Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 07:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 jun 2016 01:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jun 2010 13:59
Indlæg: 54
Geografisk sted: Deep in your brain
Substans/er: Hash
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du alene: Ja
Erfaring: Erfaren

Dosering og anden informaton om substanserne:
2 x 0.6 gram Maroc fra Staden.


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Hjemme hos de pukkelrykkede, der ikke kender til mit forbrug. Jeg havde hele natten havde hele natten for mig selv.

Triprapport:

Jeg skriver denne triprapport præcis ét døgn efter efter jeg indtog min største dose THC til dato. På trods af masser af søvn, et heftigt måltid, og endda en energidrik til at kvikke mig selv op med, er jeg i skrivende stund stadig hårdt ramt, og det er først inden for de sidste par timer at jeg er gået fra at være skæv til at være bag-skæv.

Klokken var halv 12 og det var Lørdag aften. Jeg havde de sidste par nætter eksperimenteret med at ryge lidt rent hash på mit værelse, og på den måde opnå en lille skævert inden jeg lagde mig til at sove ved morgengry. Jeg havde for et par aftener siden helt spontant taget bilen, og kørt den lange tur til København for at købe lidt hash. På trods af at det tager over 2 timer for mig at køre derind, kan jeg godt lide følelsen af et lille roadtrip. Jeg er også begyndt at ryge en smule hash igen, og at have en klump liggende er noget jeg er begyndt på.

Da klokken nærmer 23:40 åbner jeg døren på klem, og stikker mit lille hovede ud og kigger. Jeg kan høre nogen der pusler i køknet, og ser så at lyset bliver slukket. "Go time" tænker jeg, og lukker lige så stille døren i igen.
Jeg er begyndt at eksperimentere meget med mit forbrug af hash. Jeg er stoppet med at ryge dette så meget, da det altid synes at give en kvalmende effekt. Måske er dette fordi at jeg også har kvittet smøgerne? I hvert fald kan jeg meget bedre lide at indtage mit THC oralt.

Jeg sætter mig til rette i min trofaste computerstol, og finder så den lille pose med klumpen frem. Vægten, der står gemt mellem alt det andet skrald på mit computerbord, kommer også til syne, og jeg begynder at hive klumpen på 6 gram i stykker. Først ryger der en lille nol på 0.2 gram ned, og derefter en på 0.4. Jeg havde allerede besluttet mig for hvordan jeg skulle indtage min hash denne aften, og de nødvendige ressourcer var hentet ind til værelset.
Sagen er den, at jeg nemlig er blevet yderst glad for at spise min hash. Den bedste metode for dette, er selvfølgelig at lave en hashkage eller en kop guldkakao. Problemet er bare at jeg ikke har mulighed for at stå i vores køkken og forberede dette. Min far står tit op og tager en tår at drikke om natten, så derfor går det ikke at hele køkkenet lugter som en hash-bugle. For at komme uden om dette problem, er jeg begyndt at eksperimentere med at lave hash-toast i stedet. I alt sin simpelhen består det af at du laver din toast, propper godt med smør på det øverste stykke, og ligger så dine noller mellem smøret og skiven med ost. Det smager absolut forfærdeligt, men det er nemt at lave (da du kan tage toastmaskinen med ind på værelset), og det gør dig hammer skæv.

Jeg har nu nollet 0.6 gram, og propper det på skiven med smør. Jeg havde ikke fået noget at spise tidligere på dagen, så min plan var at lave 1 hash-toast, og 1 almindelig toast. Denne tanke glemmer jeg dog i nuet, og først da jeg har proppet mit hash på hele den ene skive brød, beslutter jeg mig for at der nok også skal noget på den anden. Jeg brækker en nol af min skive hash af, og til min glædelse er der præcis 0.6 her også. Jeg kan godt lide når tingene passer sammen. Denne går jeg i gang med at nolle, og lidt tid efter har jeg nu to hash-toast med 0.6g hver, parat til at komme i toastmaskinen.
Det skal på dette tidspunkt nok nævnes, at jeg er vandt til at spise min hash (også fra toast), men dog ikke i disse mængder. Jeg plejer ikke at indtage over 0.7g, hvilket der plejer at gøre mig umenneskelig skæv. Om dette var et dårligt træk fra min side af kan diskuteres, men jeg ville bare åh så gerne prøve at være rigtig bash, hvilket jeg uden tvivl også formåede..

Toasteren har nu stået i de famøse 5 minutter, og alle små lamper lyser nu for fulde gardiner. Jeg beslutter at give dem lidt mere. Bare for en sikkerheds skyld. De har nu fået 8 minutter, og der kommer en dejlig damp ud fra maskinen. Der lugter ikke voldsomt meget af hash, men jeg kan godt lugte at dette ikke er en toast man ville få fra min mormor. Jeg fikser de to fine toasts ud af maskinen, og ligger dem til at køle lidt af. Da de er kolde nok begynder jeg at spise den ene. Det smager afskyeligt, og jeg må ærligt indrømme at jeg faktisk kaster lidt op i munden på mig selv på den sidste bid. Den billige ost fra Lidl blandet sammen med hashen, er simpelhent for vammel, og da brødet jo skal tygges grundigt før man kan synke det, er denne hashsmag nu pludselig overalt i min mund. Jeg får dog toasten ned (efter meget besvær) og drikker det sidste af min cola, der har hjulpet med at få det hele ned.
Jeg kan ikke begribe hvor forfærdeligt det her smager, og jeg er sikker på at den mængde jeg har brugt netop denne gang, uden tvivl er med til at arbejde i mod mig.

Efter ca. en halv time, hvor jeg intet andet har lavet end virkelig at sidde og tage mig sammen til at spise den anden toast, samler jeg nu denne op. Jeg spiser først kantet uden om, da denne ikke er blevet lige så inficeret som resten af toasten. Da jeg begynder at bide ind i selve "hjertet" af toasten, kan jeg straks mærke det samme sker som før. Der er ingen måde at jeg kommer igennem denne toast hvis jeg skal tygge så meget, så jeg piller nu den ene skive brød af. Ca. halvvejs igennem denne ene skive brød med ost, skinke, og en helvedes meget hash, begynder påvirkningen fra den første toast. Jeg er allerede godt på vej til at blive hammer skæv, men alligevel kæmper jeg mig videre igennem nummer 2. Jeg kommer næsten hele vejen til ende, men får slugt et stykke jeg ikke havde tygget nok, og kaster næsten op lige med det samme. Jeg bruger alle mine kræfter på at holde det inde, og efter et par minutter med stille og rolig vejrtrækning, er jeg endelig fri. Det sidste stykke af min toast fik jeg ikke spist, men jeg havde bestemt heller ikke brug for dette.

Jeg sætter noget stille og roligt musik på. Jeg er godt ramt i både mit hoved og min krop, og musikken hjælper med at få det hele til at blive lidt mere roligt. Jeg kan mærke en intens skævert ligge og dominere hele mit sind, og jeg påbegynder mit yndlings tidsfordriv - nemmelig at surfe hele nettet tomt. Jeg ved at det normalt tager en time før at jeg når mit peak ved indtagelse oralt, men da jeg ca. 2 timer efter stadig er på vej op, bliver jeg en smule bekymret. Jeg sætter mig til at spille lidt på min Steam account, og selvom jeg er vandt til at det går utroligt ringe når jeg er skæv, så går det alligevel endnu værre denne gang.

Klokken er nu 4. Jeg har brugt de sidste par timer på at se nogle britiske quizshows. Det er begyndt at blive lyst udenfor mit vindue, og jeg er helt ufattelig ramt. Jeg bryder mig ikke om at være skæv når det er lyst, for lys betyder mennesker, og mennesker betyder risiko for at blive opdaget. Det er også typisk når det begynder at blive lys at jeg kryber ned under min dyne, og ligger og ser noget fjernsyn indtil jeg kan høre de andre i huset er stået op. I dag er dog ikke en sådan dag, da jeg er alt for skæv til at kunne ligge i min seng, og det føles kun som om det bliver værre. Jeg har ikke spist andet end de to hash-toast siden jeg stod op, og jeg vidste at min krop prøvede at få næring fra dette stadig - hvilket kun gjorde mig mere skæv. Det var derfor at jeg ville bruge mit lille trick, der altid synes at virke. Jeg ville spise en lille smule mad, hvilket der altid plejer at få mig ned igen. Jeg går ud i frysen, og får hurtigt sat en færdigret ind i microovnen. Da den er færdig tager jeg den ind på mit værelse, og spiser den forholdsvis hurtigt. Jeg kunne slet ikke fokusere på paptallerkenen den kom i, og min gaffel kørte helt på autopilot i tiden det tog at spise. Det var først her det slog mig at jeg rent faktisk var en smule sulten.

Klokken er nu 6 om morgenen. Jeg havde indtaget min første toast for 6½ time siden, og havde spist en portion boller i karry for ca. 2 timer siden. På trods af dette syntes der ingen ende til mit trip at være, og jeg havde nu i 5 timer kun været på vej op, og ikke ned. Tanker om evighedstrip begyndte at ramme mit hoved, og pludselig kom den klassiske "Jeg vil aldrig ryge hash igen!"-sky ind over mit landskab, og de dybe tanker om medaljens bagside var nærmest uundgåelig. Det hele nåede sit klimaks da jeg pludselig hørte vores terrasse dør blive åbnet, og fodtrin kunne høres på vej ned af min gang. Med ét sprang jeg over i min seng, og nåede på vejen lige akkurat at trykke på min computers sluk knap.

Jeg havde utrolig meget paranoia på, da jeg vidste at mit ansigt helt talte for sig selv. Var der nogen der så mig i denne tilstand, så var jeg uden tvivl blevet bustet.
Jeg ligger med dynen helt oppe til halsen, og sover langsomt længere og længere ind. Jeg frygter hvad jeg vil vågne op til, og skammer mig over at overhovedet sætte mig selv i denne situation.

Jeg slår stille øjnene op og kigger ud af mit vindue. Det er meget lyst udenfor, og jeg kan høre bilerne køre forbi. Efter at tage et hurtigt kig på min telefon, opdager jeg at klokken er 13:00. Jeg prøver, uden held, at lægge mig til at sove igen, da jeg virkelig ikke orker at skulle stå op "så tidligt". Desværre har min mave lidt andre planer, og jeg må til sidst se mig besejret, og hopper derfor ud på toilettet. Her har jeg tydeligvis en overraskelse til gode, og min mave lukker nu op for efterladenskaberne af mit lille stunt sidste aften. Det er hårdt og gør ondt, men det er mest den tunge følelse i mit hoved jeg er bekymret for. Jeg er, uden tvivl, stadig helt vildt ramt, og da jeg kigger mig selv i spejlet bliver jeg blot endnu en gang bekræftet. Jeg får kæmpet mig tilbage i min seng, og lægger mig nu til at sove resten af skæverten ud.

19:00 siger den digitale klokke, og der bliver kaldt at der er mad. Jeg kan mærke at jeg stadig er skæv, men det er heldigvis begyndt at gå den anden vej nu. Jeg henter min mad, sammen med en energidrik jeg havde stående på køl, og sætter mig nu tilbage foran de britisk quizshows. Jeg spiser min mad, medens jeg prøver på at samle tankerne fra gårsdagens oplevelse. Mit hoved er tungt, jeg er træt i min krop, og hele mit sind er utrolig udmattet efter hvad der er sket.

Dette er uden tvivl det mest skæve jeg nogensinde har været. Selv da jeg havde røget 2 bonghoveder en aften efter halvandet års pause, blev jeg ikke så skæv, og durationen kommer ikke engang i nærheden af! Jeg har før prøvet at vågne op og være en smule bagskæv hvis det har gået vildt for sig dagen før, men jeg har aldrig prøvet at vågne og stadig være påvirket, og da slet ikke at have det dårligt! Jeg har efter denne oplevelse brug for at holde en lille pause fra hashen, og har lært i fremtiden at være meget mere forsigt med de orale doser.

_________________

      Psychedelia                   Open Your Mind      
      Psychedelia                   Open Your Mind      
      Psychedelia                   Open Your Mind      


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 nov 2020 20:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
Lille tip til når du skal begynde at hygge på lidt hash igen.

Guldkakao kan sagtens laves på værelset. Det har jeg gjort ofte. Skriver lige en lille "opskrift" til succes :)

Ting du skal bruge:

Lighter(gerne et lys du kan bruge som varmekilde istedet, gør det meget nemmere)
Sovse ske
Smør(omkring 1 tsk)
Kakao

Fremgangsmåde

Start med at nolle din hash
Tænd så lyset og smelt smøren i skeen
Tilføj din hash og lad den smelte sammen med dit smør
Varm din kakao i mikroovnen og bland det sammen med din blanding af smør og hash.


Lidt om din rapport

Har prøvet noget lign. var dog ikke skæv i ligeså lang tid. Lavede guldkakao men kom til at bruge omkring 0.8g, da det var den dosering jeg lavede sidst. Glemte bare at tænke på at det var en dosering min kammi og jeg delte :eyes: Var også helt blæst, og totalt bange for psykose og lign. Har stadig sådan små angst anfald efter den oplevelse. Så jeg holder også selv pause fra hashen :(

Håber alt vel til dig, makker!

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team