Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 dec 2015 22:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 dec 2015 21:27
Indlæg: 0
Jeg havde en virkelig uhyggelig oplevelse forleden!!

Jeg vil høre om der er andre der har haft samme oplevelse?

Jeg var på en klub hvor jeg drak en par drinks, tog en kvart e-pille og 4 timer senere en anden kvart. Jeg havde det godt, stille og roligt. (Jeg tager altid kun en kvart af gangen for at føle efter og for at være sikker på ikke at blive for blæst.) En times tid efter tog jeg 4-5 hiv af en joint, det skulle jeg aldrig have gjort!!

Der gik lidt tid og så mistede jeg min rytme og opdagende jeg ikke kunne danse, efter det begyndte jeg at få korttids hukommelse, det endte helt ned til 10 sek. jeg svævede imellem to verdner, jeg var helt væk og vågende op til hvor jeg var. Ingen kunne se på mig når jeg 'var væk'.

Jeg fandt min veninde og fik sagt til hende at jeg havde det underligt. Godt hun var der for jeg anede ikke hvordan jeg skulle komme ud, jeg var fuldstændig forvirret. Jeg bedte hende google hvor længe mit 'trip' kunne vare og imens besvimede jeg, jeg følte jeg faldt så dybt at jeg ville dø, og at hun ikke ville kunne vække mig igen, den tanke og hende der ruskede i mig fik mig til at vågne igen.

Jeg følte jeg skulle kæmpe for ikke at falde hen/besvime. Det var virkelig en hård kamp. Jeg sagde til hende, jeg dør hvis jeg besvimer / falder hen igen. Alt jeg ville/min krop ville var at falde hen, men jeg vidste jeg skulle modstå det. For at modstå døden.

Jeg har aldrig været så overbevidst om at jeg skulle dø.

(En ambulance kom og ville ikke hjælpe mig, de sagde bare ' ja du er jo for dum du tager stoffer' jeg sagde til dem de ikke skulle lære mig om morale men være neutrale og hjælpe mig, de tog mig til sygehuset hvor de ligeledes ikke ville hjælpe for 'det var jo min egen skyld', men jeg følte mig tryk der, jeg vidste at hvis jeg ike kunne kæmpe længere og faldte hen, så kunne de give mig ilt , hjerte massage mm.)

Er der nogen der har haft lignede oplevelser?

Jeg har taget stoffer en gang imellem i 12 år (Mdma, E , Speed , Coke) og har aldrig haft en dårlig oplevelse før.

Kan det være en den joint jeg røg på? Der var for stærk?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2015 15:20 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Formoder du ikke ryger til hverdag?
Ja til det med jointen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2015 22:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 dec 2015 21:27
Indlæg: 0
Nej det gør jeg ikke. Ryger kun et par gange om året. Det har ikke lykkedes mig at finde andre med samme oplevelse. Det var virkelig skræmmende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2016 12:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 dec 2015 21:27
Indlæg: 0
Derfor jeg altid kun tager en kvart ecstasy pille for at 'teste' hvordan det føltes/hvordan den virker. Men ja, du har ret. Tak for reminder! Man bliver hurtig vant til hvor 'ufarlige' stofferne er og glemmer hovede reglerne. Har du et forlag til hvordan jeg kan teste mine stoffer? Noget godt du kan anbefale?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team