt hvor vi Derefter beslutter os for at tænde vandpiben hvilket i modsætning til normalt ikke var en spor nem opgave. vi endte med at bruge ca. 20min på det fordi vi har svært ved at koncentrerer os da der skete så meget omkring os. Da vi får gang i piben tager J hjem.

00:30
Både mig og T synes at tiden går ekstremt langsomt og vi finder stille og roligt ud af at det næsten først skulle til at i gang. Vi sidder i ca. 1 time og ryger vandpibe og snakker om diverse filosofiske tanker og teorier vi har haft eller hørt om som ingen andre rigtigt har været enige med os i. Vi forstod begge hvad den anden mente. når jeg kiggede direkte på lamperne var lyset omkring dem lilla. Da vandpiben er færdig beslutter vi os for at ryge endnu et hoved. Det eneste problem var at ingen af os kunne holde sig oprejst i mere end 20sec. uden at skulle ligge ned. Vi ligger og snakker om hvad fanden vi gør og beslutter os for at det er en kamp som vi bare skal vinde og vi begynde så at lægge en taktik for hvem der skal gøre hvad. Vi rejser os op og får vandpiben tændt indenfor 5 min hvilket var et kæmpe fremskridt. Jeg lægger pludselig mærke til at de små frø havde taget endnu mere fat. Da jeg lukkede mine øjne havde jeg CEV. jeg så et tandhjul i alle farver som drejede rundt og forandrede sig til et ansigt og så tilbage til et tandhjul. jeg havde det som om at det i virkeligheden var det jeg hele tiden burde se men at min hjerne censurerede det når jeg var ædru.

01:30
vi føler at der mangler noget for at gøre stemningen perfekt så vi beslutter os for at finde nogen stearinlys. eftersom vi stadig ikke kunne rejse os uden at få kvalme bliver vi igen enige om at det bare var en kamp vi skulle vinde så vi rejser os op og går ovenpå for at finde nogen. Det var ikke nemt men det gik og da vi kom ned lagde jeg pludselig mærke til at de små frø havde taget endnu mere fat. Vi ligger os ned og lader de små stearinlys lyse rummet op i en orange farve. Røgen fra vandpiben var blevet blå og hver gang jeg pustede ud kunne jeg se røgen forsvinde ind i luften omkring os så indenfor kort tid var det som om hele luften var blå. T har en trøje på med et virkelig psychedelisk mønster og som jeg kigger på den begynder mønsteret at bevæge sig frem og tilbage og op og ned og det bliver større og mindre. jeg er på dette tidspunkt generelt meget optaget af hvad der sker omkring mig og havde det som man har det efter at have set den her slags video gange 3. http://www.youtube.com/watch?v=6GOBh8Aq ... re=related. jeg kigger på min Dark side of the moon plakat som normalt er helt firkantet. hver side var blevet afrundet og det var som om jeg så triple. Skyggerne fra ting som står stille blev større og større uden at blive det og det hvor der normalt stod "The Beatles" med sort skrift var nu i farver. vi havde nu siddet i stilhed i ca. 2 timer og besluttede os for at høre "Asura - Everlasting" (http://www.youtube.com/watch?v=SBs5lp2tEjw) som jeg kraftigt kan anbefale at høre når man tripper! Mens vi hørte den lå jeg ned og beundrede en regnbuefarvet ledning som gik tværs over loftet. Vi lå begge og følte som vi aldrig havde følt før og vores samtaler begyndte at blive meget personlige og filosofiske.

3:00
Vi var nu begge meget trætte og kunne mærke at vi havde klimakset så T forslog at vi lagde os til at sove så det gjorde vi. Da jeg lå ned følte jeg mig pludselig meget alene og tvivlende og begyndte at tænke på alt vi havde snakket om. Jeg falder snart i søvn og næste dag siger T at han vågnede midt om natten og havde det virkelig dårligt og troede han skulle brække sig. han siger at han nærmest har slået mig uden at jeg har reageret. T faldt dog i søvn igen og da vi vågnede om morgenen kunne jeg ikke tænke andet end "fuck... hvor var det vildt!"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 dec 2011 14:07 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2011 14:54
Indlæg: 447
Geografisk sted: ja
Lød som et nice trip! :D
Tak for linket til Asura, det er jo mega fed musik!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2011 15:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 dec 2010 16:11
Indlæg: 136
Geografisk sted: Danmark
man ved man er blæst, når der skal lægges taktik for at lave et vandpibehoved :p minder mig meget om min første gang på svampe, hvor jeg skulle have hjælp af flere personer for at sende en sms :P

_________________
Sund kost og motion... og narko!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2011 19:03 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Lækker førstegangsrapport - bed især mærke i denne her sætning: "jeg havde det som om at det i virkeligheden var det jeg hele tiden burde se men at min hjerne censurerede det når jeg var ædru." Det er pissegodt ramt på ethvert naturligt psykedelika! Og ja, tak for asura nummeret, det er lækkert - jeg kan anbefale Solar Fields der er lidt i samme dur. Hygge :)

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team