Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 08:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 jul 2020 21:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Hej,

Her er en beskrivelse af mit forsøg med at finde den grænse hvor det ikke længere er sjovt på skunk. Simpelthen fordi jeg er nysgerrig, og aldrig har følt mig presset på nogen måde, selvom jeg har været MEGET skæv.

Til forsøget indtog jeg cannabutter i forskellige mængder som var lavet ved at lade 28 gram topskud trække i 200 gram opvarmet smør. Det var egentlig lavet for at bruge det som salve mod slidgigt, men det havde ingen effekt.

I alt har jeg indtaget det 4 gange i dette forsøg. Tidligere har jeg brugt det i mindre mængder som alternativ til at vape, bare for at få det brugt.

Jeg vaper normalt 1-2 gange pr uge. Jeg er 52 og har kun brugt stoffer de sidste 3 år.

Jeg var hjemme med konen hver gang. Hun bruger ingen stoffer, og var ædru.

Generelt:
Jeg indtog det i klumper fra fryseren, og jeg måtte tygge det inden jeg slugte det og skyllede det hver gang ned med Ananasjuice(advarsel: det smagte forfærdeligt, og jeg kan SLET ikke drikke ananasjuice mere!).

Første gang tog jeg 5 gram, og blev “almindeligt” skæv. Rusen kommer snigende når man indtager det oralt synes jeg, men ellers var der ikke noget specielt ved rusen.

Næste gang tog jeg 8 gram, og kunne godt mærke en forskel fra sidst. Mere skæv end normalt, men ingen som helst tendens til utryghed.

3. Gang tog jeg 11 gram. Kunne denne gang godt mærke en tendens til uro og tanker om, om jeg havde styr på det hele.

4. Og sidste gang: tog 15 gram af smørret. Ved denne dosis fik jeg noget af det jeg har søgt, og tænker at det må nærme sig en mild psykoselignende tilstand. Fx da jeg skulle tisse og måtte sætte mig på sengen undervejs, simpelthen fordi jeg var bange for at jeg ikke havde evnerne til at styre min krop rent fysisk, ikke pga selve de fysiske reaktioner fra rusen, men fordi jeg ligesom ikke kunne forstå at min krop kunne styres af mit sind, og jeg var bange for at jeg ikke kunne finde ud af det og ville falde om på gulvet. Efter lidt tid kunne jeg tage mig sammen og gå derud, men det krævede overvindelse.

Generelt var jeg meget utryg, uden dog på nogen måde at gå i panik, eller være decideret angst - men ubehageligt var det.

Jeg har altid haft god jordforbindelse, og det var nok det der gjorde at jeg trods alt kom forholdsvist nemt igennem det. Jeg har dog nået min grænse for hvad der er fedt, og ønsker ikke at komme derud igen - men nu kan jeg bedre relatere mig til det når jeg læser om dårlige trips, og jeg har lært af det - og fået stillet min nysgerrighed.

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2020 17:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Beklager overskriften i emnet - det er min iPads elendige autokorrektur der har været på spil

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jul 2020 21:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Pas på med den slags eksperimenter, bare fordi at man ikke realistisk kan dø af cannabis betyder det ikke at man ikke kan tage skade! Men det var spændende læsning.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team