Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 jun 2010 13:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jul 2006 18:12
Indlæg: 251
Geografisk sted: Seks kilo!
Substans/er: LSA, 2x 500 ml. øl
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
3 HBWR frø.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Et meget impulsivt forsøg med at finde LSA treshold, men som udviklede sig til at trip.

Triprapporten
Solataris og jeg havde planlagt at vi sammen med Malik (En anden Psy-bruger), ville prøve LSA. Formålet med dette eksperiment var blot at opleve LSA’s treshold, men vi blev i stedet sendt ud på en lang rejse. De tre frø blev indtaget klokken 16.00.

Vi pillede skallen af vores frø, knuste dem, og skyllede dem ned med et glas vand. Vi tog efterfølgende op i en nærliggende butik for at købe lidt forskelligt. Turen derop forløber egentlig meget godt, men da vi kom hjem kunne vi alle sammen mærke en trykken i maven, og kvalme. Vi satte os i stedet ude i min have, hvor vi må ryge, og hvor vi samtidig kunne nyde det herlige sommervejr. Omkring klokken 17.00 ankommer en af vores fælles venner. Vi sidder og snakker i noget tid, men han ved dog intet om at vi har indtaget frøene.

Jeg føler mig meget afslappet. Jeg har ikke lyst til at lave noget. Meget stenet, og tung i kroppen. Hver gang jeg rejser mig op, kan jeg mærke kvalmen og en rumlen i maven. Det minder lidt om en mere psykedelisk cannabis-rus. Jeg kunne dog alligevel genkende visse MDMA-lignende elementer i trippet. Jeg fik ikke de samme kuldegysninger, eller den samme lykke-rus. Der var bare nogle ubeskrivelige elementer der mindede om det. Vores fælles ven der netop var ankommet, blev sendt op efter cheeseburgere. VI var egentlig ikke specielt sultne, men vi ville bare snakke lidt uden ham. Vi blev enige om at vi ville fortælle ham om frøene, når han kom tilbage med vores mad. Malik og Solataris beslutter sig til at tage endnu et frø. Her er klokken omkring 17.30. Jeg vælger at lade være. Jeg føler at trippet er på vej i retning af noget godt, og jeg vil ikke udfordre skæbnen.

Vores fælles ven kommer tilbage med vores mad, og da vi er i gang med at spise, ankommer min mor. Hun ved intet om frøene, og vi prøver at virke så normale som muligt, for at undgå konfrontation. Jeg spiser en halv cheeseburger, og vi beslutter os for at gå en tur, og drikke en øl. Inden vi skal af sted går jeg på toilettet. Lige pludselig bliver kvalmen værre, og jeg kaster mig ned på gulvet, med hovedet i kummen, og brækker mig – Voldsomt! Det var meget ubehageligt. Da jeg er færdig med at kaste op, går jeg ud til mine venner igen. Jeg har det nu meget bedre end før. Intet bodyload – alt virker skønt. Her er klokken omkring 18.00. Vi går ned i en nærliggende skov. Jeg synes der er meget hyggeligt, men mine venner nyder det ikke, så vi går tilbage.


Vi går videre op på en bakke, hvor vi drikker vores øl, slapper af, og hører Linkenpark. Vi diskuterer hvordan vores trip føles. Da jeg ligger og kigger op i skyerne, kan jeg se de ændre sig en smule. Krystal-lignende opdelinger, lidt i stil med at kigge i en prisme, eller en af de små ”stjerne kikkerter” man kan købe i legetøjs forretninger. Trippet er meget forvirrende, da det kommer i ”etaper”. I det ene øjeblik er det på vej ud af kroppen, i det andet er det som om det lige er begyndt. Under trippet døjede vi alle med muskelsmerter på forskellige tidspunkter. Alt taget i betragtning burde vi nok have lavet et solvent ekstrakt, for vi følte os alle en anelse ”forgiftede”
Vi lå oppe på bakken, som Solataris døbte ”Happy-place”, til klokken 21.00, hvorefter vi tog hjem til mig. Jeg kunne mærke at trippe var ved at forsvinde, og det var egentlig først her det blev behageligt. Jeg lå i min seng mens Neelix kørte på anlægget, og en VM-kamp var i TV. Alting havde en speciel ”toning” – visuelt. Den samme specielle ”farve-tone” som jeg ofte har oplevet på MDMA. Alting virkede anderledes, og den grønne farve, overalt udenfor vinduet virkede fantastisk flot.

Klokken 23.00 tager Solataris og Malik hjem. Jeg sætter mig og hører lidt psy-trance alene på mit værelse, og evaluerer mit trip. Jeg var overasket over at have fået en så ”voldsom” oplevelse på 3 frø. Det var ikke meningen at vi skulle skydes så meget af sted, men det hele gik fint alligevel. Jeg tror jeg vil overveje et bedre set og setting en anden gang. Jeg har en idé om at trippet delvis var forvirrende pga. den manglende ekstraktion, at vi skulle skjule det overfor min mor, og at trippet var meget impulsivt, og dermed ikke ordentligt forberedt. Ingen tømmermænd næste dag – Kun lidt ondt i halsen. Min vurdering: 4 ud af 10, alt taget i betragtning af at det er lovlig, billig øko-dope :D
Et godt råd: Sørg for set og setting, og lav et ekstrakt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team