Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 okt 2008 23:26 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 feb 2008 21:33
Indlæg: 239
Substans/er: LSA
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
600 frø af Ipomoea Tricolor

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Gode settings, perfekt mindset og fysisk helbred er/var rigtig godt.

Triprapporten
Har ligesom oberstpiccollo også valgt at benytte mig af Ali's skema for triprapport, og regner kraftigt med at gøre det fremover, så også et tak til Ali herfra.

Titel: Første LSA trip
Dato: Juni måned
Stof: LSA
Type: Morning Glory
Dosis: Cirka 600 frø
Trip-level: 2
Varighed: 5 timer med et comedown på cirka 2
Setting: Badesø, bro og tilhørende plæne
Deltagere: 4-10 venner og bekendte deltog under mild påvirkelse af alkohol (ingen under LSA)
Points: 7/10

"Introduktion til turen"

Vi var et par gutter, der havde gået og planlagt en lille tur til Fussing sø, der ligger et godt stykke i vestlig retning uden for Randers ved en lille bakke. Fussing sø er et lækkert sted om sommeren; lille, hyggeligt sted med bænke, toiletter, badebro, skøn natur og muligheder for grill. Jeg mødtes i en by nær Fussingø med to venner, hvorfra vi kørte videre til Fussing sø. Jeg havde forinden dette indtaget cirka 600 MG. frø.

"Efter indtagelse"

Én time efter indtagelse var engangsgrille blevet stillet op, og jeg var blevet lettere "giggly" og smilede ofte uden nogen åbenlys grund. Jeg følte desuden let ubehag i maven, dog intet at klage over. Jeg var også rimelig let til latter på dette tidspunkt, og selve rusen kan godt sammenlignes med en let cannabis-rus. En halv time senere inde (01:30 t) begyndte jeg så småt at blive stenet. Da jeg fik spist et ordentligt læs grillpølser lagde jeg mig ned på plænen og lod LSA'en "vælte ind over mig".
Jeg blev hurtigt overrasket af et CEV, der forestillede et billede af søen, set fra min vinkel. Forskellen på billedet og virkeligheden var svær at sætte en finger på, men der var meget tydeligt noget, der adskilte billedet fra virkeligheden, en uforklarlig idyl, der kun kunne ses med lukkede øjne. Jeg lå i lang tid og legede med alternativer til billedet af søen, men fandt intet bedre og slappede i dette billede af for en stund.

"En pause i trippet"

Flere personer kom til søen. Jeg følte, at jeg blev nødt til at indstille trippet en stund, da en stor del af disse personer ikke kendte til mit foretagende på tidspunktet. Jeg satte mig ved bænken og hyggesnakkede med folk. Når jeg ikke fik små latteranfald og sad med et stramt smil over hele ansigtet, slappede jeg af med panden i bordet og nød små gitterstrukturer, som jeg mange gange før har gjort det på LSA - store konstruktioner, uendeligt store faktisk, der skifter opbygning, farver, baggrund og "mening" i takt mine tankers "temaer".

Klimaks - "Nærdødsoplevelse"

04:00 Efter indtagelse af frøene skete noget specielt.
En gang i mellem kravler vi ud i nogle grene, der hænger 2 meter udover søen (dybden herude er kun 20 cm), hvor vi hænger os ud i armene i en position*, der kræver stor fysisk styrke/udholdenhed for, at man kan komme tilbage til en større gren (istedet for at hoppe i søen). Jeg hang mig ud i grenen, ventede lidt indtil jeg kunne mærke mine arme og skuldre syre til. Her skete der noget, der afsluttede trippet på ordentlig vis. Da jeg hang ude på grenen, fik jeg bildt mig selv ind (ubevidst), at et fald i søen ville være den visse død, måske ikke fysisk men helt sikkert psykisk. Hvis jeg faldt ned fra grenen på dette tidspunkt, ville jeg blive en tom krop, en zombie om man vil, der ville vandre meningsløst rundt. Jeg gik i panik i et sekund og tanker farede rundt i hele hovedet på mig.
Ligesom Hunter S. Thompson beskriver servitricen i slutningen af Fear And Loathing In Las Vegas:

Her eyes were turgid with fear, but
her brain was functioning on some
basic motor survival level.

Jeg var rædselsslagen, men ville ikke lade mig overvinde af "døden i søen". I et snap fik jeg vendt mig om i tankt med at min krop blev trukket op på grenen, jeg var kommet fra. Jeg skyndte mig ned på græsplænen igen. Jeg var helt lammet. Jeg lignede efter sigende en, der havde set et spøgelse. En bølge af lykke ramte mig, og jeg forsøgte uden held at forklare, hvor dyb en oplevelse, jeg lige havde haft. Efter jeg havde vandret hvileløst rundt i fortvivlelse over min manglende evne til at forklare graden af min lykke, satte jeg mig alene op på en bænk og forsøgte at tænke klart. Alt var så omvendt. Jeg havde lyst til at prøve alting igen, men herfra, fra den nye start.

Herefter sluttede trippet. Jeg tog hjem og faldt i søvn klokken 21:00. Jeg sov skønt og morgenen efter var superlækker at vågne op til.

*Man sidder på en stor gren og hænger sig fast i grenen, der er cirka en halv meter højere oppe. Her har man ryggen til grenen, man skal tilbage til (desuden er denne gren i navlehøjde, så det kræver både et godt træk som i pull-ups og et løft af benene oveni den rotation, man skal udføre for at vende med fronten til grenen.

Mvh,
Gargarin


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team