Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Roskilde nat
Indlæg: 07 okt 2013 23:52 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2013 06:21
Indlæg: 4
Substans/er: Hash
Setting: I naturen
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
En klump på ca. 1 gram vi fik af en ven, ved ikke hvad det var.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
dette skete under Roskilde Festivallen 2011, vi var meget trætte og ville gerne sove

Triprapporten
Under Roskilde Festivallen 2011 ligger jeg i camp med en masse folk fra min efterskole. jeg sover i telt med en ven, P. P og jeg har en fælles veninde, A. P og jeg har drukket øl hele dagen og jeg tror også at vi havde røget en enkelt joint ved 14-15 tiden. omkring kl. 02-03 kommer A forbi og vi sidder alle tre og snakker et par timer i teltet og hygger. A er den type som har sindsygt meget energi, jeg vil gætte på at hun kan være vågen i flere dage uden at føle sig træt, hun springer altid rundt og synger og danser. hun er også altid fuld :D men omkring kl. 05 gider P og jeg simpelthen ikke at høre på hende mere, hun ligger og synger og griner i vores telt og vi vil faktisk bare gerne sove. På et tidspunkt tænker P, at det er smart hvis vi giver hende nogle høretelefoner på og hun så bare kan høre musikken istedet for at synge den selv. Det resulterer i at hun bare begynder at synge med, og nu endnu højere fordi at hun ikke kan høre sig selv. 20 minutters tid senere kommer en af de andre fra campen, C, tilbage for at sove, C hører en pige som han ikke kender og stikker derfor hovedet ind og spørger grinende om vi har fået noget. vi siger nej og spørger med et blink i øjet, om ikke han vil have hende over i sit telt. han fanger godt at der ikke er noget i det og takker nej og går igen. lige efter han er gået kigger P og jeg på hinanden, med det der blik - tænker du det samme som jeg gør - P stormer ud af teltet kun iført underbukser, en sko og sin pung i hånden. C er fra Amager og er en rigtig amager type. han ryger meget hash og har altid noget på sig. efter 5 minutter kommer P tilbage. Han fortæller mig at han har købt en klump af C for 20 kr. han vidste ikke hvad det var. Vi var ligeglade, for vi skulle bare ryge A skæv så vi kunne sove ;)

Jeg kan ikke huske om vi kun rullede en joint, men i mit hovede følte jeg vi røg i flere timer og må have røget mange.
Da vi begynder at ryge føler både P og jeg at vi har pisset i bukserne, vi kigger ned i soveposen og mærker, men der er tørt. vi kan ikke helt forstå det og lige pludselig begynder A at skifte form mellem de piger jeg har været sammen med. Jeg siger ikke noget, da jeg synes det er for mærkeligt. Pludselig peger P på mig og skriger at jeg er en alf, jeg har fået grønt skæg, hår, tøj, øjenbryn og er tilmed blevet mindre. Jeg fatter intet af det og nu begynder A at fortælle at hun går ind igennem forskellige portaler til en masse verdener. hun var virkelig opslugt af det. derefter fortæller jeg også det jeg ser, omkring at A skifter form og vi grinede længe af det hele. det endte med at hash rusen dampede af og A gik hjem kl. 08-09 om morgenen og vi faldt i søvn.

Jeg har aldrig prøvet noget lignene med hash, og da slet ikke til 20 kr. helt sikkert en af mine bedste oplevelser. En af grundene tror jeg har været at vi jo selvfølgelig INGEN forventninger havde til det her og da det så viste sig at være så vildt, ja.. så var det vildt!

_________________
For a dreamer.. Night's the only time of day.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team