Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 10:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 jun 2018 04:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Jeg Fik mig ellers lige en på opleveren igår..

Jeg har en "Plenty" Vaporizer jeg bruger hver aften inden sovetid (de sidste par mdr.) og når man bruger en vaporizer fordamper man kun de aktive stoffer på plantematrialet (i dette tilfælde en potent Sativa domineret "Skunk sort" Cinderella 99) og det grønne plantematriale kommer ud lysebrunt når det er brugt op (gerne når smagen bliver svagt brændt el. rosted)

Nå men det kaldes ABV og kan bruges på flere forskellige måder.. Jeg valgte at grinde det igen og komme det i kapsler str. "00" som kan rumme ca. 550mg ABV..

nå men jeg havde læst lidt på http://fuckcombustion.com om at ABV kan variere meget i styrke og hvordan personen optager det og leveren omsætter alm. delta-9-THC til det 4x mere aktive 11 hydroxy metabolite..

så efter devisen "Start Low And Go Slow" indtog jeg hvad jeg troede var en lav dosis = 2x kapsler af hver 550mg ABV = 1100mg = 1,1gr.

jeg tog dem på tom mave med Naturli Soya KAKAO Drik (lidt fedt til øget optagelse)

T = 00:00 (Klokken var 20:00 Fredag)

T = 00:45 syntes jeg at jeg kunne begynde at mærke mere end hvad kunne være placebo.. (Rar følese, og jeg fik spist et måltid)

T = 02:14 var mit 3. og sidste note i min "Trip Log."
med to rystende fingre havde jeg fået stavet mig igennem: WAY 2 FUCKING STRONG !!!

og de næste par timer tog vindstyrken bare til og til og til... (You get the point)
ca. 3 timer efter intagelse var jeg så påvirket at min krop mente at jeg havde indtaget noget skadeligt og jeg måtte ud og knække mig (voldsomt) hvilket jeg hyggede mig med de næste 3-4 timer (måske kortere) og det er første gang i årevis at jeg har tilbragt hvad der føltes som lang tid på mit badeværelsesgulv med armene rundt om toilettet..

jeg ved at jeg fik afspillet ca. 4x stand up shows på netflix og når et var slut kunne jeg ikke huske en skid af hvad det havde handlet om, men det virkede ok til at få tiden til at glide lidt hurtigere..

jeg var virkelig langt ude og "trippe" på ABV (som jeg havde betydeligt undervurderet) Alt var mega sløret + traisers (noget ala shrooms, bare med følelsen af 50 ture for meget i rutsjebanen.. efter en halv kasse bajere)

jeg ved ikke hvornår jeg faldt i søvn men vil estimere 6-8 timer efter indtagelse..

kl. 12:00 Lørdag (16 timer efter indtagelsen) blev jeg hentet og skulle op og handle og så ned til min ex. og vores store unger..

på dette tidspunkt er jeg stadig små rundtosset/ efter skæv.. så fortalte exén hvad jeg havde lavet.. men tror ikke at ungerne opdagede noget (så nok lidt træt ud)

kl. 18 (ca. 22 timer efter indtagelse) vil jeg sige at jeg var 100% "Back to Baseline"

Jeg har noget der ligner 15 års erfaring med "PSY" og havde jeg ikke haft det kunne jeg nemt være gået i panik over denne oplevelse..

Jeg tager lige en lille pause fra ABVén og når jeg prøver igen bliver det ikke bare et styk 550mg kapsel (50% af denne 1100mg dosis) NEJ jeg går ned på 10% fx. 110mg ABV så jeg må ud og købe nogle mindre kapsler osv...

Disclamer: De mg jeg omtaler er plantemateriale med lidt THC, IKKE THC-Dosis i mg.

HOLY FUCKING SHIT !!!
Jeg syntes selv at jeg ved en del mere om stoffer end de fleste.. men det her tog nu altså røven på mig..

Peace BrightShadow..

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jun 2018 13:14 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg skal lige forstå det rigtigt. Genbrugte du den skunk, som du havde røget i vaporiseren, ved at komme resterne i kapsler, og indtage dem oralt? Hvorfor gjorde du det? Bare for at spare penge?

Min vaporiser slukker efter ca. fem minutter. Derefter tænder jeg for vaporiseren igen, og ryger på skunken en gang mere. Så tror jeg ikke der er ret meget THC tilbage, og resterne er mørkebrune, næsten sorte.

Kan du ikke gøre det samme, altså ryge godt og grundigt på skunken i din vaporiser, så du får det hele med?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jun 2018 19:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Tror du har misforsået konceptet..

Man vaporizer for ikke at forbrænde og for at få bedre udnyttelse af urten..

Når jeg pakker min "Plenty" tager den ca. 1,0 gram og det kan jeg køre sessions på hver aften i en uges tid så vil sige at jeg har fået meget ud af det inden det ryger i glasset med ABV..

men når man VAPORIZER og ikke forbrænder vil der altid være noget tilbage og det smarte er, at det er relativt godt decarboxylated (ikke psykoaktivt THC-A bliver omdannet til THC der er aktivt) så man ikke behøver bage det i brownies el. lin..

Hvis bu brænder din urt i din vaporizer og bagefter simider den ud så har du misforstået pointen..

Desuden var denne Trip Report ment som en advarsel om at ABV kan være voldsomt potent, men også forklare at hvis ikke man bruger det så smider man penge/cannabis ud af vinduet..

Prøv at læse denne tråd:
http://fuckcombustion.com/threads/eatin ... ort.16557/

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2018 13:21 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det er ikke muligt at brænde skunken i sin vaporiser, men måske bruger jeg en højere temperatur end dig, og får dermed en bedre udnyttelsen af skunken. Jeg bruger 215 grader.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2018 13:43 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Man kan nu godt forbrænde i en vape, selvom man selvfølgelig kan diskutere, om det bliver til en pibe når der går ild i materialet. Da jeg fik poweradapter til min MFLB så har jeg oplevet 2 gange at der gik ild i mit materiale fordi jeg hacde skruet for højt op/varmet for længe.

Interessant med så meget smæk på vape rester ved oral indtagelse, må jeg lige prøve, plejer bare at smide det oven i et mix, hvis jeg er ved at løbe tør.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2018 14:58 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Okay, der sker en delvis afbrænding ved 215 grader (dog ikke så meget at det bliver til aske). Men det bekymrer mig ikke. Min vaporiser har tre temperatur-indstillinger: 195, 205, og 215 grader. Jeg har selvfølgelig prøvet alle tre indstillinger. Det højeste (215 grader) giver en meget bedre virkning end de andre, og derfor bruger altid den. Det giver ikke nogen brændt smag, og jeg kan heller ikke mærke noget til de skadelige biprodukter. Prøv det. :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2018 16:14 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg ser i tabellen at virkningen er afslappende (sedative) fra 195 grader og opefter. Specielt for trådstarteren, der bruger skunk til at falde i søvn på, er det tilrådeligt at bruge en høj temperatur.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2018 12:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Enspænderen skrev:
Jeg ser i tabellen at virkningen er afslappende (sedative) fra 195 grader og opefter. Specielt for trådstarteren, der bruger skunk til at falde i søvn på, er det tilrådeligt at bruge en høj temperatur.


Tak for interessen i min report, dog tror jeg ikke at der kommer mere CBD i min CBD-fattige Sativa sort af at varme den mere..

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2020 21:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Brightshadow, hvilken temp. vaper du ved?

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team