Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 apr 2011 15:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 feb 2011 19:44
Indlæg: 31
Substans/er: Oxybenz + ukendt sovepille, samt en helvedes masse kaffe.
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
en halv af hver pille tidligt på dagen

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
forsøger at quitte hashen efter 5 års hverdags røg (grunden til de to halve piller) og har ikke røget i en uge snart.

Triprapporten
Hej alle sammen, jeg har nu langt om længe besluttet mig for at lave min første post efter lang tids passiv observans fra sidelinjen. efter at jeg i går fik et voldsomt LSA flashback. ved ikke helt hvor jeg skal begynde så jeg kaster mig bare ud i det. (undskylder på forhånd mit overdrevne brug af parenteser, ringe punktum/komma placering og hvad der ellers måtte være at brokke sig over)

Det startede omkring slutningen af eftermiddagen, havde lige spist tidlig aftensmad. og sad ellers bare og lavede ingenting imens jeg skiftede lidt tilfældigt i min musik samling. blev (ikke overraskende, taget kaffemængder i betragtning) gevaldigt pisse trængende. så gik hurtigt på toilettet og fik ordnet det der skulle ordnes. åbnede toiletdøren igen, og kunne se mine forældre der i fællesskab var ved at tømme opvaskemaskinen imens de snakkede om min søster og hendes kæreste, Lagde som sådan ikke mærke til samtalen. men da min far sagde ordene "Jeg håber fandeme snart hun vågner op" (en længere forklaring på min søsters forhold er nok nødvendig for at forstå sammenhængen) lagde jeg straks mærke til en ændring i min sindstilstand. mit hjerte begyndte at hamre helt vildt. og de klingende lyde fra knive og gafler der blev lagt tilbage i skuffen generede nærmest en følelse af energiske loops i mine fingre, jeg skyndte mig af en eller anden grund hurtigt ind på mit værelse for at slukke musikken jeg havde kørende i håb om at dette kunne bremse hvad der pludselig havde ramt mig, men lige meget hjalp det. mit hjerte hamrede stadig lige hurtigt. og følelsen af energiske loops var snart ændret til en underlig "fokus" i mine tanker...hver gang jeg tænkte i en bestemt retning føltes det som om hele mit bevidstheds center blev trukket ud i en uendelig lang vandret tråd (har svært ved at forklare følelsen af dette), jeg prøvede at stoppe dette "træk" ved at tænke på noget andet, og af en eller anden grund faldt mine tanker straks på bogstaverne L-S-A. og straks gik det op for mig hvad det var der skete. hvor jeg havde følt dette før, men som jeg gentog de tre bogstaver i mit hoved blev A'et gentagne gange til en højlydt tone der stadig "trak" mit bevidstheds center ud i det uendelige. bare ikke vandret denne gang, men direkte op i luften - synkront med den højlydte hyletone...jeg overvejde gentagne gange at ligge mig i sengen. men denne tanke fik hele min krop til at føles som om jeg blev trukket gennem et loop, ned gennem de faste materialer min seng er lavet af. denne uforklarlige følelse af at blevet trukket så voldsomt i fik mig til at gå restløst rundt i huset. jeg endte dog med at sætte mig i stuen sammen med mine forældre som sad i hver deres sofa og så politistationen. jeg fandt delvist min fokus igen, måske pga mine forældres afslappede tilstedeværelse (de ved intet om mine tidligere eksperimenter med hallucinogener). men som det ellers så røvsyge tv program skred frem mistede jeg igen fokus...kunne ikke koncentrere mig om de ligegyldige samtaler der foregik i fjernsynet, men jeg lagde lynhurtigt mærke til baggrundsmusikken som hurtigt druknede de meningsløse ord der kom ud af højtalerne. efter en 5-10 minutters tid i lænestolen ændrede min perception af former og farver sig også, her gang jeg lagde mærke til cirkulære former var det som om hele min krop blev til endnu et "energiloop" der sugede mig ind i cirklen, kørte mig rundt og skød mig tilbage i min egen krop efter hvad der har føltes som rigtig lang tid, men sikkert ikke har været andet end de par sekunder jeg har kigget på cirklen. dette blev hurtigt meget overvældende, så jeg gik derfor ud på toilettet for at tage en ordentlig slurk vand. men efter at have trådt ind i badeværelset flød farver, former, lyde og tanker sammen i et stort gentaget rod (en følelse jeg tit har haft når jeg har peaket på hawaiian baby woodrose) alt dette har fortsat en god halv times tid. før jeg besluttede mig for endelig at ligge mig i min seng og bare blive opslugt af det hele med lukkede øjne.

kan ikke sige hvornår jeg er kommet til mig selv. men det var i hvert fald mørkt da jeg igen stod op af sengen og følte mig ved baseline.

det kan ikke understreges nok at jeg ikke har taget nogle former for hallucinogener(bortset fra et enkelt salvia trip) i over et halvt år da dette skete.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2011 16:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jun 2010 08:38
Indlæg: 46
flashbacks troede jeg heller ikke på, men jeg har ihvertfald oplevet en slags for nyligt (dog ikke på lsa men lsd).

en uge efter en høj dosis (1100-1400ug indenfor 2-3timer) alex grey ganesha mærker hvor jeg lå i sengen og lukkede øjnene kunne jeg med det samme se vand til alle sider og jeg var nede i det og begyndte at svømme, kunne ikke se land nogen steder.

dagen eller 1-2 dage efter oplevelen gik jeg over broen til staden hvor jeg så vandet ud til siden og fik samme oplevelse - følelsen af at være et andet sted, var ligefør jeg var nødt til at holde fast i broen da jeg igen kom tilbage til virkeligheden, det var som om jeg blev hevet delvist ud af kroppen - samme følelse som på syre når man ikke registrerer ydre signaler (hvis man tager 3-4 ok mærker) men befinder sig et andet sted/'inde i kroppen på rejse'.

Jeg var ikke påvirket af noget i begge tilfælde det skete. Heldigvis har jeg kun oplevet det de 2 gange (udover jeg har oplevet at se ubehagelige væsener/ansigter kort med lukkede øjne et par dage efter høj dosis trips af og til).

_________________
peace


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2011 14:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jun 2010 08:38
Indlæg: 46
jeg huskede forkert, det stærke 'flashback' var faktisk efter jeg havde spist en lille hash cupcake fra staden.

men jeg havde stadig det milde uden at have taget noget

jeg har dog haft følgende uden at være påvirket (ca. 7-10 dage efter højdosis trip , 1000mics+ (ca. 12-14 ganesha mærker indenfor 3-4 timer)):

tapetet begyndte at bevæge sig (rotere) i 1-2sek ligeså kraftigt som under trippet

kunne se uendeligt antal ansigter i folks ansigter/på billeder, var efter jeg selv havde set det i spejlet - efter trippet føltes det som om mit venstre øje blev ufokuseret og jeg kunne se 100 ansiger indeni hinanden præcis som under trippet (kun venstre side af deres ansigter) på dem jeg kiggede på ligesom under mit trip.
- det varede ved i flere timer... men kun én dag nok 7 dage eller mere efter højdosis trip


andre småting:
røde/blå/grønne stjerner overalt på hvide/flimrende baggrunde (mest tv) op til en 7-10 dage efter et højdosis trip
mine hænder har ikke været helt de samme siden et par af mine trips
nogle gange er det som om biler kører i slowmo/hurtigt samtidig , svært at beskrive men som under/starten på et syretrip ca. (ser også nogle gange den der 'regne/flimre-effekt' som når et syretrip starter) - det er dog rimelig mildt for det meste.

jeg har dog haft en del bad trips (dødsoplevelse,selvmordstanker,tygget på min hjerne, ekstremt skitzofrene tanker,set skræmmende ting med lukkede øjne i flere dage efter trips) men dem har jeg aldrig haft flashbacks efter sjovt nok, mine flashbacks er mest tilfældige eller efter meget høje doser.

har kun oplevet flashbacks efter meget høje doser, mindst 7 medium styrke mærker indenfor 3 timer.

jeg havde fx en længere tur i et intercity tog direkte overfor en fremmed på 700mics ca. det var meget ubehageligt (ens krop eksploderede i atomer mens folk kiggede ondt på en og man fik følelsen af at ens krop eksploderede hele tiden, hvert minut/sekund var uudholdeligt) men ingen flashbacks (så kan man lære det.. sjovt som 1-4 mærker først starter med at virke efter 40-45min, men 7½ mærker virker kraftigt efter 15-20 :)

har kun oplevet flashbacks og dårlige trips på høje doser, de bedste trips er på lavere (max 3-5 medium styrke mærker indenfor 3 timer)

mine flashbacks har dog ikke generet mig endnu, men vil da anbefale du holder igen med de høje doser hvis du er nervøs for flashbacks, kunne forestille mig det var ca. det samme med lsa som lsd.

udfra det jeg oplevede med at kunne se ansigter i venstre side af hovedet på folk og det med jeg ligepludselig befandt mig et andet sted inde i hovedet vil jeg sige at flashbacks bestemt er en mulighed og mest efter høje doser efter egen erfaring (og hash er godt til at få dem frem igen).

umiddelbart virker det for mig som om alle flashbacks stilner af efter 10-14 dage ca., så det er måske blot eftervirkning hvor hjernen lige omrokerer sig selv lidt :)

har også oplevet at jeg har nemmere ved at hallucinere på hash efter syre, kan se de samme store geometriske former i gulvet og det roterer på hash nu og ansigter i gulvet.

_________________
peace


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team