Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 jan 2014 01:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jan 2014 21:20
Indlæg: 8
Substans/er: Cannabis
Setting: I naturen
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
0,3g ryger fra staden til 100,- pr. g (husker ikke navn) og 0,5g af min vens, ved ikke hvad det var. Klump.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Har haft depression og angstanfald tidligere i mit liv.
Har røget canabis 5 gange.

Triprapporten
Vi var to venner, der ikke havde kendt hinanden i særlig lang tid. Vi var begyndt at snakke sammen på en lejrtur lidt inden. Lad os kalde denne ven R. Han og jeg snakkede på lejrturen om, at vi godt kunne tænke os at ryge en joint på turen, men da vi ikke havde noget, aftalte vi det måtte blive en anden gang. Dagen før snakkede jeg med ham om, at vi snart måtte ryge sammen og der fortalte han, at han havde en klump på sig, så kunne jeg tage den med hjem og rulle den, så vi kunne ryge den dagen efter. Jeg rullede jointen med hans 0,5g klump blandet med det, jeg selv havde liggende, da jeg ikke kunne fylde hele jointen med hans.

Da vi fik fri fra skole den næste dag, fulgtes jeg sammen med ham og en af mine andre gode venner, H, til busstoppestedet. Den anden ven har aldrig røget før og ønskede heller ikke at være med til det, hvilket vi selvfølgelig respekterede.

Vi tændte jointen på turen, hvor vi efter at have røget færdig snakkede om, at vi ikke var blevet særlig skæve. Det var vi lidt kede af, men tænkte ikke så meget mere over det. Vi havde på det tidspunkt en samtale omkring skolen mener jeg, men ikke noget mere interessant. Det var også mere R og H der talte sammen der, mens jeg gik lidt i mine egne tanker. Efter 5 minutter, får jeg et sindssygt kick, hvor jeg tydeligt kan mærke at jeg er blevet skæv. Det er lidt atypisk, da det andre gange har taget meget kort tid (30 sekunder) før jeg fik en virkning. Jeg husker, jeg spurgte R om han var blevet skæv, men han svarede at han kun var lidt afslappet. Det skal så også siges, at R ryger langt mere end jeg gør, og derfor kan tåle en del mere før han bliver skæv.. Jeg har kun prøvet cannabis 5 gange.

Min skævert startede med, at jeg følte huden rundt om mine øjne var bedøvet. Modvinden larmede på en behagelig måde i mine ører, og det føltes som om der var en sammenhæng mellem den bedøvede hud om mine øjne og lyden af modvinden. Jeg sakkede lidt bagud fra de andre to, da jeg gik i min egen verden på det tidspunkt. De gik lidt foran mig og var påbegyndt en interessant samtale (troede jeg). Jeg joinede dog hurtigt samtalen, der på det tidspunkt gik ud på forældres indkomster. Jeg synes det var utroligt kedeligt, men deltog alligevel. R var blevet skæv, men det var ikke i nærheden af hvor skæv jeg var, desværre.

Jeg begyndte at få en følelse af at være i høj fart, mens vi gik under en bro. Den følelse får jeg altid, når jeg er skæv. Som om jeg bliver skubbet frem af en jetpack, hvor jeg bliver trykket ned i sædet. Gad godt vide om andre har på det samme måde, da det er yderst behageligt og mærkværdigt, synes jeg.

Vi fulgtes gennem en skov, hvor snakken heldigvis nu var rettet mod mere interessante emner. Vi snakkede om en del ting, dog husker jeg ikke alle. Vi snakkede dog om forskellige substanser, hvad vi havde læst om dem og hvad vi havde lyst til at prøve. R og H fortalte, at de var meget fascineret af svampes virkning, ligesom jeg, men vi blev dog alle enige om vi ikke ville prøve andet end cannabis. En masse spændende, også filosofiske emner blev bragt på banen.

Jeg var på dette tidspunkt godt skæv, og hele mit virkelighedsbillede var forandret. Mit synsfelt var sløret i nogle områder, alt var skævt og havde en følelse af, at min ansigtsform var forandret. Har ingen ide, hvordan jeg kom på det sidsnævnte, men det irriterede mig en del gennem hele mit trip. Jeg havde lidt svært ved at gå lige. I det hele skræmte det mig lidt, men det var også meget fascinerende. Jeg havde en syg fråder på, sammen gjaldt de to andre, så vi tog forbi en kebabforretning.

Kebabmanden var sindssygt snaksalig, og han kunne tydeligt fornemme, at jeg var skæv. Det tog noget tid, før vores kebab blev færdig, så han begyndte at snakke om en masse sorte ting, jeg overhovedet ikke forstod. Jeg spurgte på et tidspunkt R om hvad det handlede om, hvorefter han svarede: ‘’Vi er ved at blive sygt trollet af en gammel mand haha’’. Der gik det op for mig, at kebabmanden havde stået og lavet sjov med mig i 10 minutter, noget jeg blev rimeligt pissed over, men så alligevel ikke mere. Vi fik rabat, så det var top!
Kebabmanden spurgte også til sidst, om jeg røg meget af det ‘’dumme græs’’ :D.

Vi åd vores kebab sygt hurtigt, og mit trip var stadig lige så stærkt som før. Jeg var jeg ikke så nervøs længere. Vi stødte ind i en bekendt, som vi stod og snakkede lidt med, mens han ventede på sin anden ven. Jeg husker ikke, hvad vi snakkede om. Men når jeg stod og så rundt på folk, der gik rundt skete nogle sindssygt mærkelige ting. ALLE jeg så, lignede nogle jeg kendte. Jeg spurgte flere gange H om det ikke var ham eller hende der, der gik der, hvorefter jeg tørrede øjnene og kiggede igen. Det var det ikke. Det skete under hele trippet, og det var det helt klart sjoveste synes jeg selv.

R sagde han ikke var så skæv mere, da vi nåede til bustoppestedet og han tog sin vej hjem, mens jeg fulgtes med H i bussen. Alt i alt, et virkelig hyggeligt trip med nogle gode oplevelser. :rocking: :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2014 02:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 nov 2013 01:13
Indlæg: 12
Det lyder som en hyggeligt oplevelse. Om man kan kalde det et "trip" ved jeg nu ikke :).
Fortsat god dag!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team