Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 mar 2017 19:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Substans: Critical Kush Skunk, Indica domineret sort.

Setting:
Hos mig selv, sammen med kæresten. Ingen af os har prøvet et Cannabis produkt af nogen slags før.
Erfaring: Første gang!

Dosering og anden information om substanserne:
Joint på 0.5 gram, men læs nærmere i rapporten. Mit bedste gæt er at jeg røg lige under halvdelen af den, dog nok ikke så effektivt...

Triprapport:

Jeg er godt oppe i fyrrene, og kæresten er lidt yngre.
Jeg havde anskaffet 4 gram skunk, og havde lavet en joint med 0,5 gram i, uden tobak eller andet blandet i.
Desværre var kæresten træt, så hun ville vente til lørdag. Jeg var frisk, og ivrig efter at prøve, så jeg gik i gang :D

Jeg har INGEN erfaring med at ryge overhovedet, og min joint var ikke perfekt, så da jeg tændte den kom der ingen synlig røg med ud på min udånding første gang. Jeg talte derfor ikke det hiv med, men anden gang fik jeg fyldt lungerne godt op, og holdt det inde i 5-6 sekunder. Laaaang udånding, og så 10 minutters ventetid for at mærke effekten.

Det første jeg mærkede var at mit hoved/sind ikke fulgte med øjeblikkeligt når jeg bevægede mig. Lidt som om min bevidsthed var ophængt i elastikker, hvis det forklarer det nogenlunde. Efter lidt tid hvor der ikke skete mere end at jeg følte mig lidt i retning af halvfuld, besluttede jeg mig for at tage et hiv mere. Endnu lidt ventetid, men der skete ikke det store...Kæresten var møg træt og ville i seng, og jeg gik med for at være social.

Da jeg har ligget få minutter tager jeg mig selv i at vrøvle lidt, og jeg opdager først dér at jeg nu nok er bare en anelse mere påvirket end efter første hiv. Jeg begynde at forklare min kæreste alle mulige super interessante ting, som hun fatter minus af. Måske fordi jeg ikke kan huske starten af mine sætninger når jeg når halvt inde i dem. Det fortsætter sådan et stykke tid, men hjernen er efterhånden helt kortsluttet :eyes: og jeg begynder at grine af de mest tåbelige ting, og mener selv at jeg må være den største komiker på jorden så sjov som jeg er :P Adskillige gange indenfor den næste times tid eller deromkring siger jeg til kæresten at nu er det nok ved at ebbe ud, men så begynder jeg igen helt uden grund at grine som en vandvittig. Jeg har det som sådan fint, men er lidt overrasket over at jeg ingen som helst kontrol har over situationen og min egen opførsel. Det er under grineflippene at jeg erkender at jeg er knokleskæv ud over alle grænser, og jeg forstår godt at det ikke er sådan en skævert man normalt ønsker sig :mrgreen:

Nå men efter ca 1-1½ time kan jeg så endelig lægge mig til at sove, og jeg sov som et barn, og var fuldstændig frisk igen efter 7-8 timers søvn.

Dagen efter (om aftenen) prøvede jeg en sativa baseret AK47 skunk rullet på samme måde, men tog kun ét hiv. Effekten var da som det første hiv i ovenstående, og da kæresten ikke rigtigt mærkede noget(hun havde lidt svært ved at indhalere), lod jeg være med at tage et hiv mere, og den oplevelse var ikke noget specielt. Tager nok mere næste gang, men jeg gad bare ikke være knokleskæv alene igen 8)

Jeg kunne godt tænke mig at høre om det er normalt at man går fra "en lille smule ramt" til "knokleskæv" på et ekstra hiv?

Hilsen Bluepill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2017 22:07 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2009 20:33
Indlæg: 732
Geografisk sted: Agrabah
Haha, ja, det kan godt være lidt svært at ramme et sweet spot som nybegynder, selv de fleste garvede rygere, der af den ene eller anden grund ikke har tolerance, skal ikke have mere end 2-3 hiv af en kraftig joint før de er ved at være i kategorien knokkelskæv. Det skyldes til dels styrken af vores cannabisprodukter nu til dages kontra førhen, skunk er noget kraftigere i dag end for bare 25 år siden. Vil anbefale dig at prøve med noget pot istedet, eller som minimum rulle en svagere joint. Der findes forskellige tobaks erstatninger, hvis du ikke er så tosset med at blande din skunk op med tobak, det kan jo godt være lidt svært at rulle 0,1-0,2 gram skunk til en hel joint, for vil ikke tro at dig og din kæreste har brug for mere ad gangen. Ellers er en lille pibe, evt. af glas, også nice og ryge skunk på!

Held og lykke med det!

_________________
"It's not the drugs. Diarrhea is hereditary, it runs in your genes"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2017 08:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Mange tak for rådene - jeg vil enten bruge en pibe eller tobakserstatningen som du nævner :D

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team