Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 maj 2009 23:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 maj 2009 19:20
Indlæg: 9
Substans/er: Hawaiian Baby Woodrose, Hash
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
4 frø

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Hey, ville lige skrive en rapport om vores allesammens frø, Hawaiian Baby Woodrose.

Det var 2. maj og klokken var ni om aftenen tror jeg. Vi havde i noget tid snakket om at vi skulle have en form for "urteweekend" hvor vi røg og spiste alle mulige forskellige lovlige, og ikke lovlige ting. Dagen forinden havde vi bla. taget svampe, men anyways!
Vi startede med 3 frø da det var første gang, vi kiggede på hinanden, "skal vi lige ha en til?", "Det sys jeg da". Vi åd fire frø og et par minutter efter røg vi en pind for ligesom at starte det. Vi gik ind igen, og selvom vi var skæve kunne vi sagtens mærke frøene ikke havde slået til endnu.
Cirka klokken ti begyndte de forskellige ting i stuen ligesom at blive lidt sjovere, vi hørte hele tiden musik. Min ven kunne også mærke det nu.
Jeg har aldrig haft det så godt som jeg havde det på trippet og det blev hele tiden bedre. Lidt efter lidt opstod der en strøm af blåt lys tæt på loftet, denne blev kraftigere og kraftigere jo længere ind i trippet man kom. Alle mulige tanker og billeder fløj igennem hovedet konstant og musikken! Hold da kæft, den gik ind i hjernen.
Tyve minutter inde i trippet kunne jeg pludselig tage billedet på væggen i den anden side af stuen i min hånd (jeg lå på sofaen). Jeg kunne tage det og ligesom ae det, klemme det sammen. Min ven hiver pludselig guitaren frem og vi får den sygeste griner på, og han finder på et riff/en melodi som han kan huske den dag i idag, som lød ret fedt faktisk.
Men jeg begynder at fokusere mere og mere på min strøm af tanker i loftet, og prøver at høre min egen musik på min telefon med hørebøffer på. Jo mere jeg lukke øjnene, jo mere indtager strømmen min krop, alt imens jeg hele tiden får kastet billeder og tanker ind i hovedet.
Jimi Hendrix's "Little Wing" kommer på og nu er vi begge næsten helt væk. Jeg ligger allerede ret langt væk fra omverdenen og det samme gør min ven. Men da soloen går i gang, den første tone, da flyver jeg op gennem loftet sammen med sofaen og det er som om alt det mine øjne har set, skal ses igen på meget kort tid
Der sker så mange ting hele tiden at jeg næsten ikke kan huske det, men da jeg får lidt kontrol over det, flyver jeg rundt forskellige steder i verden.
Der foregår så mange ting på et tidspunkt, og jeg ikke har den ringeste tidsfornemmelse, at jeg begyndte at blive bange for ikke at kunne komme tilbage. Men så tænker jeg, ej musik, du tager bare over her. Og da jeg tænkte det, blev jeg et med musikken. Jeg VAR musikken. Da trippet falder lidt ned og min ven og jeg er forbløffede over at det var så fedt, snakker vi lidt og går ind på hvert vores værelse og crasher.

Næsten morgen vågner jeg og kan overhovedet ikke huske om jeg egentlig var faldet i søvn og er stadig enten meget træt eller påvirket af frøene.
Alt i alt var dette, selvom vi ikke gik udenfor, en rigtig fed oplevelse, og jeg skal klart prøve det igen. Var lidt skuffet, også efter at havde researched lidt, at frøene sku nok ikke er nok i sig selv, og man altså helst lige skal ryge en pind eller to, men sådan er det jo ;). Rigtig fed oplevelse, håber ikke alt det her var for langt eller bare kedeligt, men jeg syntes i hvert fald det var en fed oplevelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 maj 2009 21:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 sep 2008 01:03
Indlæg: 11
Lyder til at have været en sjov aften.

Jeg bed mærke i at i bare spiste frøene, ingen ekstrakt overhovedet?
En anden ting, det lyder til i var godt væk, men alligevel blev du lidt skuffet, hvorfor om jeg må spørge?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jun 2009 13:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 maj 2009 19:20
Indlæg: 9
Ingen estrakt ovehovedet, min ven fik også lidt kvalme sagde han, men en joint eller to tager det væk nemt ;)
Og blev ikke så skuffet over oplevelsen, det var for fedt, men mere over, at frøene ikek var nok alene. Jeg har nu prøvet det et par gange udover den aften, og et par frø rigtigt skrællet ER nok har jeg fundet ud af. Stadig samme optur, i mange mange timer. HBWR er alt for fedt, endnu federe hvis man er sammen med en masse venner og man er i gang. Det er federe end bare at ligge/sidde og trippe. Jeg tog fejl, man behøver ikke joints ;D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2009 15:34 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2009 19:12
Indlæg: 83
Geografisk sted: Sydspanien
Lyder rimelig vildt.
knuste 7 og åd dem i en kapsel, og vi trippede også vildt, men så ville visuals havde vi heller ikke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jul 2009 22:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 maj 2009 19:20
Indlæg: 9
Hey, ked af at jeg ikke lige har svaret, men Haral, kan du sige hvordan du gør med de kapsler der? Er det en længere proces eller hvordan?
Og forresten, har tænkt lidt over at lave en helt ny tråd omkring det her, men for nylig åd jeg 3 store frø og havde ingen joint. Jeg tænkte at så må kvalmen jo komme, men så drak jeg hjemmelavet varm kakao, næsten en kop, og kunne derefter ikke mærke noget som kunne ligne kvalme, fik bare eufori i kroppen. Jeg ved ikke om det er kakaoen der gjorde det, men jeg kunne overhovedet ikke mærke kvalme, kun optur, optur, optur. Lyder næsten for godt til at være sandt ;) Men håber det var kakaoen!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team