Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 mar 2009 03:50 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2009 23:51
Indlæg: 274
Geografisk sted: Kbh.
Substans/er: Ipomoea violacea
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
20 gram Ipomoea Violacea

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Jeg kværnede 20 gram Ipomoea Violacea til pulver og lod det trække i en liter vand, tildækket, i køleskabet i en uge. Så filtrerede jeg mosen fra og fyldte to halv-litersflasker med resultatet. Ca. en deciliter blev tilovers, som jeg prompte drak for lige at få en føling med frøene. Effekten indtraf overraskende hurtigt, indenfor 5-10 minutter: En behagelig, svampeagtig rus som varede 3-4 timer.

Et par dage efter drak jeg og min bonkammerat en halv liter ... te hver i en lille båd (vi var fornuftige nok til ikke at lette anker), men trippet var, i modsætning til smagsprøven, næsten umærkeligt; (næsten) kun kropsligt. Jeg tænkte flere gange: Er jeg på trip eller er jeg bare søsyg? Det var nok lidt af begge dele. Men hvorfor dælen virkede smagsprøven så meget mere effektivt end resten af ... brygget? Superhurtig resistens eller har jeg på en eller anden måde uforvarende "skummet fløden"?

Jeg ved ikke, om jeg har tilberedt frøene ordentligt, men (baseret på ét enkelt eksperiment) umiddelbart står trippet ikke mål med prisen og besværet med at lave lortet. Overvejer at forsøge mig med Baby Hawaiian Woodrose ...

"No man is so foolish but he may sometimes give another good counsel, and no man so wise that he may not easily err if he takes no other counsel than his own. He that is taught only by himself has a fool for a master." - Hunter S. Thompson

_________________
"Turn on, tune in, listen carefully." - Simon G. Powell


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2009 06:07 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Har prøvet og lege lidt med BHWR, bortset lige fra at de kom fra pakistan af.
Jeg valgte og skrabe den ydre skal af for bagefter og knusse dem og putte dem i gelatinekapsler.
Først gang jeg prøvede dem der havde jeg lavet en potion af 7 frø, da jeg lige ville tjekke mavsen for bøvl først og 7 frø skulle vist også være en fin dose.
Men der skete bare slet ingen ting overhovedet, prøvede og ryge en joint for at hjælpe trippet igang, men der skete bare slet ikke noget, udover at jeg havde en utrolig god søvn.
Anden gang prøvede jeg 10 frø.. der skete stadig ingenting overhovedet.

- så var det altid noget at mig og en ven prøvede Cebil frø med noget bedre held samme dag.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2009 23:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Et par dage er ikke lang tid nok. Tolerancen skal ned for at få effekt af næste trip. Vent 14 dage, så skulle effekten gerne indtræffe.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team