Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lsa
Indlæg: 25 nov 2009 11:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 okt 2008 11:38
Indlæg: 37
Substans/er: Lsa, Hash
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
vores settings var ikke planlagt nok så det gik delvist galt.

Triprapporten
Men vi ligger os og begynder at se South Park, efter en 25. min begynder effekten at træde ind. Min krop den gør så ondt at jeg ikke kan bevæge mig. Det føltes som om 10.000 nåle bliver stukket ind i leddene på mig. Men jeg forholdte mig forholdsvis rolig de næste 40 min. for ikke at føle de 10.000 nåle i mine led. Min kæbe begynder også at ryste helt ustyrligt uden grund.

Min ven X som jeg tog frøene sammen med vil, gerne have noget at spise så vi begynder at samle alle vores flasker og små penge så vi kunne pante flaskerne og købe noget mad. Da vi har fået samlet vores flasker banker det lige pludselig på døren. Vi går begge hen lidt paranoide og åbner døren. Jeg åbner døren og ser en helt ny verden for mig jeg havde helt glemt at man kunne komme udenfor. Nå men der stod en mørk mand og spurgte efter en der hed Y. han blev ved med at sige ”Hvor er bjørn?” han ville høre om vi ikke havde noget pot han kunne købe, men vi havde intet så vi fik sagt for vel og sådan.

Nå nu var det at turen til Lidl kom. Vi skulle til at gå og lige da jeg tog sko på vidste jeg at det var ikke meningen at vi skulle udenfor det ville ikke være en god ting og det siger jeg så til X men han mener bare at vi skal af sted så vi kan få noget mad og han får mig så overtalt til at tage med. Vi begynder at gå og det føltes som om mine ben bare går helt automatisk og min krop bare er noget der følger med jeg havde ikke styr over hvilken retning eller hvilken fart jeg ville gå i. men vi når over til Lidl og skal pante flasker men der står en fyr foran os og panter mens vi venter er effekten fra Lsa´en trådt kraftigt ind og tanker flyver af sted jeg begyndte at blive en lille smule paranoid og jeg fandt ud af jeg ikke ville være i Lidl mere. Jeg kunne kun komme ud ved at gå hele vejen gennem forretningen så jeg begyndte at gå, jeg gik bare uden at sige noget til X og jeg gik fast målrettet mod udgangen.

Jo længere jeg kom mod udgangen jo mere mørk og trist blev verdenen. Da dørene går op og går i igen og alt er helt sort jeg ligger mig midt på P-pladsen og går helt ud. (det her er noget jeg kun delvist kan huske) Min ven gir mig en lussing og jeg ser hurtigt hans ansigt og han for halet mig op og vi begynder at gå mens jeg støtter mig op ad ham jeg faldefr om 10-20 meter længere hende og kaster op.

Vi er nu nået langt væk fra lidl og vi er ude foran fakta. X går ind og køber noget chokolade og Kakaomælk for at få mit blodsukker op igen. Han kommer helt Hvid ud i hovedet og begynder at gå hurtigt hjem.

Da vi kommer hjem ligger vi under dynerne og ser tegnefilm og slapper helt af selvom vi på ingen måde var i stand til at følge med i tegnefilmen. Jeg ville lige ryge en smøg og så tog jeg fat i min Zippo. Da jeg rørte den blanke overflade mod indersiden af mine hænder blev mine hænder helt varme og jeg kunne føle kærligheden i hele min krop der brugte jeg ca. halvanden time på at føle kærligheden i hele min krop.

Efter der kom jeg til at tænke på hvilket lorte liv jeg har og alle mine problemer, det brugte jeg ca. 20 min. På og til sidst fandt jeg svar på alle mine problemer og svar på hvordan jeg ville blive et lykkeligt menneske resten af min levetid.

Desværre kan jeg ikke huske resultaterne og svarene på alle mine problemer så jeg er ikke kommet andet end et lille stykke vej længere med mig og mit sind. Men Lsa trippet i sig selv var helt fantastisk og det er noget der skal prøves igen. Self. Med jævne mellemrum


Senest rettet af Asd 26 nov 2009 14:45, rettet i alt 3 gange.

Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Lsa
Indlæg: 26 nov 2009 10:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jul 2009 00:40
Indlæg: 727
Geografisk sted: Aalborg
Lyder som en meget speciel oplevelse.. Dog lidt kort og rodet rapport. Er du ordblind?

_________________
Never argue with an idiot. He will drag you down on his level and beat you by experience..

Cannabis entusiast


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Lsa
Indlæg: 26 nov 2009 16:02 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 mar 2008 08:37
Indlæg: 446
Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
og hvad ville du få ud af at vide om manden var ordblind ?
Ved snart ikke hvad det er med folk og staveri, det som om at man bare skal stave perfekt eller også er det provokation ... nok om det

rigtig god trip rapport..


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Lsa
Indlæg: 16 dec 2009 22:50 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 okt 2009 22:06
Indlæg: 36
jamen manden (dgaa1991) staver jo helt udemærket? :-) der er den klassiske ligger/lægger forveksling hehe -at hans tegnsætning er lidt løs er vel bare en sund udfordring for den krævende læser ;-) hehe

Lyder til du har haft et ok trip og fik styr på de bad wibes der kan komme på LSA :-)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Lsa
Indlæg: 02 jan 2010 18:22 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2009 10:24
Indlæg: 86
Geografisk sted: Universet
Var det Hawaiian baby woodrose eller morning glory og hvor mange tog du?

Jeg syntes det er en god, men speciel rapport. Jeg har bare ikke selv oplevet det sådan ?

Men effekt har du da fået! :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Lsa
Indlæg: 12 jan 2010 00:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 feb 2008 01:55
Indlæg: 1
Geografisk sted: Danmark
Lyder virkelig ikke som om jeres Set/settings har været særlig gennemtænkte.. har ikke selv prøvet Lsa, men svampe. Jeg tror jeg ville få angst ved at ta et trip, drevet frem så spontant som jeres..


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Lsa
Indlæg: 11 feb 2010 15:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 okt 2008 11:38
Indlæg: 37
det var HBWR vi tog og ja det var rimelig spontant og dumt for vi havde ikke spist i et døg og vi havde utrolig mange tømremænd men altså vi tog kun 5-6 hver tror jeg nok det var men virkningen var utrlog kraftig i forhold til va jeg havde forudset og så var det også første gang :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team