Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 sep 2008 23:04 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 feb 2008 21:33
Indlæg: 239
Substans/er: LSA i form af Blå pragtsnerlefrø
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
134+250 Morning glory frø (Ipomoea Tricolor - Blue star og Heavenly blue)

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Godt tilpas, ikke store planer omkring trip.

Triprapporten
Goddag, alle Psy brugere!

Dette er et LSA-trip, der foregik den 14. marts, 2008.

Jeg har valgt hurtigt at lave en tidslinje for, hvad jeg rent faktisk udførte af handlinger og en del, der fokuserer mere på oplevelsen.

* Kl. 8:00 stod jeg op og spiste en banan.
* Kl. 8:30 indtog jeg den første dose på 134 frø - tog derefter i skole med en ven. Det var en speciel skoledag, der gjorde dette trip muligt, ingen løs omgang med psykedelikum ;)
* Kl. 10:30 begyndte trippet at sætte ind, dog ikke specielt kraftigt, vi begyndte at tage vores afsked før påskeferien.
* Kl. 11:40 redoserede jeg - 250 frø. Vi tog ind til min ven med bus, efter jeg havde ligget i sofaen en times tid - Kraftig ændret opfattelse af tid og rum.
* Trippet var helt slut omkring kl 18:15, hvor jeg tog bussen hjem fra min ven.

Mere detaljeret beskrevet:

Den første del af trippet, hvor jeg havde doseret med de 134 frø, havde jeg kun oplevet små open-eyed visuals heriblandt:
- Jeg stirrede op i loftet på skolens ventilatorer og førte en grøn streg gennem et mønster, der dannede en labyrint.
- Jeg gjorde det samme på murstensvæggene omkring vores tavler.

Efter at have doseret anden gang - før vi hoppede på bussen - satte jeg mig alene ind i min stue for at slappe af med noget beroligende musik. Omgivelserne i denne del af stuen er meget smukke. Jeg oplevede mange hallucinationer, hvor jeg konstant havde problemer med at bestemme objekters placering i forhold til hinanden - de skiftede konstant fra forgrund til baggrund. Efter jeg havde ligget i sofaen i noget tid, begyndte trippet rigtigt at tage fart. Jeg begyndte at se små hallu'er omkring mig, men det mest kraftige ved trippet var min tidsopfattelse. Jeg sad i sofaen i omkring en time, og i denne tid oplevede jeg vinterens overgang til forår - men herfra gik jeg direkte videre til efteråret igen - jeg sprang over sommeren - jeg har altid set sommeren som en kort intens oplevelse i mit liv - måske derfor. Senere op ad dagen fik jeg mindre hallue'er, men jeg var stadig kraftigt påvirket i forskellige perioder helt op til ca. kl 18:00..

Hilsen,
Gargarin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2010 21:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jan 2010 01:54
Indlæg: 0
Dejlig rapport :) Kort og simpel. Perfekt


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team