Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 jul 2010 21:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2009 22:04
Indlæg: 183
Substans/er: HBWR frø.
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Erfaren bruger med omfattende viden

Dosering og anden informaton om substanserne
7 frø i vandekstrakt pr person.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Fejler intet mentalt

Triprapporten
Dato: 29/06/2010

Jeg havde taget en pose HBWR-frø med hjem til min kammerat (lad os kalde ham B) og fik ham overtalt til at prøve dem (han har aldrig prøvet nogen former for rusmidler).

Kl. 16:15 indtog vi vandekstraktet inkl. frø, og lagde os ind på sofaen og ventede spændt på at virkningen skulle indtræffe.
Ca. Kl. 17:15 - altså én time efter, kan jeg begynde at mærke et "come-up", jeg sætter mig ud i B's have, alt imens B stadig sidder inde i hans sofa. Ude i haven slår det mig pludselig at jeg syntes at se græsset vokse?...

Ca. Kl. 17:30, råber jeg ind til B, og spørger hvordan han har det. Han svarer at han lige har knækket sig, men ellers har han det meget godt og han kan også mærke virkningen.

Ca. 10 min. efter får jeg pludselig en utrolig kvalme, og skynder op på førstesalen, ind på toilettet og knækker mig i toilettet. Jeg sætter mig tilbage på gulvet og lægger mit hoved til at hvile imellem mine ben (da havde jeg det temmelig dårligt!). Ca. 5 min. senere kan VIRKELIG mærke virkningen tage over mig!. Rummet føltes at rotere og jeg syntes at mærke en "skæv tygdekraft". Jeg har meget svært ved at gå, og det hele sejler rundt - det var skønt, på en lidt kvalmende måde..
B går ind på sit værelse og sætter sig til at se Tv.

Ca. en halv time senere, får jeg en følelse af at jeg ikke længere kan kontrolere trippet, så jeg ringer derefter efter en rigtig god veninde, som fuldstændig uforstående skynder sig hjem til os. Hun så først til B, og så kom hun ind til mig og spurgte "hvad fanden vi havde gang i". Jeg forklarede, og jeg spurgte efter hvordan B havde det. Hun satte sig ved siden af mig, og jeg følte nu igen, at jeg havde kontrol over trippet. Vi sad lidt og snakkede, og jeg spurgte om sære ting?... Da kommer B ind, og ser meget rystet ud. Han spørger om jeg er sikker på at jeg har styr på det, og siger at han tror at jeg ikke har styr på det vi laver overhoved. Han bliver pludselig meget bange, bliver euforisk og tårer begynder at falde fra hans øjne. Jeg kunne godt mærke at han var ved at gå ud i et bad-trip, så jeg beroligere ham, og forklare hvordan og hvorledes. Han falder til ro, og sætter sig ned sammen med os. Vi sad lidt og snakkede, og det hele sejlede virkelig rundt. Gulvet lignede et mønster af krystaller og jeg kunne ikke genkende mig selv i spejlet.

Efter et langt stykke tid, satte vi os ind og så tv. Vi sad længe og så Tv2 News, og efter en halv time (fik jeg senere fortalt af min veninde) spurgte vi om vi ikke skulle se noget andet, min veninde grinte af vores enorme tåge-tid.

Ca. 5 timer inde i trippet, lagde vi os begge til at sove, og min veninde tog hjem.
Ca. 20 min. senere råber jeg til B, at jeg går hjem, da jeg ikke kan falde til ro, inde på hans stue sofa.
På vejen hjem, får jeg lidt paranoia, da der var en kat der fuldte efter mig hele tiden, så jeg jagede den væk, og var ved at falde da jeg havde svært nok, ved bare at gå lige.

Da jeg kom hjem, låste jeg mig ind, og lagde mig til at sove i min egen trygge seng.

Næste dag, lidt ondt i musklerne, men ellers ikke noget.

Konklusion: Den dårligste tur på HBWR so far, men en interessant oplevelse.
-The Shaman


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team