Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:56


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 apr 2013 23:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 maj 2011 18:31
Indlæg: 16
Substans/er: Cannabis
Setting: I naturen
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
En pose weed min ven : Brent havde taget med. Ca 6 g ialt, ved ikke hvor meget jeg røg.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Har røget hash i Danmark 10-15 gange a fik kvalitet i Danmark før. I rigtigt godt humør og første gang jeg prøver weed sådan rigtigt udover jeg røg skunk før i Danmark

Triprapporten
Hej Psychedelia ,
Jeg tænkte jeg ville skrive denne rapport da jeg gerne vil dele min oplevelse med Amerikansk weed og hvordan jeg syntes det er i forhold til vores danske hash, og dele hvordan de amerikanske unges rygevaner, metoder og generelt forhold til " weed" .

Baggrund
Jeg er Udvekslingsstudent i USA og er senior her i high School. Jeg har været her siden August 2012 , og det er nu April 2013 og 2 måneder indtil jeg skal hjem igen. Jeg bor i et landligt område og mange unges hobbyer er jagt og fiskeri, men ellers er High School meget som man ser i film. På min skole er der omkring 1.000 i elever fra 9.-12. Klasse . Jeg er ikke i nogle rigtig klike, men hænger ud med dem som ryger weed osv, men også de store " sports jocks" som går rigtigt meget op i sports og drikker i ny og næ. I Danmark var jeg fast ryger for 2 år, men stoppede da jeg kom til staterne for mit ophold. Men mig og mine venner ( dem som ryger weed ofte) har snakket om at tage en fisketur , hvor vi ville tage smøger, cigare og weed med , så jeg kunne prøve det amerikanske - har fortalt dem om at jeg havde røget hash en 15 gange, og de vidste ikke rigtigt hvad hash var , men efter forklaring og billeder, syntes de at det virkede ulækkert. Nå men nu til fisketuren:
Fisketuren
Det er lørdag morgen og mit vækkeur vækkede mig op klokken 6:00. Jeg var i godt humør da jeg virkelig havde set frem til det her, og fandt mit nykøbte fiskeri udstyr frem. Jeg spiste en solid morgenmad med en kop kaffe. Klokken 6:45 stod min gode ven Hunter ( ja det rent faktisk hans navn ) ved døren i hans fiskeri udstyr. Han er en af mine bedste venner her , rigtig flink 17 årig dreng som elsker at fiske, gå på jagt og bare nyde livet. Han er ikke nær så " dopehead" som de andre , men han elsker at ryge cigarer og drikke en øl mens han fisker osv . Nå men han hentede mig og vi kørte ca 20 minutter hen på en tank station for at mødes med de andre drenge, men han blæser country Music på fuld blæs i bilen. Nå men vi mødes på tank stationen og ser 2 biler vi kan genkende , men de er tomme . Hunter ringer vores ene ven Brent op, og spørger hvor de er. De var ude og køre og ryge, men kom tilbage for at hente mig. De samler mig op og vi køre væk mens Hunter og en anden nyankommen ven bliver, da de ikke skal ryge.  
Nå men sidder i bilen og en af drengene siger " you ready to get high Denmark!?" og jeg sagde ja og slog store øjne da jeg så ham fylde deres pibe . Det var et plastic rør på 25 cm længe og på tykkelse med et fyrfadslys. Jeg spørger om det er pot eller skunk , men de vidste ikke hvad skunk var og det er ikke særligt udbredt i staterne , og kunne så se det var pot. Han fyldte " røret"'s hul op( ca 0,5g), og jeg satte munden til hullet i den ene side og fingeren for hullet i den anden side. Jeg frygtede det ville blive rigtigt stærkt da jeg ikke har røget i 8 måneder, så jeg sugede mildt ind for 2 sekunder og fjernede munden inhalerede og pustede ud. Det var overraskende overhoved ikke stærkt , så jeg satte munden for igen , sugede med fulde kræfter for 3 sekunder , pustede hurtigt ud , fjernede så fingeren og sugede kræftigt til. Min ene ven Ethan, som sad ved siden af mig udstedte et " Holy Shit" da de var overraskede over mit hit, da de troede jeg ikke kunne holde til at ryge , og havde op til dagen lavet sjovt med mig på en venskabelig måde, og sagde at de ville ryge mig under og sagde at deres amerikanske killer weed ville dræbe mig haha. Nå men efter det hit nød jeg deres reaktion og pustede selvsikkert ud, men mærkede hurtigt mine lunger reagere og jeg begyndte at hoste og rullede vinduet ned. Jeg sendte den videre, og Ethan tog den og røg det sidste .Ethan er forresten en god ven også som heller ikke er særligt pothead som de andre, som ryger på daglig base, men Ethan ryger da ca. En gang om måneden, en høj ikke særlig intelligent 18 årig dreng, men rigtigt flink. minder meget om Hunter , ligeledes gør hans 16-årige lillebror: Chris som sad ved siden af os. Han skulle ikke ryge , men bare nyde sit snus ( ad! Haha ) og fiske. Foran os på passager sædet sad Brent som bedst kan beskrives som en kopi af Mac Miller - han ryger hver dag pot før og efter skole, og han fylder op i et nyt hoved, mens han med et flabet smil siger " you all'right back there pussy?". Jeg siger ja og har kommet mig nogenlunde fra hosten. Brent ryger nu et halvt hoved og giver den videre til Kyle som køre bilen. Havde ikke snakket så meget med ham, kendte ham faktisk ikke, men han minder meget en typisk College stoner . Han køre med en hånd , og ryger med den anden, og sender den så tilbage til mig hvor jeg får fyldt lidt mere pot i og ryger endnu et hoved . Jeg sad nu og hostede lidt, og kiggede ud af vinduet . Jeg kunne ikke rigtigt mærke noget , men begyndte at få en ret dårlig fornemmelse. Jeg lagde nu mærke til hvor blæst Kyle var, og jeg begyndte at frygte vi ville køre galt da han kørte rigtigt hurtigt på de små snoende landeveje. Hans mobil ringede og han talte nu i telefon méd en hånd og kørte med den anden, og min dårlige fornemmelse blev 4 doblet. Jeg siger " hey let's get the fuck back to the gas station so we can go fishing. I wanna ride with Hunter since I am afraid to wreck with this guy" . De prøvede at berolige mig ved at sige at han gøre godt som høj, men det hjalp ikke på mig - jeg forholdede mig dog rolig og vi kom sikkert tilbage og ud til skoven. Hunter spurgte mig hvordan det var og jeg sagde fint nok , og jeg fik det meget bedre da jeg var ved ham. Jeg fik det bedre og bedre da vi kom ud til åen, og vi begyndte at fiske. Det var varmt så var rigtigt luksus, og begyndte at flækkede af grin da jeg kiggede på Ethan, hvis krog sad fast og han ingen ide havde om , hvad han lavede. Vi flækkede af gIrin og fik det rigtigt godt , og jeg så Hunter tænde en smøg. Da jeg så den spurgte jeg om kunne få et hvæs, men det var alt for stærkt , og kan mærke at jeg på ingen måde er afhængig mere , og smøgen var slet ikke dejlig, så gav den tilbage . Nå men vi fiskede, uden held, og efter 45minutter var størstedelen af rusen væk, og var ret skuffet over den var ret så kort. Kyle, spurgte mig om jeg stadig var høj, og jeg sagde nej. Han sagde så at vi skulle ryge endnu et hoved, og mig og kyle delte et hoved, og mit High blev 110% forstærket i løbet af 2 minutter, og kunne mærke en stærk tørke, eller som de sagde, cotton-mouth. Vi var alle højt grinene og ikke særligt koncentrerede om at fiske, og Ethan som ikke røg et andet hoved, var stadig rigtigt høj og frådede over en pose Doritos som underholdte mig meget.  Vi besluttede os for at tage videre til næste sted, hvor vi alle kørte hen - Kyle, Brent og nyankomne Austin ( som er en lang håret, 16 årige skater pothead, som er fuldstændig dem man ser i amerikanske film ) røg endnu et hoved på parkeringspladsen, hvor jeg sprang over da mit tørke var lidt ubehagelig . Vi mødes med en god ven , Dalton, som er Indfødt udseende( indianer) , og rigtig cool. Han er 18 år og en virkelig god ven , som også ryger på en daglig basis, men han er ikke sådan irriterende pothead type som Austin , eller super stener som Kyle. Jeg går hen til hans bil og siger " Whats uuuup Pussyyy why didn't you come earlier?"( klokken er nu ved at være 8:30, og han sagde at han var træt. Hans jeep var virkelig tåget og han havde drukket Budweiser og rippet en bong , men han var virkelig i godt humør og var glad for at se mig. Mit High var ved at være væk men ville bare gerne fiske og ryge cigarer ( Swisher Sweets) med dem og var i et rigtigt godt humør , og virkelig afslappet fra potten . Kunne mærke flere timer efter hvor afslappende det bare var at stå i solen og fiske , snakke og ryge cigarer og vi sluttede dagen af klokken 14.  Dalton , Brent , Austin og kyle røg en del hoveder indtil vi gik hjem. Jeg spurgte om vi ikke skulle ryge en joint, men det gad de ikke - de var også helt vildt imod at mixe med tobak på en joint og jeg har lært noget om de gennemsnitlige teenagere i USa som ryger. De mixer aldrig pot med tobak, ikke mange ryger tobak, pg de ryger det altid på en eller anden form for pibe ( det rør ting, tjubang , crack pibe , bong osv). Har regnet ud at det er pga at de ikke har råd til at fylde en ren pot joint hver gang de skal ryge, og at pot ikke er ligeså langt rusmæssigt, som hash. De ved heller ikker hvad skunk er , og det overraskede mig virkelig , da jeg altid har troet at weed var skunk kun. Jeg er virkelig overrasked over de ikke ryger joints ( nogle gør men kun til fester osv) , da det er hvad vi gør i Danmark og jeg er overrasked over at selv de mindre " garvede " rygere ryger så mange hoveder. Jeg håber ikke denne rapport blev for lang, kedelig og forkludret , men det er min første rapport og jeg følte at dele den , da jeg havde en rigtig god dag og lærte meget om " weed" culturen I USA, og jeg er overrasket over at hvad som de sagde er " high quality killer weed" er langt fra hvad vi har her i danmark i former af hash og skunk.
Denne rapport omhandler selv ikke hele USA's rygere , men omfanger virkelig den typiske teenager på high School, og det er slet ikke ligesom man skulle tro  det hele er , hvis man nu høre en ICE cube eller Snoop Dogg sang.

Men håber i nød den, den er skrevet på en lorte iPod og jeg er ret træt da det var en lang dag i solen med røg , så den kunne blive bedre .
:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 apr 2013 01:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 feb 2012 19:23
Indlæg: 319
Nice og lidt anderledes rapport :) Når du kommer hjem burde du næsten invitere nogle af dem til Danmark for at ryge en ordenlig joint med hash eller skunk i.

_________________
There's a time and place for everything. - prof. Oak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 apr 2013 03:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 maj 2011 18:31
Indlæg: 16
Jeg takker for feedback så hurtigt og glad for du kunne lide den.
Men jeg har sagt at de skulle komme og bo hos mig også ville jeg vise dem en fed hash joint fra staden haha ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 apr 2013 09:39 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Det er rigtig fed læsning, og skægt at få et indkig i. Gode venner du har fået dig der :-) Kan jeg få dig til at gøre redigere den, og lave et par linjeskift nu og da? Det er virkelig en wall of text at komme igennem.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 apr 2013 10:30 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2009 20:33
Indlæg: 732
Geografisk sted: Agrabah
Nice rapport, måske lidt mere om hvordan du havde det under påvirkelsen og hvad du følte end hvad i lavede næste gang.

Ud over det så tager den her rapport mig direkte tilbage til dengang jeg som 16 årig var i USA og skulle ryge sammen med mine amerikanske kammersjukker, kender stemningen for godt :) Tak fordi du delte

_________________
"It's not the drugs. Diarrhea is hereditary, it runs in your genes"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 apr 2013 11:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 feb 2013 11:19
Indlæg: 137
Geografisk sted: In the Sky with Diamonds
Det lyder fedt, jeg har sgu altid gerne ville prøve at ryge med nogen frahelt fremmede kulturer.

Vi diskuterer ikke priser på stoffer på Psychedelia.dk. Kys fra moderatorerne.

_________________
"Der er åbenbart forskel på at være blæst og belæst"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 apr 2013 14:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 maj 2011 18:31
Indlæg: 16
Hej jeg takker fra det gode feedback igen .
Når jeg kommer på en pc næste gang vil jeg fixe grammatik, linjer, stavefejl osv hvis muligt, så den er lettere at læse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2013 23:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 sep 2012 01:47
Indlæg: 0
Nice rapport! Have a good time buddy!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2013 18:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jun 2013 19:09
Indlæg: 30
Lækker hygge læsning, lyder til i havde en fee tur.
Sidder dog med et spørgsmål, fangede i nogle fisk??? ;)

_________________
dont drink and drive, when you can smoke and fly....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2013 20:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 maj 2011 18:31
Indlæg: 16
Nej desværre haha - havde én ven som fangede 2 ellers så brugte vi nok det meste af tiden på at grine og fikse linen :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jul 2013 08:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Hyggeligt!

Har før hørt amerikanere i danmark, omtale weed som; The best shit in America, is the worst shit in Denmark... killerweed hehe


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team