Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 06:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jun 2014 06:50 
Substans/er: LSA
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efter hånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
8 hbwr LSA frø. vi havde pillet skalden af.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
jeg var meget glad og opstemt, de andre havde det også godt.

Triprapporten

Dette var mit første LSA trip, der tog plads den 24 Mai i år.

Mine venner B og E er de samme personer som i min sidste rapport om vores voldsomme LSD trip.
Det skal siges at jeg ikke er dansker og bor heller ikke i dk så stavefejl er nok over det hele.

Pyyh jeg vogner og klokken er cirka 10.00 om morgenen, jeg føler mig stadig lidt stenet efter gårdagens hash the som i hvert fald virkede fint:)
Nå mig og 2 kammerater (B og E) har planlagt at tage nogen HBWR som jeg havde købt. vi aftaler at tage ud i haven eftersom det var dejlig varmt:)
Jeg ruller 2 joints, tager nogle tæpper og lidt vandt og vi tager udenfor.
Ahh solen bager ned, vi finder en god plads og folder tæpperne ud. B hiver posen med frøene frem og vi aftaler at tage 8 stk. hver og vi begynder at tygge dem så stille og roligt en af gangen.
De er hårde at tygge på og smager lidt metallisk, men ikke specielt dårligt som jeg ellers havde læst at de kunne. Vi har lige spist de sidste frø, jeg kigger på klokken og den siger 13.00.
Vi snakker lidt og bliver enige om at de skulle gå over at handle imens kunne jeg rulle nogle flere joints. Jeg ruller 2 joints mere og lægger mig til at slikke sol. Jeg havde gjort mig helt klar til kvalme og andet ubehag som jeg havde læst om, men nu var der gået 40 min og jeg begyndte at mærke sådan en dejlig summen i min krop der mindede lidt om den følelse jeg altid får når jeg spiser svampe , men jeg følte mig også meget afslappet og tung i kroppen lidt som mit seneste LSD trip, i modsætning til svampe hvor jeg altid føler mig meget energi fuld og vægtløs.
B og E kommer tilbage de sætter sig ned og hiver varerne på græsset. E fortæller at han har haft lidt kvalme men det er gået over og E siger at han også godt kan mærke den summen som jeg snakkede om men at han heller ingen ubehag har haft.
Vi snakker lidt om at trippe, hvad vores favorit stof er osv. Vi snakker også meget om vores sidste LSD trip der var en katastrofe for B, vi snakker om alle de fejl vi lavede og om B måske har en slags udiagnoseret angst da han ofte bliver paranoia når vi ryger, specielt hvis han er alene + sidste LSD og svampe trip.
Klokken er nu ca. 15.00 og vi snakker om hvor fantastisk livet er, vi snakker om de små problemer man kan have i hverdagen som altid skal gejles op og hvor dum man er at tage sig af sådanne småting. Jeg begynder at snakke vildt meget om hvor simpelt og dejligt livet er, her kommer mig og B lidt op i en diskussion fordi at han til dagligt er meget deprimeret og slet ikke er enig med mig.
Jeg aner ikke hvad klokken er nu, men jeg lægger mig ned med lukkede øjne og begynder at snakke løst. Livet er fantastisk, dejligt og smukt og kun fordi at det er så simpelt. Der er ikke nogen grund til at bekymre sig om alt muligt fordi at alt er jo præcis som det skal være. Meningen med livet er jo bare at leve, at leve så godt som man kan, at have det så godt som man kan og hygge sig hele tiden og have det godt. Husk at hvergang der er noget ondt i livet er der noget der er præcis lige så godt en anden gang, eller også imens. B afbryder mig og spørger om jeg kan underbygge min sjove teori, jeg tager min mobil og spørger, hvad er dette? En mobil siger B, Ja præcis kun en mobil siger jeg og tager fat i hans mobil. Hvad er min mobil så i forhold til din? En dårlig mobil siger B og jeg begynder at grine. Ja men lige så meget som min mobil er dårligere end din er din jo også lige så meget bedre end min:D Vi flækker alle simpelten i grin at alt føltes bare fantastisk.
Jeg er sulten og griber en banan, den er fandeme sjov at tygge på og jeg griner. Det er mega sjovt at spise udbryder jeg og de griner begge to og hiver fat i noget frugt eller slik kan ikke huske det helt. Vi griner alle over hvor mærkeligt det føles at spise og vi begynder faktisk at spise græs for at se om det smager anderledes og det gjorde det ikke:D HAHA
KL ca.16-17.00 Jeg lægger mig med maven ned i græsset og kigger ud efter. Jeg kan se nogle helt små halucinationer, græsset flyder lidt ud og det er smukt. Jeg spørger B om han kan se det, nej siger han da han ikke kan se noget i så meget sollys. Jeg rejser mig og kigger på en busk, wooauw den må jeg da bare kramme tænkte jeg og bevægede mig stille og roligt hen til den og krammer for fuld skrue. Aahh den føles bare så dejlig og blød og alle disse fluer generer mig slet ikke:D Mig og B bevæger os i mod skyggen, det føles rart men også besværligt og tungt at gå lidt som hvis man var mega stiv eller vågner for tidligt efter en sove pille. Vi sætter os ned og jeg fortæller at der er nogle folk ca 10 meter foran os, det syntes B var noget lort og snakkede lidt om paranoia men jeg siger at det skal han være ligeglad med da vi ikke kender dem alligevel. jeg kigger rundt og spørger B om han ved hvor E er, nej siger han og jeg kigger videre. Jeg rejser mig og går ca 10 meter og finder E liggende flad på græsset. Jeg kigger på ham og ser at han bare ligger og smiler, jeg spørger om han har det godt og han siger at han er helt væk men at han har det for nice. Jeg går over imod skyggen igen og sætter mig ved B. B spørger om vi skal pisse og lige så snart som han har sagt det MÅ jeg bare pisse. Jo siger jeg, vi rejser os og B spørger hvor vi skal.? Ingen steder vi pisser lige her siger jeg, B siger at det kan vi fandeme ikke da folk jo er omkring os og de kigger efter os da vi er meget syrede. Jeg svarer bare, jo det kan vi godt se bare her og begynder at pisse. B smågriner og siger at så gør han det fandeme også, B griner meget og snakker om hvor dejligt det føles at gøre noget så pinligt og så bare være fuldstændig ligeglad med hvad de tænker. Han snakker om at det er som en befrielse.
Vi går roligt over til E og sætter os ned. Vi snakker om hvor godt trippet er indtil videre og at virkningen bare blev stærkere og stærkere stille og roligt og at det ikke havde peaket endnu men vi bestemmer os for at tage ind i B´s lejlighed da det begynder at blive koldt, klokken er nok omkring 18-19.00. Da vi går over i mod B´s lejlighed bliver han lidt forvirret og siger at det er ved at blive for meget. E siger til ham at det skal han ikke tænke på fordi at verden er jo perfekt så den vil nok ikke gøre ham noget, her smågriner vi alle igen.
Da vi går op gennem trapperne kunne jeg godt mærke at min afstands vurdering ikke helt er til stede længere og det føles som en evighed at gå op til lejligheden.
Da vi kommer ind i lejligheden kan jeg mærke mine første rigtige oev. halucinationerne var meget lig dem jeg plejer at få på svampe men dog syntes jeg at alt havde sådan en mere snurrende effekt i forhold til svampe plejer jeg at få sådan en lidt pulserende effekt lidt lige som at alt ånder og er levende.
Vi lægger os i sofaen (man kan umiddelbart rigtig godt lide at ligge ned mens man er på LSA) og de snakker om at bestille noget mad, jeg begynder at få rigtig svært ved at følge med mens de snakker og siger at jeg ikke vil have noget at spise men at jeg bare vil lægge mig ned og slappe af.
Jeg tager puden over hovedet og fuck hvor jeg bare ligger godt:) Mine cev var lige så flotte som da jeg lå i haven, det var sådan nogen lige linjer der krydsede hinanden hele tide med meget stærke farver (svært at forklare)
De to fjoller med at bestille mad og de kan slet ikke bestemme sig, og når de havde bestemt sig glemte de hvad de havde bestemt sig for. Dette gentog sig i over 1 time måske 2 jeg aner det ikke men det ender med at de vælger at bestille 1 stk af hver meni man kunne købe derfra (online) og der kom pizza, burger, durum, salat, hvidløgs brød, lasagne, innbagt pizza, burito, nachos og flere slags is:D
Jeg ligger med hovedet under puden og små griner hele tiden og jeg kunne sagtens høre og forstå dem i baggrunden men jeg var ude af stand til selv at komunikere, men det var også lige meget da jeg havde det perfekt. Jeg havde stadig denne velvære af at alt er så dejligt og simpelt som livet nu er.
da jeg rejser mig igen er de forlængst færdige med at spise, jeg bider i et eller andet men kan ikke smage hvad det er og siger, jeg har lyst til is i skulle have købt is og de hyler bare som om det var det bedste der var sket da de kan huske at de har købt is og de ligger i fryseren og jeg bliver også sindsygt glad E begynder faktisk at græde af glæde på grund af den is.
E henter isene, de havde købt banana split, cacao og jærdbær. Vi rev lågene af alle tre og begynde at spise. Vi kigger mærkeligt på hinanden og spørger hvad isene smager af og så griner vi bare endnu mere da vi ikke kan smage forskel på isene og vi kan heller ikke se hvad der er jordbær, banana split eller cacao. Da vi koncentrerer os rigtig meget finder vi banan i den ene så det vidste vi var banana split, de to andre fandt vi ikke ud af den aften.
Jeg opgiver isene, men sætter ild i den første joint den dag. Jeg havde ellers forberedt mig på at skulle ryge under come up pga. kvalme osv. men jeg fik aldrig noget ubehag og havde slet ikke haft behov for at ryge. Vi ryger 2-3 joints mere mens afterglowet stadig er på lige til vi falder i søvn.
Næste morgen vogner vi ca kl 12.00 og vi har det alle tre fantastisk. Jeg begynder at pakke da jeg skal rejse hjem til ø´en med flyveren kl 19.00 vi tager toget ind til hoved banegården smider mit kuffert af og skynder og ud i staden da jeg bliver væk et stykke tid vil jeg gerne der ud.
Vi sætter os ned ved vandet for at ryge og snakke om gårdagens trip. Selv B som til dagligt ofte er meget deprimeret og negativ havde det så pisse godt og sagde at nu kunne han endelig forstå at man slet ikke behøvede at fokusere på de negative ting men istedet fokusere på alle de gode ting i livet og at han nu bedre kunne forstå hvordan jeg altid er i godt humør;D

Jeg er MEGET overrasket over LSA da jeg næsten aldrig har læst om et trip med dem hvor alt bare er perfekt hele tiden men det er efter min erfaring en fantastisk substans;)

Mvh. Ø Tripperen!


Top
  
 
Indlæg: 20 maj 2015 01:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Vildt fedt trip i har haft. Det var en fornøjelse at læse :)!! Velskrevet. Jeg fik et godt indtryk af den gode stemning :)

Behøvede i slet ikke lave ekstrakt af frøene? Min kæreste og jeg spiste 3 frø hver. Jeg knækkede mig i lårtykke stråler og fik så meget vasokonstriktion i benene at jeg ikke kunne gå i mere end 15 sek ad gangen. Vi havde begge to den lede mavepine!

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jul 2015 21:56 
wow der er sgu sket lidt siden jeg har skrevet denne rapport, det er vidst den første af slagsen fra min side:)
Nej vi lavede ikke ekstrakt og det gik super.
Men ja det var et mega fedt trip vi havde for lidt over et år siden, men jeg har prøvet lsa flere gange siden, uden at det blev ligeså vellykket. Min erfaring var heller ikke så stor dengang:) Jeg har også oplevet stigende kvalme for hvergang.

Vh Ø Tripperen!


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team